PDA

View Full Version : dl4 voeden met fueltank



jasses
24 juni 2009, 16:42
Gegroet,

ik zou graag mijn line 6 dl4 van stroom voorzien gebruik makend van een t-rex fueltank (de standaard). Nu staan op de dl4 de specificaties 9 Volt AC, 1200 mA minimum, aangegeven, en laat 9 V AC nu net geen optie zijn van de fueltank. Iemand enig idee of de 12 V AC uitgang bruikbaar is of kan de dl dat niet aan (en als die het wat betreft spanning kan trekken, kan ie de 1200 mA aan? volgens de specificaties van de fueltank heeft de 12V uitgang maar 500 mA ter beschikking).

Een ietwat samengevat: iemand enige ervaring met de combinatie dl4 en fueltank die me kan verderhelpen?

(ik las trouwens ook net op gtrgear.com dat ze bij de burkey flatliner de 12V DC uitgang aanraden voor de dl4. Nu ben ik het noorden helemaal kwijt, vrees ik)

jasses
1 juli 2009, 14:51
zal ik me dan toch maar de line 6 adaptor en een extra stekkerdoos aanschaffen zeker

ellisvertellis
1 juli 2009, 14:55
:) Ik vrees ervoor...

Simonvanwijk
1 juli 2009, 17:20
Of koop een OneSpot met de L6-converter, is een stukje compacter.

peter_heijnen
1 juli 2009, 17:26
Als die dl4 ac slikt ga je er met een gewone onespot plus verloopje niet komen lijkt me, er is ook een onespot 9vac als ik me niet vergis

Simonvanwijk
4 juli 2009, 01:21
Als die dl4 ac slikt ga je er met een gewone onespot plus verloopje niet komen lijkt me, er is ook een onespot 9vac als ik me niet vergis

Ik weet uit ervaring (heb het zelf) dat een OneSpot met L6-converter goed is voor een DL-4.

jasses
10 juli 2009, 17:14
Deze week maar even een mailtje naar T-rex gedaan, dat ik daar eigenlijk niet vroeger aan had gedacht. De volgende dag al antwoord, erg netjes. Zal het even naar hier kopiëren, wie weet heeft er nog iemand wat aan.

You need to power it with the 12V AC outlet. The Blue wire is mend for the Line6.
Then it should work.
Best Regards,

Probeer ik dit weekend eens uit.

jasses
13 juli 2009, 09:46
en het werkt

iWishmaster
13 juli 2009, 10:58
Heb je de T-Rex opengeschroefd en een draadje omgewisseld? Of werkt de DL4 ook gewoon op 12V AC?

jasses
13 juli 2009, 11:25
niks geschroefd. Blijkbaar doet ie het dus ook op 12V AC. Hij heeft toch een paar uur opgestaan en er is toch niks beginnen flippen. En de 500 mA die de 12V uitgang biedt is blijkbaar ook voldoende.
Nu is het nog wachten op het kabeltje om mijn wah er ook aan te hangen. Als er dan nog plaats over is op het bord mag de rocky roads er ook bij (eindelijk die volume-mod doorgevoerd (lees: laten uitvoeren)) en dan zijn alle uitgangen bezet.