PDA

View Full Version : Even kennismaken



ajsterk
24 juni 2009, 16:27
Beste gitaristen,

Mijn naam is Albert Sterk en ik speel sinds bijna 3 jaar gitaar. Ben als "oudere jongere" hier toch aan begonnen. Mijn gitaar een Squier Strat maar inmiddels heb ik ook nog twee gitaren gebouwd. Een Tele en een Strat, dit waren bouwpakketten. Erg leuk om te doen trouwens. De Tele is helemaal prima maar met de Strat heb ik nu een probleempje met de trustrod en vandaar dat ik in het zelfbouw forum een berichtje heb gezet en me hier even voorstel.

Hartelijke groet Albert,

Harry
25 juni 2009, 09:48
goedemorgen Albert, welkom!

merodia
25 juni 2009, 15:30
Mijn naam is Guno Elshot. Ben regelmatig op deze site, maar nooit gedacht om te registreren. Nu gedaan en stel me dus effe voor.
Ben slaggitarist, probeer nu intensief solo te spelen, maar ben echt een akkoordenfreak. Ik speel over het algemeen Jazz, maar andere stijlen vind ik ook ok. Ben al bijna 25 jaar gitarist. In vele bandjes gespeeld en gekapt toen het me te druk werd met studie en kinderen. Nu begeef ik me in rustig vaarwater en kan dus naar hartelust oefenen. Speel op Epiphone by Gibson (Emperos en Sheraton) op een Mark III mesa boogie buizen versterker.
Speel ook bass gitaar (Deam Edge series)
Luister ook heel veel naar muziek (jazz/fusion) op 3ooB single end mono blocks. Schitterend allemaal.

Harry
25 juni 2009, 15:51
welkom Guno! Je mag hier ook een eigen topic openen, anders is je post een beetje verborgen voor alle nieuwsgierigen.

speulmenneke
26 juni 2009, 19:13
Da's nog 's efficiency: in 1 reply twee mensen verwelkomen ;)
Welkom Albert en Guno.