PDA

View Full Version : Vraagje authenticity :)



Dealer
23 juni 2009, 14:03
Hey allen,

Ja daar ben ik weer;) In een vorig topic hebben jullie mij goed geholpen met een keuze maken van gitaar en ben uiteindelijk gewoon voor mijn American Std Fender gegaan. Ik heb deze gisteren besteld via music store en hij komt morgen al binnen.

Nou vroeg ik me af; hoe weet ik eigelijk of deze gitaar echt is (eigelijk meer voor evt verkopen van gitaar jaren later)? Dus ik bel Musicstore, van horen een betrouwbare winkel, of ik bij mijn bestelling een fender authenticity certificate krijg. De man zegt nee maar je kan met dat serienummer controleren of hij echt is.

Nu wil ik vragen; hoe precies kan ik met het serienummer controleren of deze fender echt is, en hoe kan ik dan een fender authenticity certificate krijgen?(voor eventueel 2ehands verkopen:P)


edit: is het gebruikelijk dat ik dat er niet bij krijg, die fender authenticity certificate (komt dat vaker voor?)

Bij voorbaat dank voor alle hulp:) als dit een dubbele topic is mijn excuus, maar zou ik graag een link willen, want ik heb al gezocht:D DANKU:D

Gothra
23 juni 2009, 14:07
http://www.fender.com/support/usa_instruments.php

???? zou het niet weten..

Billy Turf
23 juni 2009, 14:20
hij's nep, kaats hem maar door naar mij

xaviervr
23 juni 2009, 14:22
musicstore gaat echt niet een valse USA strat verkopen.

Bij de gitaar krijg je verschillende documentatie zoals inspectiebewijs van de gitaar zelf.

Dealer
23 juni 2009, 14:23
Ok thnx, ben benieuwd wat erbij zit:P

Maar het gaat er vooral om, stel dat ik hem wil doorverkopen over 10 jaar;P Zou zon certificaatje wel fijn zijn;)

Grts

Badman
23 juni 2009, 14:30
Ok thnx, ben benieuwd wat erbij zit:P

Maar het gaat er vooral om, stel dat ik hem wil doorverkopen over 10 jaar;P Zou zon certificaatje wel fijn zijn;)

Grts

Ja, wie weet krijg je er over 50 jaar ook wel 30.000 dollar van :dontgeti:

Dealer
23 juni 2009, 14:31
200 euro zou het al waard zijn om achter zon papierke aan te gaan right?:P