PDA

View Full Version : Off topic: is de 50-berichten limiet te verhogen?



Cocobolo
23 juni 2009, 10:30
Hoi,
Beetje off-topic, maar ik heb continu mijn postbus tegen de limiet van 50 berichten zitten. Een contact met iemand van het forum is al snel een paar berichtjes heen-en-weer en tuurlijk dien ik het ook op te schonen maar desondanks is de limiet voor mij erg krap. Ben ik de enige die hier regelmatig last van heeft en is er iets aan te doen? Als het niet kan, pech gehad!

Kakihara
23 juni 2009, 10:54
Ik heb er helemaal geen last van, maar ik beschik dan ook niet over een CNC-machine :)
Ik denk overigens dat je deze vraag beter kan stellen in het "Algemeen - Suggesties/verbeteringen" onderdeel van het forum.

McVenco
23 juni 2009, 11:09
Ben ik de enige die hier regelmatig last van heeft en is er iets aan te doen?

E-mail?

...

Yoshida
23 juni 2009, 13:44
haha :)

Da's het nadeel als je een populaire dienst aanbiedt. Mensen weten je te vinden. Je zou eigenlijk een pagina of een Hyves profiel op moeten zetten.

Gitaarbouwer
23 juni 2009, 22:15
Ik heb dat ook wel eens nagevraagd. Maar als ik me goed herinner moest de moderator alhier het op zijn beurt ook weer vragen aan de hoofdmod van Gitaarnet. Ja, en dan kun je het antwoord al wel raden :-) (of niet als je geluk hebt)

Mitch
24 juni 2009, 00:20
Vergeet vooral niet de map Verzonden Berichten te legen, dat scheelt een hoop ruimte.

pannekoek
24 juni 2009, 01:06
Hoi,
Beetje off-topic, maar ik heb continu mijn postbus tegen de limiet van 50 berichten zitten. Een contact met iemand van het forum is al snel een paar berichtjes heen-en-weer en tuurlijk dien ik het ook op te schonen maar desondanks is de limiet voor mij erg krap. Ben ik de enige die hier regelmatig last van heeft en is er iets aan te doen? Als het niet kan, pech gehad!

chriswinsemius heeft er ook wel ns last van:seriousf: niks aan te doenhelaas, als je mailtjes wilt opslaan kan je zo gewoon kopieren en in bijvoorbeeld een word documentje opslaan en/of uitprinten

almarvk
24 juni 2009, 10:57
Gewoon mod worden, dan heb je er geen last van. ;)

Maar goed; we kunnen dit wel op het lijstje zetten. 50 berichten is nogal aan de krappe kant vind ik zelf.