PDA

View Full Version : Masotti Powersupply



j3lt3
22 juni 2009, 21:43
Na een hoop geklooi met daisychains, adapters, stekkerdozen en een bak brom, vind ik het hoog tijd worden voor een goede powersupply. Nu zit ik te twijfelen tussen de welbekende Voodoolab pedalpower 2 en de Masotti PW4.
http://www.masottiamps.com/pw4.htm

Komt een van de twee wellicht beter tot zijn recht als het gaat om het aansturen van 7 niet veeleisende stompboxjes (9v standaard polariteit)?

the sure thing
22 juni 2009, 21:48
De Voodoolab heeft wat meer mogelijkheden dmv dipswitches onder het apparaat. Zo kan je bijv kiezen voor de ACA mogelijkheid (voor oude Boss pedaaltjes) en ook voor een regelaar die een half lege batterij kan simuleren. Zegt dit je niets? Kijk dan ff naar de specs van de Pedalpower!

Chiel
22 juni 2009, 22:06
Al naar de powersupplies van Burkey gekeken?

tomdiedom
22 juni 2009, 22:42
burkey is inderdaad ook een optie voor je lijkt me. Ik denk dat de flatliner wel te groot voor je is. De burkey six heeft "slechts" 6 uitgangen, maar met een verloopkabeltje is dit ook gewoon op te lossen.

http://www.burkey.nl/Flatliner%20SIX.html

Aca Ilic
22 juni 2009, 23:50
Ben zelf ook rond aan het zoeken voor power supply, bij iedere kom ik met milliampers te kort voor H&K Rotosphere mkII (12 V, 750 Ma)....

EuroCinema
23 juni 2009, 10:18
Ik heb geen klachten over m'n t-rex fueltank.

Nielsje
23 juni 2009, 10:23
Die zou ik juist niet doen. De fueltank is niets meer dan een veredelde daisychain. Voor dat geld kan je dan beter voor de Cioks Schizophrenic gaan. Die heeft tenmiste wél geďsoleerde uitgangen, maar ik weet zo ff niet hoeveel uitgangen deze heeft en wat hij maximaal per uitgang levert.

De rotosphere is wel een lastige om te voeden, niet vanwege 12V, maar 750 mA?! Dat is veel..

Chiel
23 juni 2009, 11:00
Ben zelf ook rond aan het zoeken voor power supply, bij iedere kom ik met milliampers te kort voor H&K Rotosphere mkII (12 V, 750 Ma)....

Dat kan met de Burkey. Is allemaal geďsoleerd dus je kan deze gewoon parallel zetten. Echter is het misschien eenvoudiger om hiervoor een separate voeding voor aan te schaffen met nog wat overcapaciteit. Kost je ook meteen wat minder centen.

Aca Ilic
23 juni 2009, 17:50
Dat klopt ik ik heb idd geen probleem met die 12 V maar amperage is echt te.
Ik heb zeven pedalen, met burkey six zal het niet lukken, maar ik denk dat ik Burkey evengoed koop maar Rotosphere als enige met adapter door laat gaan..

EuroCinema
23 juni 2009, 20:51
Die zou ik juist niet doen. De fueltank is niets meer dan een veredelde daisychain. Voor dat geld kan je dan beter voor de Cioks Schizophrenic gaan. Die heeft tenmiste wél geďsoleerde uitgangen, maar ik weet zo ff niet hoeveel uitgangen deze heeft en wat hij maximaal per uitgang levert.


Correctie, ik heb de T-Rex Fueltank jr en die heeft net als de T-Rex Juicy Lucy wel geisoleerde uitgangen (5 stuks dus te weinig voor de TS). De gewone Fueltank heeft die idd niet geloof ik.

Hell's Engl
26 juni 2009, 13:35
Ben zelf ook 'n beetje aan 't neuzen voor 'n goede voeding(lees géén daisy chain achtige dingetjes), maar ben op 't gebied van elektra een leek.

Hij moet in ieders geval 't volgende kunnen voeden;

Boss TU2, Maxon SD-9, Fulltone Clyde Deluxe en een Eventide TimeFactor.

Daarbij heb ik nog 'n Whammy, die ik overigens niet vast op m'n board wil hebben. Die wil ik alleen meeneem als ik 'm ook daadwerkelijk ga gebruiken. 't Liefst wil ik die ook gevoed hebben en niet met 'n aparte adapter.

En... komt er tzt nog 'n Vibe en Octavia pedaaltje bij...

Is dan de enigste optie 'n Flatliner Pro?
Ik vind 'm nl zo groot... en 't liefst heb ik 'm onder 'n Pedaltrain/Tonetrunk...

Iemand nog suggesties?



Joost

Angel
26 juni 2009, 17:23
Is dan de enigste optie 'n Flatliner Pro?


Dag Joost,

ik vrees van wel tenzij je wacht op de nieuwe voodoolab

Sinner
26 juni 2009, 17:52
Ik vind Burkey6 echt ideaal: totaal geen brom en er hangen echt veel pedalen aan.

Het is wel zo dat ik nog een adapter heb voor whammy/wah 500mA en de nova delay 300mA, maar die zitten samen in een stekkerdoosje met de stekker van de SIX: nogmaals geen brom.

Let op de SIX heeft wel maar een kort netsnoer

Hell's Engl
26 juni 2009, 22:32
Dag Joost,

ik vrees van wel tenzij je wacht op de nieuwe voodoolab

Nieuwe Voodoolab? Vertel....

Hoe heb jij de TimeFactor altijd gevoed?

Joost

vinni
1 juli 2009, 22:22
Hij bedoeld de Pedalpower Versa.

Groet,
Vinni