PDA

View Full Version : Begin van 'n eigen nummer



Guitarfreak
22 juni 2009, 17:10
Hoi!

Eigenlijk ben ik niet zo vaak meer op gitaarnet actief, maar ik denk dat ik maar weer wat meer ga posten;)

Goed, ik verveelde me deze zondag en heb een begin van een nummer gemaakt.

Rechtsreeks opgenomen via de welbekende PodXT en de drumms zijn gemaakt met Drumkit From Hell.
Ik heb nog geen ervaring met afmixen (opnemen trouwens ook niet;)) e.d. Hebben mensen ideeen over hoe je het beste een nummer kunt afmixen? Waar moet ik op letten? E.d.

http://www.seoboost.nl/4.mp3


Nieuwe mix/drumms -> http://www.seoboost.nl/44.mp3


[NEW] NU MET 'N STUKJE ZANG -> http://www.seoboost.nl/vocals.mp3
Ben nog niet tevreden over de mix, krijg het niet goed:( Heeft iemand tips om de zang wat meer in de mix te krijgen? Het is nu niet echt een geheel.


Alle tips zijn van harte welkom!



Groeten Jip,

tidalwave_sideburns
22 juni 2009, 20:22
Beetje abrupt einde, :), heb je met dingen die pas half af zijn. Klinkt veelbelovend, gitaargeluid is best goed, gespreid. Die basgitaar klinkt ook mooi, flink in het laag.
Niet mijn ding, maar met plezier naar geluisterd.

Nellyrocks
22 juni 2009, 20:31
Het klinkt een beetje Toolig? Mag ik dat zeggen? Mooi. Ik mis een beetje vette randen. Als het randje van je sudderlapje waarvan je twijfelt of je ze nou op moet eten. Zeker de drumsound zou wat meer nallen mogen krijgen en ik zou de bas wat cleaner houden zodat ie wat lekkerder blend met de rest en meer draagt maar qua compositie vind ik het helemaal niet verkeerd.

Guitarfreak
22 juni 2009, 21:11
Ik heb het geheel even wat beter afgemixt. Hier en daar komt de bas er iets te ''zoemend'' door, hoe kan ik dit verhelpen?


Beetje abrupt einde, :), heb je met dingen die pas half af zijn. Klinkt veelbelovend, gitaargeluid is best goed, gespreid. Die basgitaar klinkt ook mooi, flink in het laag.
Niet mijn ding, maar met plezier naar geluisterd.