PDA

View Full Version : Wie heeft er al een Line 6 PODxt gekocht?



DriX
26 maart 2003, 16:18
Gitaar freunde,
na ampel beraad heb ik besloten om een PODxt aan te schaffen ipv GT-6 of enig ander multi bak.

Maar waar kan ik die het beste aanschaffen? gewoon bij Feedback of ben ik dan een dief van eigen portemonnee? Ik zag de xt bij music123.com voor $399 staan, maar daar komen ongetwijfeld nog transportkosten bij.
Wie heeft er nog meer tips?

riesj
26 maart 2003, 16:37
Vergeet je vooral ook niet de Nederlandse Belasting als je iets uit Amerika over laat komen. :wink:

BLOK182
26 maart 2003, 16:40
Je kan hoogstens Duitland eens checken.

SomeDude
26 maart 2003, 18:34
€444.0 is 'ie op http://www.musicstorekoeln.de
Lijkt me goedkoper dan die $399 uit usa vanwege invoerkosten

Ibanez
26 maart 2003, 20:57
Bij de feedback is ie 469,-

DriX
27 maart 2003, 10:10
Oke bedankt jongens! ik denk dat ik hem toch maar bij Feedback ga halen. Cheers.

Bouke
28 maart 2003, 22:39
Hey,

wel gekocht maar nog niet binnen. E 449,- bij Muziekhandel Joosten in Oosterhout. Verstuurt ook. Volgende week binnen. Spannend.

Bouke

A3
29 maart 2003, 13:40
Laat zeker weten wat je ervan vindt!!!

niels5150
2 april 2003, 10:49
ik heb er eentje gekocht, en het verschil met de POD 2.0 is ENORM groot!!! Veel getetailleerder geluid, met schitterende effecten. De galm is veel beter, mooiere delays, schitterende chorussen etc. univibe, leslie, octavia, fuzz. De hele mikmak zit erop! Versterker en microfoonsmulaties klinken zeer realistisch! ben er zeer tevreden over. kopen die handel!!!

Sj03rd
2 april 2003, 18:57
Komt er ook nog een keer een POD XT pro? Dus een 19" versie van de POD XT?

want die zou ik dan wel willen hebben....

Bouke
3 april 2003, 19:39
Hey,

PodjeXt is binnen. Erg leuk. Nu heb ik ook een FBV Shortboard erbij gekocht. Wederom vind ik de factory-presets niet de moeite waard. Ik ben dus weer druk bezig met het terugvinden van mijn 'tube-sound' en da's wel even tweaken, maar het zit er in ieder geval in. Mijn POD2.0 is ook verkocht dus ik kan me helemaal op de XT richten.

Eerste indrukken zijn erg goed!. Het effectgedeelte is veel beter te controleren/programeren en ik heb het idee dat de amps/cabs ook idd beter zijn geworden, beter te definieren ozfo. Er zit geen software meer bij, alles gaat via de website vam Line6 en uiteraard via de knoppen op de pod die nu ook een schermpje heeft voor deep editing.

Ik laat wel wat meer horen als ik verder ben met 't ding.

Bouke

sash
3 april 2003, 21:05
Een bluesgitarist met een Pod? Je gaat me niet vertellen dat je dat ding ook op je Twin gebruikt?

Bouke
3 april 2003, 22:47
Hey Sash,

Ja, we blijven niet allemaal hangen in achterhaalde techniek :grin:

Ik hou van vintage spul maar ik schuw ook de moderne middelen niet. Over de twin heb ik de POD2.0 wel gebruikt in de fx-loop voor de leslie-sim. Die was o.k. De POdXt kun je ook in fx-lijn voor een combo hangen want er zit een aantal leuke fx in.

Maar ik gebruik 'm vooral voor opnemen en als we in een kleine setting live spelen. Dan gaat de twin niet mee, maar dan doe ik net alsof...

En waarom kun je geen bluezer zijn met moderne techniek?

Bouke

sash
3 april 2003, 23:07
Omdat de meeste bluesgitaristen OF puristen OF zeikerds zijn (zoals ik :grin: ).

Maar hoe dan ook, gefeliciteerd met je aankoop. Ben erg benieuwd hoe zo'n PodXT klinkt en voor dingens zoals opnemen is het zeker een leuk ding (ik gebruikte zelf een v-amp voor opnemen)