PDA

View Full Version : Zwarte Cross 2009 - 24,25,26 juli



Dai
20 juni 2009, 17:49
Niet echt een concert misschien, maar wel een festival met veel muziek!
Wie gaan er dit jaar naar de Zwarte Cross? Er staat wel een aardig programma op de site (http://www.zwartecross.nl)!
Ik zat er zelf aan te denken om op de laatste dag te gaan: Normaal :ok:, De zingende fresia's :cheerup:, Marike Jager, Opeth, Textures en wat niet al.. Iig lekker afwisselend.. :D

Joey Handsome
20 juni 2009, 17:50
Zat eerst ook te denken om te gaan, leek me wel cool. Peter Pan Speedrock komt ook zag ik, altijd wel aardig live. Toch, ik moet een hoop werken in juli. De sfeer had me wel vet geleken verder.

hoofd
20 juni 2009, 17:56
Ook weer een baggerline-up, echt een line-up van likmevestje.. Helemaal knudde.

Squier4ever
20 juni 2009, 18:08
Ik ga er misschien werken :D

Dai
20 juni 2009, 18:21
Ook weer een baggerline-up, echt een line-up van likmevestje.. Helemaal knudde.
Eigenlijk droom je ervan om al die boerensnollen door de modder te zien rollen, maar durf je gewoon niet verder in de trein dan tot Amsterdam Amstel..:makeup:

TimmU
20 juni 2009, 18:29
Ja, daar ben ik zeker bij.Opeth speelt.Verder is het gewoon een gaaf festival.!!!

Rinze
20 juni 2009, 19:26
Eigenlijk droom je ervan om al die boerensnollen door de modder te zien rollen, maar durf je gewoon niet verder in de trein dan tot Amsterdam Amstel..:makeup:

Ghehehe...

s0ulmaster
20 juni 2009, 20:16
ik zal dr ook zijn :D

lekker feesten toch :)
mijn tekenleraar gaat ook lekker stukje muziek spele :D

hoofd
20 juni 2009, 20:46
Geowned worden door Dai, how low can a man go.. :dontgeti:

AART
20 juni 2009, 21:16
Ook weer een baggerline-up, echt een line-up van likmevestje.. Helemaal knudde.

Typisch iemand die de mietjes-afslag neemt...

AART
20 juni 2009, 21:32
Eigenlijk droom je ervan om al die boerensnollen door de modder te zien rollen, maar durf je gewoon niet verder in de trein dan tot Amsterdam Amstel..:makeup:

:seriousf:

Met de trein langs Didam zou em op een hartstilstand komen te staan.

Billy Turf
20 juni 2009, 23:45
Dai als jij gaat ga ik zeker <3 <3 :lovelove::mmmm:

AART
21 juni 2009, 22:02
Dai als jij gaat ga ik zeker <3 <3 :lovelove::mmmm:

Lekker brommers kieken (http://www.youtube.com/watch?v=YzOZU5OD_xs)?

Bassbitch
22 juni 2009, 18:24
Dai, als je vanuit Lochem gaat, ga ik misschien wel mee. Ik ben dan wel net terug van vakantie maar ach :D

Dai
22 juni 2009, 19:59
Nice! We (Laurens en ik) zijn op het moment aan het proberen een clubje bij elkaar te krijgen, en er komen evt. ook wat Duitsers die hij kent van Erasmus mee.. Laat je z.s.m. weten wat het wordt!

Joey Handsome
22 juni 2009, 20:40
Laurens??


:seriousf:

hoofd
22 juni 2009, 20:45
Gewoon even goed op z'n voorhoofd tikken, daar is 'ie aan gewend, daar houdt 'ie van! :ok:

Madcow
25 juni 2009, 11:26
Jezus wat een lineup!!!

Arch enemy!!
Enslaved!!
Vreid!!
Nevermore!!
Opeth!!
Pestilence!!
Legion of the damned!!


Als het allemaal op 1 dag was. Dan ging ik zeker.:)

vulvasonic
30 juni 2009, 13:16
Jezus wat een lineup!!!

Arch enemy!!
Enslaved!!
Vreid!!
Nevermore!!
Opeth!!
Pestilence!!
Legion of the damned!!


Je vergeet het belangrijkste te noemen..... :soinnocent:

TIMMU verblijft er op de camping en zal zeer zeker van de partij zijn. Ik loop er zelf ook wel rond. Alleen tussen 15:00 uur en 15:45 uur ben ik even bezet i.v.m. een onderonsje tussen mevr. Cilmi en mij. :D

DeadHerring
1 juli 2009, 00:19
Ik zou geweldig graag Hot Leg zien. The Darkness is echt een van mijn pet peeves - prachtige muziek, grappige teksten. Maar ja, voor die ene groep is het me niet echt waard.

Sqax
1 juli 2009, 01:38
Wie weet ga ik dit jaar ook nog een dagje! Vorig jaar ben ik met ietwat tegenzin meegesleept, maar de sfeer en de prijs van het bier(!) zijn me goed bevallen! Dit jaar is er trouwens ook wel een gave line-up ja!:)

vulvasonic
1 juli 2009, 04:58
Ik ben er twee jaar terug voor het eerst een avondje geweest. En de sfeer is daar echt geweldig en uniek. Het festijn laat zich moeilijk vergelijken met andere grote festivals.

Aanrader! :blast:

hoofd
21 juli 2009, 13:46
Iemand hier nog een kaartje over? Maatje van me zou met een maatje 'm gaan, maar dat maatje is plotsklaps opgenomen, dus nu zit 'ie met een kaartje over.. Iemand kaartje nodig?

TimmU
21 juli 2009, 15:01
Hmm , ik kan die vrijdag er in ieder geval niet zijn, dan organiseer ik zelf een feestje. Ik wil er zondag zéker bij zijn. Heeft die billie van je een dagkaart?

Zondag speelt Opeth, én de zingende Fresia's.

marc_o
21 juli 2009, 15:24
Voor diegenen die gaan, check zeker even Nuff Said, steengoeie band uit Zeeland (Middelburg) al woont 2/3 nu in Amsterdam.

cosmos
21 juli 2009, 15:59
Voor diegenen die gaan, check zeker even Nuff Said, steengoeie band uit Zeeland (Middelburg) al woont 2/3 nu in Amsterdam.

Bestaan die nog joh? Pfff....over doorzettingsvermogen gesproken..!

marc_o
21 juli 2009, 16:21
Sterker nog, ze zijn aan een nieuwe plaat bezig....over goed ingespeelde muzikanten gesproken, ze kunnen rocken als de tering.

hoofd
21 juli 2009, 16:26
Hmm , ik kan die vrijdag er in ieder geval niet zijn, dan organiseer ik zelf een feestje. Ik wil er zondag zéker bij zijn. Heeft die billie van je een dagkaart?

Zondag speelt Opeth, én de zingende Fresia's.
Is billie je nieuwe stopwoordje? Maf apekoppie..

Anyway, die "billie" is Roelof, je kent 'm wel, met die Transformers-tattoo op z'n kuiten. Die heeft gewoon een weekendkaart. Das dus niet echt handig getimed he, dat feestje? Ik dacht wel dat je naar Zwarte Cross ging..

soup
21 juli 2009, 16:41
Hoeveel krijg je hier eigenlijk voor vulvasonic als ik zo discreet mag zijn. :)

TimmU
21 juli 2009, 16:53
Ja, het gaat maar even zo, Yasser, het gaat maar even zo. Er zijn ergere dingen in het leven.Alhoewel ik denk ik niet Opeth ga missen als ze in Nederland spelen, dat heb ik nog nooit gedaan.

vulvasonic
21 juli 2009, 17:50
Hoeveel krijg je hier eigenlijk voor vulvasonic als ik zo discreet mag zijn. :)

Een blowjob van Gabriella Cilmi.

soup
21 juli 2009, 18:06
Een blowjob van Gabriella Cilmi.
Mja ik ben toch nieuwsgierig, ik weet niet wat ik me bij zoiets moet voorstellen.

Joey Handsome
21 juli 2009, 18:58
Iemand hier nog een kaartje over? Maatje van me zou met een maatje 'm gaan, maar dat maatje is plotsklaps opgenomen, dus nu zit 'ie met een kaartje over.. Iemand kaartje nodig?

Wat heeft die Roelof dan dat ie opgenomen is?

hoofd
21 juli 2009, 20:34
Wat heeft die Roelof dan dat ie opgenomen is?
Nee, niet Roelof, maar dat maatje van Roelof, dat is opgenomen.. Met Roelof is niks mis.

Joey Handsome
21 juli 2009, 20:36
Nee, niet Roelof, maar dat maatje van Roelof, dat is opgenomen.. Met Roelof is niks mis.

Ah vandaar, maar wat heeft hij, dat maatje?

hoofd
21 juli 2009, 21:00
Ah vandaar, maar wat heeft hij, dat maatje?
Geen idee, maar die is al een tijdje opgenomen.. Weet je nog dat hij vertelde over de drummer van onze band? Dat die was opgenomen? Dat vertelde hij toen in het Vondelpark. Die drummer, da's het maatje. Ik schrok al een beetje, ik dacht dat Roelof aan de lopende band mensen het gekkenhuis in hielp, maar dat valt dus mee.

Joey Handsome
21 juli 2009, 23:09
Geen idee, maar die is al een tijdje opgenomen.. Weet je nog dat hij vertelde over de drummer van onze band? Dat die was opgenomen? Dat vertelde hij toen in het Vondelpark. Die drummer, da's het maatje. Ik schrok al een beetje, ik dacht dat Roelof aan de lopende band mensen het gekkenhuis in hielp, maar dat valt dus mee.

Oh ja, dat kan ik me nog wel herinneren ja. Ach, die Roelof is ook een aparte hoor, maar komt meer over als prettig gestoord.

vulvasonic
22 juli 2009, 18:49
En met wie van jullie heb ik het genoegen, aankomende zondag te Lichtenvoorde, het glas te heffen?!?

Raar geneuzel over toffe, maar wazige vrindelijkheden die met dit weer het ziekenhuis prefereren boven een gezellig samenzijn tussen echte oermensen, op de drassige weiden van Vragender........ SCHAAM OP JULLIE!!!

En GIJ, o Yasser, gij zult NIET afreizen naar het oosten, teneinde je vader en leermeester in de orde van het TUL genootschap, te aanschouwen?!?!?!
Pak dan aan, mijn volmondig 'FOEI', zoals ik pleeg te zeggen. Reeds...


TimmU, ben jij dan de enige ECHTE KEREL hier?
Ik weet dat ik op je kan rekenen, VRIEND!

Luke-wannabe
22 juli 2009, 19:05
Vulva, als je de tijd hebt, check ook The Tommycats. Zij spelen ook op de zwarte cross. Weet alleen niet precies welke dag.
Is een toffe band die 60's psychedelica met rock 'n roll en pop mixt met hier en daar een subtiele Queen invloed.
Die zanger/gitarist is een maatje van me van school. Check em out! :ok:

HaroldA
22 juli 2009, 23:26
En met wie van jullie heb ik het genoegen, aankomende zondag te Lichtenvoorde, het glas te heffen?!?

Als je echt niemand anders kunt vinden dan wil ik dat wel doen... :soinnocent:

Ik ben te herkennen aan het puistje op m'n rechterwang, een paar cm van m'n neus! :cooler:

hoofd
22 juli 2009, 23:31
En GIJ, o Yasser, gij zult NIET afreizen naar het oosten, teneinde je vader en leermeester in de orde van het TUL genootschap, te aanschouwen?!?!?!
Pak dan aan, mijn volmondig 'FOEI', zoals ik pleeg te zeggen. Reeds...

Sorry.. :makeup:

peter_heijnen
24 juli 2009, 16:16
Gisteren zag ik de uitzending van de vpro waarin een belgische stuntman met zijn motor van de toren van 70m naar beneden springt, echt abnormaal!

Vanaf 9.35min (http://player.omroep.nl/?aflID=9807643)

vulvasonic
26 juli 2009, 13:52
Ik bunderal, weur bun oe?
;-P

s0ulmaster
27 juli 2009, 12:30
Gisteren zag ik de uitzending van de vpro waarin een belgische stuntman met zijn motor van de toren van 70m naar beneden springt, echt abnormaal!

Vanaf 9.35min (http://player.omroep.nl/?aflID=9807643)


het was minder spectaculair dan het leek....
ik dacht in de eerste instantie dat hij een zieke stunt met de motor deed en dan met motor en al 70 meter lager terecht kwam op een ramp ofwat..

maar het was "gewoon" een basejump vanaf 70 dus ik vond het niet zo spannend

voor de rest was het een super geslaagd weekend en zie nu al uit naar volgend jaar

peter_heijnen
27 juli 2009, 12:53
maar het was "gewoon" een basejump vanaf 70 dus ik vond het niet zo spannend
Ja ik zag het ook, ze lieten de parachute in het tweede cross journaal wel zien.

HanM
27 juli 2009, 23:14
Zwarte cross was weer top,

ik denk iedereen die zegt dat het bagger is even goed achter de oren moet krabben.
132.000 bezoekers, en over 3 dagen lang heb ik 1 opstootje gezien waarbij iemand een bloedneus had. Nu weet ik niet of t per ongeluk was of vechten.
Iedereen is gezellig, iedereen is vriendelijk en iedereen kan t met elkaar vinden.

Toppers van de cross..

Normaal, Jovink, Wc experience, BZB en Mooi Wark natuurlijk.

Volgend jaar toch zeker weer een keer

HaroldA
27 juli 2009, 23:23
Zo dat was leuk!

Maar... Volgend jaar toch maar weer naar Graspop. Naast dat Graspop toch vele malen beter georganiseerd is (schone wc's, geen file, etc) trekt het mij toch ook iets meer... De cross zelf was leuk, maar dat hadden wij na een paar uur ook wel gezien. De metalweide was ook wel leuk, maar daar stonk het verschrikkelijk naar die ontiegelijk gore plees. Echt, wat was dat smerig!!! :mad:

Desalniettemin een erg leuk weekend gehad met als duidelijke uitschieter: Nevermore!

Guitarik
28 juli 2009, 17:57
Zwarte cross was weer top,

ik denk iedereen die zegt dat het bagger is even goed achter de oren moet krabben.
132.000 bezoekers, en over 3 dagen lang heb ik 1 opstootje gezien waarbij iemand een bloedneus had. Nu weet ik niet of t per ongeluk was of vechten.
Iedereen is gezellig, iedereen is vriendelijk en iedereen kan t met elkaar vinden.

Toppers van de cross..

Normaal, Jovink, Wc experience, BZB en Mooi Wark natuurlijk.

Volgend jaar toch zeker weer een keer

Als dat de toppers waren, ga ik er maar niet heen. Maar mooi dat je het tof vond.

Pais
28 juli 2009, 19:19
Hey joh, je moet dr ook niet heen voor de muziek, maar voor de cross natuurlijk! ;)

vulvasonic
28 juli 2009, 20:48
Ik voel me nu toch een weinig gepasseerd..... :sneaky:






:soinnocent: