PDA

View Full Version : Placebo - 3 dec. Ahoy



Squier4ever
20 juni 2009, 16:40
Wie gaat er? Ik ga met mijn vriendinnetje erheen, staanplaatsen zijn geregeld.

Joey Handsome
20 juni 2009, 16:55
Ik geloof dat ik ze op Pukkelpop voor de zevende of achtste keer ga zien. Ahoy sla ik maar even over. Goede band hoor, al vond ik Meds een kut plaat en verwacht ik dat die nieuwe dat ook wordt. Battle for the Sun vond ik in ieder geval al best ruk. Kon zijn uitstekende gevoel voor het schrijven van een songtext er ook niet echt in terug horen. Desalniettemin verheug ik me er weer erg op ze op Pukkelpop te zien.

Squier4ever
20 juni 2009, 17:15
Die nieuwe plaat is geniaal joey! Echt goed wat mij betreft. Op pukkelpop ga ik ze ook zien btw.

Joey Handsome
20 juni 2009, 17:19
Oh ja, dat is waar ook hè, jij ging ook naar Pukkelpop. Ik zal de plaat eens binnenslepen, ben benieuwd.

Squier4ever
20 juni 2009, 18:10
Erg vette cd wat mij betreft. Niet vernieuwend ofzo, maar wel echt erg sterk.

Squier4ever
19 september 2009, 14:29
Bump! gaan er inmiddels al meer mensen? Ik heb er zin an! Voorprogramma is Silversun Pickups, ken het niet maar wat ik nu op youtube hoor klinkt vet!

Squier4ever
4 december 2009, 14:34
Nou een reviewtje dan maar:

We kwamen rond 19.00 bij Ahoy aan en hadden topdrukte verwacht. Dit viel mee, we hadden een plaatsje vooraan tweede rij. Silversun Pickups was oké, maar niet meer dan dat. Geluid was erg slecht en alles verzoop in hun eigen reverb, daarbij de galm van Ahoy.

Toen Placebo. Wat een belevenis, superstrakke show, goede set en mega vet geluid. Bijna het complete nieuwe album werd afgewerkt, plus een aantal gouwe ouwen, maar ook wat minder bekende nummers! Ze maakten er echt een feestje van!

Grootste nadeel van Ahoy vind ik toch de logistiek, iedereen moet er door 2 deurtjes uit en er is maar 1 garderobe, voor 10.000 man! Niet te veel dus. Maar al met al echt een topavond gehad!

Joey Handsome
4 december 2009, 16:38
Ik vind Ahoy echt een complete kutzaal. Een grote galmbak, het ziet er niet uit en het ligt in Rotterdam.

Squier4ever
5 december 2009, 11:35
Ja vond de locatie ook niet geweldig, maar de show daarentegen :dontgeti:

Squier4ever
5 december 2009, 13:58
Is er dan echt verder niemand geweest? Raar dan.

yanni
5 december 2009, 17:26
Ik ga ze morgen wel zien in het sportpaleis in Antwerpen


Ik kan niet wachten!

Joey Handsome
7 december 2009, 02:04
Is er dan echt verder niemand geweest? Raar dan.

Nou, ik heb Placebo een keer of 8 gezien. De laatste keer was op Pukkelpop en daar vond ik er eigenlijk al geen zak meer aan. Net zoals alles wat na Sleeping With Ghosts is uitgebracht, daar vind ik ook weinig meer aan. Sowieso, ik denk dat ik Black Market Music en Without You I'm Nothing het beste werk van ze vind. Toentertijd het uit kwam vond ik ze ook stukken beter live en was het allemaal wat kleinschaliger. Ik denk niet dat ik er ooit nog heen ga, behalve als ik op een festival ben en het toevallig zo loopt.

yanni
7 december 2009, 12:46
Het was geweldig, niets op aan te merken.
Goede live performance en een Goed geluid.:punk:

Ik vond silversum pickups live wel teleurstellend.

DeadHerring
7 december 2009, 13:28
Nou, ik heb ze paar jaar geleden gezien in Lotto Arena... wat 'n kutoptreden zeg. Ga ik nooit meer naartoe.