PDA

View Full Version : steavis chagerijnig ?



Dude
26 maart 2003, 14:01
http://www.gitaarforum.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=13735&forum=4&5

SteavisSmokin
26 maart 2003, 15:07
Super chagerijnig dus watch out!! Haha.

Nee effe serieus, er worden heel vaak te koop gevraagd en te koop aangeboden advertenties geplaatst hier op het forum. Vaak wordt er door mede forum genoten al op (op een veel chagerijniger manier!) gereageerd dat speciaal hiervoor gitaarmarkt.nl in het leven is geroepen. Omdat er inhoudelijk al redelijk veel op het bericht is gereageerd heb ik er een slotje op gezet maar normaal gesproken verwijder ik ze altijd om ergernis bij mede forumgenoten te voorkomen. Stel je voor; een forum waar je tussen de 'te koop' en 'te koop gevraagd' advertenties door de berichten die *wel* op een forum thuis horen moet zien te zoeken, dan zou het een ongeordende zooi zijn en daar is niemand blij mee. Misschien lijkt mijn reactie op dit soort berichten streng of chagerijnig, maar zo'n streng of chagerijnig persoon ben ik niet hoor. :grin:

Mr.Jay
26 maart 2003, 21:07
[quote]
Op 2003-03-26 15:07, schreef SteavisSmokin:
Super chagerijnig dus watch out!! Haha.
maar zo'n streng of chagerijnig persoon ben ik niet hoor. :grin:

Je kijkt anders wel STRENG op het podium hoor !!

Groetjes
Jay

frankpaul1
26 maart 2003, 21:25
Beetje onzin om er een slotje op te gooien, hij vraagt tenslotte ook nog om advies voor een andere goede speakerkast. Beetje coulanter de volgende keer.

Biasmongool
26 maart 2003, 21:50
Beetje coulanter de volgende keer.



Mag het misschien wat vriendelijker?


Biasmongool

Mitch
26 maart 2003, 23:03
Nou, ik ben vóór Steavis: te koop gevraagd is iets minder erg dan te koop aangeboden, maar het is hier inderdaad niet de bedoeling.

@iamyou: ik weet niet wat je gewend bent, maar ik kan geen chagrijnigheid in de actie van Steavis herkennen ????

Steavis for President ! :grin:

Dirk_Hendrik
27 maart 2003, 08:41
Op 2003-03-26 21:25, schreef frankpaul1:
Beetje onzin om er een slotje op te gooien, hij vraagt tenslotte ook nog om advies voor een andere goede speakerkast. Beetje coulanter de volgende keer.


Of eens een beetje minder coulant. Gitaarforum staat vol van de:

- Topics die niets toevoegen, voorbeeld: Ik heb een Ibanerd Vaivectosomy, Wie nog meer?
- Verkapte advertenties, deze was er één van.
- Scheldpartijen.

Wat mij betreft mag er wel wat meer met slotjes gesmeten worden. Een FAQ per rubriek zou dan wel aan te raden zijn.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dirk_Hendrik op 2003-03-27 08:42 ]</font>

Dude
27 maart 2003, 09:35
Op 2003-03-26 21:25, schreef frankpaul1:
Beetje onzin om er een slotje op te gooien, hij vraagt tenslotte ook nog om advies voor een andere goede speakerkast. Beetje coulanter de volgende keer.


ik ben het met frank paul eens hoor, per toeval zegt iemand in een interesant topic dat helemaal niet over koop/verkoop gaat dat die wel mag mailen als die geintreseerd is in een speakerkast... thats it..

Nielsje
27 maart 2003, 10:29
ah... ik ben het er wel mee eens, dat je daarvoor gitaarmarkt moet gebruiken, maar er was toen ik 'erbij' kwam, het probleem, dat je niet altijd berichten plaatsen, dan kreeg je zo'n foutmelding, weet iedereen dat nog?! die had ik ook op gitaarmarkt...maar toen had ik dus mijn versterker op het forum gezet, en toen ik es wilde kijken of ie er nog stond, kon ik um niet meer vinden...vandaar dus...die was dus verwijderd....weet ik dat ook weer...
no hard feelings heur...:razz:

Azrael
27 maart 2003, 13:07
Niks de slotjes. Verwijderen die boel. 't is hier vaak een zooitje. Vooral die Sinasssstraal is nogal vervelend. Die lokt altijd scheldpartijen enzo uit. Ik stem voor meer moderators op dit forum :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Azrael op 2003-03-27 13:08 ]</font>

SteavisSmokin
27 maart 2003, 14:38
Er wordt in het bericht duidelijk gemaakt dat Jomme zo'n kast zocht, dit is voor mij dus overduidelijk een advertentie. Omdat, zoals ik al eerder gezegd heb, er inhoudelijk op de andere vraag ook is gereageerd heb ik het bericht, met een slotje erop, laten staan. Wil hij meer informatie over speakerkasten dan kan hij alsnog een nieuw topic beginnen. Er zullen altijd wel mensen zijn die het ergens niet mee eens zijn maar ik MOET ergens een lijn trekken. Stel dat ik dit bericht laat staan en zometeen plaatst iemand anders een 'versterker gezocht' bericht op het forum en ik verwijder dat bericht, dan is het voor die persoon ook niet eerlijk. Dan zal ik wel weer een mail krijgen van "waarom hij wel en ik niet!!" en dan zouden we daar weer een discussie over krijgen.

FAQ lijkt mij daarom ook een goed idee, zodat er duidelijke regels staan over wat wel en niet toegestaan is. Hopelijk leest Gitaarnet dit ook?

hoofd
27 maart 2003, 23:04
Ik ben ook VOOR Steavis...er zou sowieso wel wat strenger gemodereerd mogen hier (op het hele forum dus).

sash
27 maart 2003, 23:05
Idd, ben ik ook mee eens. Wanneer gaat gitaarnet eens wat strenge mods aanstellen die er ook echt zijn?

hoofd
27 maart 2003, 23:20
ik ben van plan me na de examens maar op te geven als moderater, ik heb nu een beetje te weinig tijd om telkens voor kinderoppas te spelen :grin:.

SteavisSmokin
27 maart 2003, 23:24
Dan mag je het wat mij betreft overnemen van mij, was zo ie zo al een tijdje van plan er mee te stoppen.