PDA

View Full Version : Nieuwe Gitaar binnenkort



Despair
19 juni 2009, 11:28
http://www.dolphinmusic.co.uk/product/11925-jackson-dkmg-dinky-black-forrest-.html

Iemand ervaring mee?

Ben van plan binnenkort te halen.

Gothra
19 juni 2009, 11:31
Geweldige gitaar! Heb hem zelf ook, klinkt super, ontstemt niet, lekkere hals! Heb alleen de elementen vervangen voor seymour duncans, maar dat is gewoon smaak, de EMG's zijn ook supergoed!

Despair
19 juni 2009, 12:38
Geweldige gitaar! Heb hem zelf ook, klinkt super, ontstemt niet, lekkere hals! Heb alleen de elementen vervangen voor seymour duncans, maar dat is gewoon smaak, de EMG's zijn ook supergoed!

:) Wat me meevalt is de prijs. :)
En wat je dan allemaal voor die prijs krijgt. En hoe mooi hij er ook uitziet.

Gothra
19 juni 2009, 13:54
Klopt inderdaad, hij was eerst wel iets duurder. Het enige nadeel vind ik de bolt on hals, die loopt niet lekker door zoals bij bijvoorbeeld een ibanez RG, dus om de hoge frets te bereiken moet je IETS meer je best doen, maar dat went wel.

Despair
19 juni 2009, 14:47
Klopt inderdaad, hij was eerst wel iets duurder. Het enige nadeel vind ik de bolt on hals, die loopt niet lekker door zoals bij bijvoorbeeld een ibanez RG, dus om de hoge frets te bereiken moet je IETS meer je best doen, maar dat went wel.

Dat heb ik ook al bij men andere gitaren dus. zoveel boeit het niet

Bluze
19 juni 2009, 16:59
Hoe houdt die brug zich eigenlijk op die Dinkies?

Gothra
19 juni 2009, 22:32
GOED, de mijne ontstemt amper! alleen irritant dat de pook kapot gaat waardoor hij niet goed vast zit, maar dat kan je verhelpen

Steven Otto
19 juni 2009, 23:21
hé ja, daar heb ik ook last van.

De tremolo pook is al redelijk ingesleten. jammer.
Maar voor de rest is het een super vette gitaar! FF de EMG's van positie omwisselen en gaaaaan!:rockon:

Neals
19 juni 2009, 23:40
Is dit een USA of Korea jackson?

Ben geen Jackson kenner. Maar ik weet van Ibanez gitaren dat de goedkopie koreaanse bruggen naar verloop van tijd slijten. Had dit ook heel erg met mijn RG270. Wat ik heb gedaan, blok hout er tussen ;) Je bent je tremelo kwijt, maar je gitaar ontstemt niet meer ;)