PDA

View Full Version : Big Block Studio geeft gratis demo-opname weg!



Bassmeister Che
18 juni 2009, 23:51
Op de website van POB kwam ik het volgende persbericht tegen. Aangezien ik zelf op dit moment niet in een band speel en dus niet deelneem, besloot ik het op het forum te zetten, zodat anderen hier iets aan kunnen hebben. Gave kans!

Big Block Demo Competition

Big Block Recording & Promotion is door twee fanatieke vrienden uit Breda opgericht die allebei één en dezelfde passie delen, namelijk muziek. Om op een positieve manier van zich te laten horen geeft deze opname- en promotiestudio een dag studiotijd weg aan gemotiveerde en getalenteerde muzikanten. Daarnaast maak je kans op de nodige media-aandacht die deze competitie met zich meebrengt.

Ben jij een gemotiveerde singer-songwriter, band, dj of ander muziekgezelschap en vind je dat je het verdient om je muzikale talent op cd te laten vereeuwigen? Schrijf je dan nu in door een email met bandgegevens, spetterende motivatie en eventueel geluidsmateriaal te sturen naar sven@bigblock.nl. Wie weet neem jij binnenkort je demo op in de Big Block Studio in Breda. De sluitingsdatum voor de Big Block Demo Competition is 18 September 2009. Big Block zal vervolgens zo spoedig mogelijk een winnaar bekend maken en uitnodigen in de Big Block Studio.
Meer informatie op de site van de Studio: www.bigblock.nl

Kaboemba
19 juni 2009, 20:08
Nu zijn wij best dom, okee we zijn geen drummers, maar op dezelfde dag registreren en deze post plaatsen is zo overduidelijk spam dat zelfs wij dat door hebben.

Dus gaat je reclame ff lekker ergens anders posten en wees een vent en doe het de volgende keer open en bloot.

Bassmeister Che
19 juni 2009, 20:49
Sorry Kaboemba.... Het spijt me dat ik je gekrenkt heb, maar dacht gitaarspelend Nederland een kans te geven. Geloof me, of geloof me niet, maar ik heb totaal geen belang bij dit aanbod. Ik heb ooit bij deze gasten een demo opgenomen en was erg tevreden. Ik dacht: laat ik ze eens helpen de zaak te promoten en daarnaast wellicht wat (jonge) muzikanten on a tight budget de kans geven een demo op te nemen...

Kaboemba
20 juni 2009, 09:51
Sorry Kaboemba.... Het spijt me dat ik je gekrenkt heb, maar dacht gitaarspelend Nederland een kans te geven. Geloof me, of geloof me niet, maar ik heb totaal geen belang bij dit aanbod. Ik heb ooit bij deze gasten een demo opgenomen en was erg tevreden. Ik dacht: laat ik ze eens helpen de zaak te promoten en daarnaast wellicht wat (jonge) muzikanten on a tight budget de kans geven een demo op te nemen...

Aha, nee okee, sorry in dat geval.
Het rook alleen heel erg naar spam, gezien het feit dat je maar 1 post hebt en dat is deze.
En het is natuurlijk een aardige aktie.

Bassmeister Che
20 juni 2009, 12:18
Toffe reactie man.... En inderdaad, het rook erg naar spam. Ik ben blij dat je me gelooft en hoop dat er zoveel mogelijk (zeker jonge/budgetloze) talenten inschrijven voor deze competitie!

Bassmeister Che
21 juni 2009, 17:41
Wie gaat er inschrijven?

Mithrandir
22 juni 2009, 19:39
Het bericht hier plaatsen word toegestaan, maar het "bumpen" van een topic word niet op prijs gesteld, gelieve dit dus achterwege te laten. Bedankt!