PDA

View Full Version : Goed woordje voor Roger Mayer



nielsnielsniels
18 juni 2009, 16:21
Ik had een probleem met mijn Roger Mayer Classic Fuzz, ik was namelijk de rubbertjes en schroefjes kwijtgeraakt. Emailtje gestuurd, maar ik kreeg geen respons. Week later weer een email gestuurd, geen respons.

Maar vandaag kreeg ik een enveloppe uit Engeland in de post , met daarin, jawel : rubbertjes en schroefjes! Helemaal gratis :-)

Dus +1 voor Roger Mayer en zijn goede customer service, moest even gezegd worden!

http://i268.photobucket.com/albums/jj17/kaazimir/IMG_1330.jpg

robert-gitarist
18 juni 2009, 17:26
Ah klasse! Goede service inderdaad :)

En om de tech. service van Dunlop ook maar meteen even een veer in zijn reet te steken: ik had twee rubberen covers nodig voor een MXR pedaal, mailtje gestuurd en net antwoord op gehad. Hij zou ze op sturen voor me. Twee weken later kreeg ik 3 covers toe gestuurd ipv 2 :D ook helemaal gratis, uit de USA. Terwijl die covers normaal gesproken $1,80 p/s kosten. Top service!

Comfortably Daniel
18 juni 2009, 22:18
Da's zeker wel zeer gaaf! :ok:

Hmm...ik heb hier nog een Roger Mayer Voodoo 1 liggen die niet meer de orginele knoppen heeft...zal ook eens een mail de deur uit doen.

Erikt
18 juni 2009, 22:22
Jullie maken die mensen helemaal arm. Vandaar dat die pedaaltjes allemaal zo focking duur zijn/worden :soinnocent:

Comfortably Daniel
18 juni 2009, 22:27
Jullie maken die mensen helemaal arm. Vandaar dat die pedaaltjes allemaal zo focking duur zijn/worden :soinnocent:

ghehehe :seriousf: