PDA

View Full Version : Moi



Fyre
17 juni 2009, 23:10
De naam is Finn, ben 16 jaar en ben woonachtig in Assen. Ben begonnen te spelen ongeveer een half jaar geleden, heb eerst akoestisch gespeeld en heb een week geleden een elektrisch gitaar gekocht, een Ibanez, RG2570 en speel met een Roland Cube15.

Ben dus vrij nieuw in de gitaarwereld, dus wat hulp kan echt geen kwaad. Qua muziek luister ik vrij breed, van oude rock tot grindcore. Favoriete genre is dan wel 80's en 90's Thrash en Heavy metal, en natuurlijk de huidige Thrash revival (Warbringer, Toxic Holocaust, Muncipal Waste, Mantic Ritual, Fueled by Fire etc.). Als ik nou écht graag ooit een nummer zou willen spelen is dat dit: http://www.youtube.com/watch?v=rFIb0oPmups

Tevens sta ik wel geregistreerd hier sinds Mei 2008, maar ik geloof dat ik hier toen nog niet echt wat te zoeken had. :)

Greetz,

Finn

bagheera
18 juni 2009, 00:03
Hey finn (aka fyre),

ik heb mijn rijbewijs gehaald in asse :hippie:
welkom hier en hopelijk wordt je een heel actief lid

veel succes met metalica :blast:

Muzieknono
18 juni 2009, 06:55
Hey finn (aka fyre),

ik heb mijn rijbewijs gehaald in asse :hippie:
welkom hier en hopelijk wordt je een heel actief lid

veel succes met metalica :blast:

Toch niet op het verkeerspark met de trapautootjes hoop ik, (grapje!!!)
Finn, welkom er valt hier veel te leren en ook veel te geiten, je moet af en toe wel tegen een grapje kunnen.
Mij heeft het forum het afgelopen jaar i.i.g. geweldig geholpen en ik heb er veel van opgestoken.
Mvgr. Dirk Jan :metal: