PDA

View Full Version : Locken RG370B Tremolo - Hoe te doen?



Madwokkel
16 juni 2009, 17:44
Hallo iedereen!!
Ik heb sinds 5 jaar een RG370B, oud ding, maar nog prima bespeelbaar en geweldig geluid!
Nu zit ik toch nog met het volgende: Hoe kan ik in hemelsnaam mijn Floyd Rose Tremolo vastzetten?? Ik word knettergek van dat ding!
ik heb een aantal topics gelezen over de Tremconverter, maar Hoe betrouwaar is dat ding precies?? En hoeveel ben ik er ongeveer aan kwijt??

Groeten,
Dennis

allochthomas
16 juni 2009, 18:01
heb zelf de floyd rose op min oude ltd vast gezet door een blokje hout tussen het blok metaal en de body te zetten(heb helaas geen foto's meer) en de veren kruislings vast te zetten. die floyd rose ging nergens meer heen.

arcane
16 juni 2009, 18:10
heb zelf de floyd rose op min oude ltd vast gezet door een blokje hout tussen het blok metaal en de body te zetten(heb helaas geen foto's meer) en de veren kruislings vast te zetten. die floyd rose ging nergens meer heen.


Ik heb ook voor die oplossing gekozen. Werkt prima.

Madwokkel
16 juni 2009, 18:19
Ik heb ook voor die oplossing gekozen. Werkt prima.

Hmm ok.. Ik zag die zelf niet zo zitten, aangezien het toch een geknutsel blijft met zagen, schuren enzovoort =P en ik ben niet zo'n knutselwonder:P

Hoe heb jij dit gedaan dan? mss ff klein tutorialtje van schrijven, want ik heb gewoon geen flauw idee hoe ik dit moet gaan aanpakken:S