PDA

View Full Version : Hallo iedereen



Omag
16 juni 2009, 14:05
Aangezien het niet meer dan normaal is, stel ik me graag even voor als nieuweling op dit forum.

Ik ben afkomstig uit België en ben freelance concert en event fotograaf ( altijd welkom op mijn site www.kriskellens.be). Na een tijdje in het commerciële wereldje getoefd te hebben, ben ik vorig jaar toevallig op de bijzonder bevallige Ana Popovic gestoten en heb sindsdien de blues ontdekt. Gitaarmuziek is altijd al mijn ding geweest, gaande van de obligate Metallica/G'N'R periode in mijn puberteit, over Nirvana, QOTSA, System of a Down, Rammstein naar het rustigere werk ala Dire Straits, John Mayer, Eric Clapton en dan nu dus ook de blues (Seasick Steve, Ana Popovic, Joanne Shaw Taylor en Erja Lyytinen).

Het is altijd een droom geweest om zelf ook aan de slag te gaan en nu ik pas bevriend ben geraakt met iemand die al een behoorlijk aantal jaren speelt, ga ik er voor.

Binnenkort wil ik de eigenaar zijn van een bluesy Fender Stratocaster, maar voor dat gebeurd, dienen er nog enkele beslissingen gemaakt te worden...

Vergeef me dus dat ik me als de gesmeerde bliksem naar enkele andere forumonderdelen begeef om mijn noob-vraagjes af te vuren.

Groeten,

Omag

JeroenSchaaf
16 juni 2009, 14:29
Welkom hiero Omag!
:cheerup:

futura
17 juni 2009, 01:00
welkom !!! een fotograaf cool !! ^^ ik ook een beetje maar daar ben ik weer erg noobie in :cheerup: heb sinds kerst men eerste spiegelreflex gekocht ^^ ook een leuke hobby btw :cooler: