PDA

View Full Version : Grootste Fenderdealer?



jutter
16 juni 2009, 08:46
Ik wil gaan kijken voor de Fender RoadWorn Tele. Wie is de grootste dealer van Nederland?

vulvasonic
16 juni 2009, 09:18
Vieze Joop met de klep, te herkennen aan een donkere zonnebril en een zwarte stofjas. Hij verkoopt Fenders per gram.
Maar kijk uit waar je aan begint. Hij gaat over lijken. LETTERLIJK!

Ennuuu....., je hebt het niet van mij hè?!?

:soinnocent:

signsofzodiac
16 juni 2009, 09:27
Vieze Joop met de klep, te herkennen aan een donkere zonnebril en een zwarte stofjas. Hij verkoopt Fenders per gram.
Maar kijk uit waar je aan begint. Hij gaat over lijken. LETTERLIJK!

Ennuuu....., je hebt het niet van mij hè?!?

:soinnocent:

En bedankt gozer, ik verslik me net in mijn hete koffie, niet normaal meer. Scherp zo om 7 uur 's ochtends :)!

jutter
16 juni 2009, 09:28
Waar woont vieze Joop?

Robdop
16 juni 2009, 10:23
:seriousf:

Joost_79
16 juni 2009, 10:33
De eerste krijg je meestal gratis bij Joop....hij weet toch dat je terugkomt, 1 fender is nooit genoeg... :)

Robdop
16 juni 2009, 10:35
vieze joop is duur man.

kale corrie is veel goedkoper:ok:

Riky
16 juni 2009, 10:52
vieze joop is duur man.

kale corrie is veel goedkoper:ok:

duur...
hoor net dat hij ze gratis weggeeft.

JeroenSchaaf
16 juni 2009, 10:56
Kun je nagaan hoe goedkoop corrie is:cheerup:

petpas
16 juni 2009, 11:00
Ik heb een tijdje geleden bij Muzikaza in Roermond mn ogen uitgekeken naar de hoeveelheid fendertjes die ze daar hebben staan. Mijn keus zou zijn om daar ff te gaan buurten.

Ligt vlak naast de A73. Kijk ff op http://www.muzikaza.com

Riky
16 juni 2009, 11:03
Kun je nagaan hoe goedkoop corrie is:cheerup:

als ik de ts was zou ik eerst naar Joop gaan en een gratis fender halen.
daarna zou ik gewoon Corrie gaan. Daar krijg je blijkbaar geld toe.

Maak je nog winst ook!

Joost_79
16 juni 2009, 11:44
als ik de ts was zou ik eerst naar Joop gaan en een gratis fender halen.
daarna zou ik gewoon Corrie gaan. Daar krijg je blijkbaar geld toe.

Maak je nog winst ook!

Vandaar dat zoveel mensen met die fenders rondlopen, dingen krijg je dus gewoon gratis :)

Maar even on topic, muzikazaa in roermond heeft inderdaad flinke lading fenders staan/hangen.

Daan_B
16 juni 2009, 12:10
Musicstore?:soinnocent:

Chris Winsemius
16 juni 2009, 12:30
Vieze Joop met de klep, te herkennen aan een donkere zonnebril en een zwarte stofjas. Hij verkoopt Fenders per gram.
Maar kijk uit waar je aan begint. Hij gaat over lijken. LETTERLIJK!

Ennuuu....., je hebt het niet van mij hè?!?

:soinnocent:

Heeft ie witte of bruine Strats?

Arjan12
16 juni 2009, 12:42
Hij verkoopt de officiële, Rolling Stones-licensed 'Brown Sugar'-strat.

Joost_79
16 juni 2009, 12:44
Hij verkoopt de officiële, Rolling Stones-licensed 'Brown Sugar'-strat.

Dan zijn het neppers....

Enige officiële licensed brown sugar fenders zijn 5 snarige telecasters :rockon:

Robdop
16 juni 2009, 13:06
is dat met of zonder portieverpakking?

Chris Winsemius
16 juni 2009, 13:38
Hij verkoopt de officiële, Rolling Stones-licensed 'Brown Sugar'-strat.

Hoeveel autoradio's kosten die?

Robdop
16 juni 2009, 13:42
12% dacht ik

vulvasonic
16 juni 2009, 13:55
Hoeveel autoradio's kosten die?
Voor een Fendertje puur, of versneden met Gibson en andere shit?

Puur, reken op 3 autoradio's, inclusief dashboards. Heb je wel echte Amerikaanse kwaliteit. :cooler:

Robdop
16 juni 2009, 14:05
versneden met gibson is wat goedkoper, want daar zit veel lucht bij!!

nee hier gebruiken wij alleen pure fender!

Goldfoxx
16 juni 2009, 14:17
versneden met gibson is wat goedkoper, want daar zit veel lucht bij!!

nee hier gebruiken wij alleen pure fender!

En dan moet je er toch rek mee houden dat die versneden met les paul gibson toch wel een stuk zwaarder is. Van die Fender is dat telespul het beste, ruikt fantastisch scherp. Mn favoriet blijft toch dat gibby spul, is alleen niet te betalen.

Joost_79
16 juni 2009, 14:21
Precies, net zoals in het spreekwoord:

Sex, Guitars and Rock'n'Roll :rockon:

kenx
16 juni 2009, 14:35
Man waar gaat het toch naartoe, 3 pagina's vol met zever... Niet eens een deftig antwoord op de ts zijn vraag... tjonge tjonge...

@ ts: als je echt van plan bent een Fender aan te schaffen, en je wil een grote keus, raad ik je toch aan om naar bvb. musicstore eens te gaan. Mss wel ff rijden, maar dan heb je ook wat...

Grtz

Joost_79
16 juni 2009, 14:47
Man waar gaat het toch naartoe, 3 pagina's vol met zever... Niet eens een deftig antwoord op de ts zijn vraag... tjonge tjonge...

@ ts: als je echt van plan bent een Fender aan te schaffen, en je wil een grote keus, raad ik je toch aan om naar bvb. musicstore eens te gaan. Mss wel ff rijden, maar dan heb je ook wat...

Grtz

Nja, niet helemaal, op pagina 1 wordt muzikazaa (roermond) genoemd vanwege z'n grote fender voorraad en op pagina 2 komt musicstore voorbij...

Maar is een vraag waar je alle kanten mee op kan, ik wil een telecaster, wie is de grootste dealer?

Vermeld dan op z'n minst een regio waar je zoekt, om voor een roadworn tele van groningen naar keulen te rijden lijkt me niet echt handig.

Bolder
16 juni 2009, 16:16
Nja, niet helemaal, op pagina 1 wordt muzikazaa (roermond) genoemd vanwege z'n grote fender voorraad en op pagina 2 komt musicstore voorbij...

Maar is een vraag waar je alle kanten mee op kan, ik wil een telecaster, wie is de grootste dealer?

Vermeld dan op z'n minst een regio waar je zoekt, om voor een roadworn tele van groningen naar keulen te rijden lijkt me niet echt handig.

Ik denk echt ALTIJD dat Keulen naast Groningen ligt, maar het ligt gewoon naast Limburg haha

pannekoek
16 juni 2009, 16:29
nederlandmuziek in almere is een grote fender dealer :hippie:

jutter
16 juni 2009, 18:25
Nja, niet helemaal, op pagina 1 wordt muzikazaa (roermond) genoemd vanwege z'n grote fender voorraad en op pagina 2 komt musicstore voorbij...

Maar is een vraag waar je alle kanten mee op kan, ik wil een telecaster, wie is de grootste dealer?

Vermeld dan op z'n minst een regio waar je zoekt, om voor een roadworn tele van groningen naar keulen te rijden lijkt me niet echt handig.

Welke regio vraag ik niet; gewoon een grote fenderdealer in Nederland, dat was mijn vraag. Geintje is leuk maar 3 pagina's gelul schiet ook niet op. Voor alle andere wel serieuze:bedankt!

Chris Winsemius
16 juni 2009, 18:31
MaxGuitars (Den Haag)
Misschien wat bij 'n Feedback winkel (Utrecht, A'doorn, R'dam, etc.)

Sinner1980
16 juni 2009, 18:31
Welke regio vraag ik niet; gewoon een grote fenderdealer in Nederland, dat was mijn vraag. Geintje is leuk maar 3 pagina's gelul schiet ook niet op. Voor alle andere wel serieuze:bedankt!

Ik vond het anders uiterst vermakelijk...Vieze Joop met de klep...:seriousf:
Musicstore is waar je moet zijn...heel veel keuze, gewoon doen dus. (vervolgens bestellen in Engeland of je moet echt van je geld af willen)

Chris Winsemius
16 juni 2009, 18:42
Ik vond het anders uiterst vermakelijk...Vieze Joop met de klep...:seriousf:
Musicstore is waar je moet zijn...heel veel keuze, gewoon doen dus. (vervolgens bestellen in Engeland of je moet echt van je geld af willen)

en ongezien/ongevoeld 'n gitaar aanschaffen.....?

als de TS toch naar 'n winkel wil om er wat te testen dan zou ik zeggen: testen tot je "jouw exemplaar" hebt gevonden en DIE kopen.
gitaren zijn meestal en hoofdzakelijk van hout gemaakt. hout is 'n organisch materiaal, iedere plank, zelfs uit dezelfde boom klinkt anders dus 'n bepaalde gitaar in 'n bepaalde winkel klinkt meestal niet hetzelfde als hetzelfde type/model elders....

jutter
16 juni 2009, 18:47
en ongezien/ongevoeld 'n gitaar aanschaffen.....?

als de TS toch naar 'n winkel wil om er wat te testen dan zou ik zeggen: testen tot je "jouw exemplaar" hebt gevonden en DIE kopen.
gitaren zijn meestal en hoofdzakelijk van hout gemaakt. hout is 'n organisch materiaal, iedere plank, zelfs uit dezelfde boom klinkt anders dus 'n bepaalde gitaar in 'n bepaalde winkel klinkt meestal niet hetzelfde als hetzelfde type/model elders....

Zeker waar! Ik ga echt niet ongezien ergens een gitaar bestellen om 50,00 euro goedkoper uit te zijn....lijkt me het domste wat je kan doen!

jutter
16 juni 2009, 18:48
Ik vond het anders uiterst vermakelijk...Vieze Joop met de klep...:seriousf:
Musicstore is waar je moet zijn...heel veel keuze, gewoon doen dus. (vervolgens bestellen in Engeland of je moet echt van je geld af willen)

Musicstore zit toch in Duitsland?

Daan_B
16 juni 2009, 18:54
Ja Keulen, is niet zo heel ver..

Sinner1980
16 juni 2009, 18:58
Zeker waar! Ik ga echt niet ongezien ergens een gitaar bestellen om 50,00 euro goedkoper uit te zijn....lijkt me het domste wat je kan doen!

Whatever...in mijn geval scheelde het echt een klap geld en ik heb zware mazzel gehad want ik heb tot op heden 2 topplanken in huis gehaald...zonder te voelen...geen cent spijt van kan ik je zeggen.

Misschien ben ik gewoon wel heel makkelijk, kan ook...of jullie zijn mierenne*kers, dat kan natuurlijk ook...whatever, laat de TS maar doen wat hem goed lijkt: op naar Duitsland dus!

Les Paul R8
16 juni 2009, 19:00
Kees Dee in Amersfoort heeft een mooie collectie Fenders staan.

jutter
16 juni 2009, 19:04
Whatever...in mijn geval scheelde het echt een klap geld en ik heb zware mazzel gehad want ik heb tot op heden 2 topplanken in huis gehaald...zonder te voelen...geen cent spijt van kan ik je zeggen.

Misschien ben ik gewoon wel heel makkelijk, kan ook...of jullie zijn mierenne*kers, dat kan natuurlijk ook...whatever, laat de TS maar doen wat hem goed lijkt: op naar Duitsland dus!

Probleem met lezen?

jutter
16 juni 2009, 19:05
Kees Dee in Amersfoort heeft een mooie collectie Fenders staan.

Ook veel Road Worns?

Les Paul R8
16 juni 2009, 19:09
Ook veel Road Worns?

Er staan 4 road worn strats op de website.....

Daan_B
16 juni 2009, 19:11
Ik wil gaan kijken voor de Fender RoadWorn Tele.

....:soinnocent:

Sinner1980
16 juni 2009, 19:32
Zeker waar! Ik ga echt niet ongezien ergens een gitaar bestellen om 50,00 euro goedkoper uit te zijn....lijkt me het domste wat je kan doen!

Aha, idd...over heen gelezen, lekker doen wat jou goed lijkt dude,doe je goed:hippie:

jutter
16 juni 2009, 19:37
Aha, idd...over heen gelezen, lekker doen wat jou goed lijkt dude,doe je goed:hippie:

Bedankt voor je bijdrage.:seriousf:

Raytheman
16 juni 2009, 20:49
Kijk anders even bij http://gitaar.nl/
zoals je aan de link kan zien was hij wél de eerste om deze url te claimen :-)