PDA

View Full Version : Ben ik op de goede weg?



Crutch
15 juni 2009, 15:29
Hey muzikanten,

Een klein vraagje,

Ik zit al de hele tijd met een melodie in mijn hoofd, dus heb ik besloten m maar eens op te nemen (met mijn crappy webcam). Overigens heb ik de sound wel een beetje aangepast met compressie en galm, omdat dat mijn uiteindelijke doel is met het afronden van het liedje.

check hier: http://www.youtube.com/watch?v=IxjfpEC2bBA

Let niet op de laatste 3 akkoorden, op dat moment besefte ik mij dat ik nog niet had bedacht hoe het verder moet...(zie je ook aan mijn hoofd, lol)

Mag ik jullie mening en evt. ideeën?


Gr. Edward

Megadeth22
15 juni 2009, 15:41
Klinkt super tof. Mooie sound ook.

kingyellow
15 juni 2009, 18:31
Goed gedaan man! mooie sound ook.
Die camera is niks mis mee hoor, je zit gewoon verkeerd met dat tegenlicht achter je.

Stratman70
15 juni 2009, 20:05
Mooi man! Klinkt erg goed.

pasqual
15 juni 2009, 22:28
ik vind het mooi. ook je gezichtsuitdrukking op het einde: tja, en toen....?
maar tot zover: gewoon mooi met potentie. goed bezig!

groeten en succes, Pasqual.

kenx
15 juni 2009, 22:59
Mooie sound en mooie melodie. Je gezicht op het einde is gewoon geld waard :D

Ik heb gelachen... én hard :D

Bellator
16 juni 2009, 19:32
Nice man, doet mij een beetje denken aan sommige Ierse folk:)

Ook mooi die blue notes later in het filmpje.

meul
17 juni 2009, 15:00
ik vind dit een heel mooi stukje muziek, goed uitgevoerd ook, nergens saai.

Crutch
18 juni 2009, 00:52
Allereerst bedankt voor de vele positieve reacties. Hieruit maak dan maar op dat ik op de goede weg ben. Haha.

Waar ik benieuwd naar ben is hoe jullie er een draai aan zouden kunnen geven. Zelf ga ik er ook verder mee aan de slag. Maar, gewoon puur om te kijken hoe er vanuit verschillende beïnvloedde invalshoeken mee omgegaan kan worden. Okay, ik bedoel dus eigenlijk: doe het eens na op jouw manier en wat zou je eraan toevoegen of weglaten.

Dankzij jullie heb ik een extra motivatie boost gekregen om deze 'test melody' uit te bouwen tot (hoe ambitieus ook) perfecte gitaarpingel (lees: liedje dat ook een gemiddelde huisvrouw nog mee kan zingen en toch technisch is).

Gr. Edward

Dweezman
18 juni 2009, 09:15
Mooi hoor. Doet me denken aan Clapton, akoestisch.

ExplorerNut
18 juni 2009, 19:48
Ik vind het super, mooie melodie en erg mooi gespeeld ook. En dat hoofd als je niet meer weet... onbetaalbaar :seriousf:

Riky
19 juni 2009, 18:08
zeer tof! Vol emotie. Klinkt lekker! Ondankt de slechte geluidskwaliteit is te het toch wel te horen dat je ook een mooie tone hebt.

Thundermane
14 juli 2009, 14:00
Klinkt nice! Strak gespeeld!