PDA

View Full Version : Christelijke gitarist gezocht!



cvdhenband
15 juni 2009, 15:13
Goede gitarist gezocht!!

Beste mede-muzikanten!

Ik ben een 20-jarige zanger uit Veenendaal (Utrecht) met veel motivatie en connecties in de gospelwereld. Ik heb aan een radiotalentenjacht meegedaan en ben daar uiteindelijk 2e geworden van de ruim 250 aanmeldingen! De jury bestond destijds uit Ralph van Manen, Reni en Elisa Krijgsman, Marcel Zimmer en Matthijn Buwalda, met wie ik allemaal nog steeds contact heb. Ik heb diverse studio-opnames achter de rug voor onder andere een benefiet-cd maar ik sta ook op de nieuwe Life@Opwekking cd van 2009! Het is dus serieus!!

Ik ben echter alleen nog op zoek naar een strakspelende gitarist (elektrisch & akoustisch)! Man of vrouw maakt niet uit, hij of zij moet goed kunnen slaan en van pop/rock muziek houden. Houd er rekening mee dat het niveau van de band snel omhoog zal gaan en dat ik een flink portie motivatie van je vraag..!

Voel jij je aangesproken om deel van deze band uit te maken? En heb je er tijd voor over om de band naar een hoger (proffesioneel) plan te tillen? Meld je dan aan!

Je kan natuurlijk op dit bericht reageren maar je kan me ook mailen: cawvdheuvel@hotmail.com (mailen gaat sneller)

Voor meer info en demotracks: www.coenventer.hyves.nl

Vriendelijke groet,
Coen van den Heuvel & management :strat:

Joene1988
15 juni 2009, 16:35
Hmmm, beetje te ver voor mij denk ik;)

Blend
15 juni 2009, 18:07
Het is veel te ver voor mij (Werkendam, nabij Gorinchem), maar je zoekt een slaggitarist, begrijp ik? Maar vertel eens hoe de rest van je band in elkaar zit.

Als de afstand te overbruggen valt, zou ik graag willen meedoen, PM me maar voor meer info.