PDA

View Full Version : Gitaarsound op Demo!



JelmerOnGuitar
14 juni 2009, 21:05
Yoo iedereen,

De eerste nummers van mn band "De Basis" staan online. Ik heb hierover al eerder gepost. Maar ik ben benieuwd wat jullie van mn sound vinden..

Luister het op: myspace.com/jeweetwiedebasis

Jelmer.

futura
18 juni 2009, 00:44
cool ! en mooie surfgroene gitaar! ^^

Riky
19 juni 2009, 18:14
de sound is prima voor de muziek! Persoonlijk vind ik hem iets te dun klinken. Mag wel meer punch in zitten.

Demo klinken ook wel lekker btw. Prima kwaliteit!

JelmerOnGuitar
20 juni 2009, 10:07
Oke dan dankjwel!!

Ik vind em zelf ook een beetje dun, ik ben namelijk niet helemaal tevreden over de mic'ing.. Ik ga het de volgende keer anders proberen te mic'en:P

glennshred
20 juni 2009, 11:07
Prachtige nummers, mooi gespeeld en meer dan een degelijke kwaliteit..
ik sluit me ook wel aan dat het wat dun klinkt maar het stoort me niet echt.

2de nummer en 3de vind ik de beste.. heel relaxt sfeertje en heel
emotioneel, kan er blijven over praten :)

zie uit naar meer :supercool:

tidalwave_sideburns
20 juni 2009, 11:48
Gitaargeluid is goed, helaas strat, dat wel :), maar mooi precies hard genoeg voor de achtergrond. Mooie akkoorden, met schwung gespeeld, ze vallen lekker in de beats. Goed gedaan hoor. Ik zag dat de Basis al flink aan de weg aan het timmeren is, verbaast me niets. Veel succes ermee!

JelmerOnGuitar
20 juni 2009, 12:54
Wauw jongens, wat een complimenten.. Daar ben ik erg erg blij mee, dank jullie wel:D..
Ben ook erg trots op wat we nu hebben idd.. En we zijn hard bezig, we spelen volgende week op Parkpop!:D

Bloodline
23 juni 2009, 10:27
Ik vindt het erg tof maar het grooved niet zo goed als suicide silence.
ff serieus: tof lekker chil nummertje, ik mis soms wel wat verassingen (naast het 3:48 gedeelte dan ). bijvoorbeeld in het midden een korte stop, of een mooie drum break.

Verder toppie