PDA

View Full Version : Even voorstelen



SwingingZebra
14 juni 2009, 16:52
Hi, tijd om mezelf even voor te stellen...

Ik speel nu zo al een zeven jaar gitaar en bekijk al een aantal jaar dit forum , dus het werd wel tijd om zelf ook eens iets bij te dragen (give a little, take a little :hippie:)

Ik heb de eerste vijf jaar van mijn muzikale carrière enkel klassieke gitaar gespeeld, maar sinds een tweetal jaar volg ik ook les in elektrische gitaar :strat: Oorspronkelijk begonnen met vooral Red Hot Chilli Peppers en zo, maar nu voornamelijk jazz, bossa, blues en af en toe wat Jimi. Verder speel ik ook nog in een rockabilly cover band!

Mijn huidige gear is een Fender lite ash strat, door een Crybaby Jimi Signature Wah, EL Nano muff naar een Blackheart Little Giant head en Blackheart 1*12 cab.

Harry
16 juni 2009, 09:56
hoi, welkom! Lekkere brede smaak!!

wouwser
20 juni 2009, 12:47
Hey, welkom!

mag ik vragen hoe die Little giant bevalt? kun je gewoon optreden etc? heb je toevallig een youtube filmpje van een repetitie of optreden ofzo?
thanks alvast;)

SwingingZebra
20 juni 2009, 14:48
Voorlopig heb ik nog geen goede opnames met de little giant. Met een beetje geluk komen die er ooit nog wel eens...

In elk geval is het in mijn ervaring een schitterend versterker voor binnenhuis gebruik en afhankelijk van het genre kan hij bij repetities nog net mee (zolang de drummer geen houthakkerscomplex heeft en je een beetje overdrive niet erg vindt) Als je hem clean wilt houden schiet hij dan wel al te kort. Maar via de micro naar de PA is natuurlijk ook altijd een optie. Een goede optie zelf, wat de klank is echt schitterend voor de prijs.

Om thuis te oefenen dus meer dan oke, maar optreden zit er volgens mij niet echt in.