PDA

View Full Version : hopelijk nog niet achterhaalt??



wouwser
14 juni 2009, 14:47
nou okey dan, ik gooi het in de groep.
ik ben Wouter en heb me vandaag aangemeld op gitaarnet.nl :rockon: toen ik het topic zag van even voorstellen vroeg ik mezelf. ben ik nou zo saai om daar niet aan mee te doen, en blijf ik dan de mysterieuze gedaante die af en toe ergens iets post... nou daar had ik dus geen zin in, dus ik gooi me er helemaal in... hier ben IK :D

nou zover met de lol dan maar weer. ik ben een gitarist van 17 jaar, speel inmiddels 3 jaar gitaar. zit in een band genaamd Fridays, en we spelen SRV, Jimi Hendrix, John Mayer, en een beetje bb king en buddy guy enzo. een echte bluesboy dus! past niet helemaal bij iemand van mijn leeftijd, maar ik vind het de leukste muziek om te maken;)

dit forum ben ik al een aantal keer tegengekomen en heeft me vaak geholpen bij dingen waar ik naar zocht, maar nu had ik een vraag over de little giant van blackheart en toen moest ik dus even lid worden, dus bij deze;-)

Guitar GoD
14 juni 2009, 15:30
welkom!

wat voor gitaar heb je en wat voor versterker?

wouwser
20 juni 2009, 12:44
een Fender CP 60's Strat, London City Spitfire met CS69 pu's, een epi lucille, en een epi blues custom amp, en een line 6 m13;)

ik overweeg nu om de handsome devil head te gaan kopen, heb al een 4x12 cab