PDA

View Full Version : Squier Basspack, waar en hoeveel?



Moonchild
25 maart 2003, 23:45
Nou de vraag staat eigenlijk in de titel, waar zijn er Squier Affinity P-Bass pakketten te halen, en voor hoeveel?

dikkie dik
26 maart 2003, 13:29
http://www.musik-produktiv.de over de grens bij hengelo, daar zullen ze hoogstwaarschijnlijk die basspacks wel hebben :smile:

Moonchild
26 maart 2003, 15:47
ja ik had daar al gekeken, maar op de site verkochten ze alleen de affinity bassen los.
Ik wil graag de prijs van het hele pakket weten.

bassopotmus
26 maart 2003, 16:31
zal niet veel zijn, mishcien 400/500 € ofzo met ampje erbij..

Moonchild
26 maart 2003, 19:21
damn das veel, ik was uitgegaan van iets van 300 euro

Rhinus
26 maart 2003, 20:06
Je kan ook voor 2e hands gaan. Heb ik gedaan. Ik heb nu dus vast ook wel een prul. Maar voor beginnen is ie goed zat. Op zich is ie volgens mij ook nog wel goed. Ik heb iniedergeval nog geen K*T dingen eraan antdekt.

Wat heb ik? Een 4(?) jaar oude Squier Affinity P-Bass en een 15(?) jaar oude 50 watt Panzer versterker. Koste me bij elkaar 100 Oiro.

J.V.S.
26 maart 2003, 21:56
kheb ook een tweedehandse fender squire P-bas, doch is er bij mij niets mis mee, dan ook niets, die bas is in perfecte staat,... en ze koste ook niet zoveel. Tweedehands is niet altijd slecht, ma je moet eerst zoeken naar een tweedehandse met enigzinds nog een beetje kwaliteit.

JvS

Moonchild
26 maart 2003, 23:13
Maar ik kan uit deze thread dus concluderen dat die basspacks niet meer worden gemaakt? of worden ze niet meer verkocht in nederland ofzo?

bassopotmus
27 maart 2003, 10:53
grotere winkels verkopen ze, waarom bel je niet ff rond, IPV ons ermee lastig te vallen, wij zijn geen importeurs :wink:

Ik ben er ook mee begonnen, ibanez startes pack (geen aanrader)

frenske
27 maart 2003, 16:29
Uhm, pas een Hartke basspack gezien voor zoŽn 350 euro bij Feedback.
Geen idee of ze die nog hebben!

Moonchild
27 maart 2003, 17:28
Op 2003-03-27 10:53, schreef bassopotmus:
grotere winkels verkopen ze, waarom bel je niet ff rond, IPV ons ermee lastig te vallen, wij zijn geen importeurs :wink:

Ik ben er ook mee begonnen, ibanez startes pack (geen aanrader)


Ik stel je hulp wel zeer op prijs Bassopotomus, maar dit vind ik wel een rare opvatting. Hier op t forum kan je juist vragen waar ze m overal hebben, en waar de beste prijs is, met zo min mogelijk moeite.
Ik bedoel, waarom zou je nog een forum hebben als je alle antwoorden uiteindelijk zelf ook wel kan vinden uit boeken/ervaring/leraren, etc.

Ik vind dit juist een forum-vraag van uit het boekje :smile: