PDA

View Full Version : Perfect Obsession (NB) zoekt leadgitarist



Perfect Obsession
13 juni 2009, 20:24
Hey gitarist!

Wij zijn Perfect Obsession. Een bandje met een lekkere sound uit omg. Den Bosch (Noord Brabant).
De band bestaat uit Chaim (Drummer), Teun (Bassist), Bart (Gitarist) en Ted (Zanger).

Kort geleden is onze leadgitarist / sologitarist ermee gestopt, vanwege een eventuele doorbraak met een van zijn andere bands, waardoor hij het te druk kreeg.
We treden momenteel met zn 4ren op.

We zoeken een gemotiveerde solo gitarist die weet hoe een gitaar bespeeld moet worden en lekker met ons aan de slag kan voor optredens (Staan al gepland).

We spelen pop/rock en energieke rock. We hebben al eigen werk, waar we ons komende zomervakantie volledig op zullen gaan storten. We zijn allemaal erg gemotiveerd en hebben dan ook als doelstelling ver te komen!

Mocht je geïnteresseerd zijn, laat dan een berichtje achter. We kijken al uit naar de repetitie!

Tot snel,
Perfect Obsession

Perfect Obsession
18 juni 2009, 18:40
upje. Vacature nog steeds beschikbaar. Leeftijd rond de 20

Erikt
28 juni 2009, 22:22
Hebben jullie al materiaal wat te beluisteren is?

MjS
28 juni 2009, 23:09
Ben wel benieuwd wat materiaal. Zoek ook nog een band, Den Bosch is nog net te doen voor mij.

Perfect Obsession
29 juni 2009, 21:20
Er staat momenteel nog niets (nieuws) online, maar natuurlijk stuur ik je graag wat materiaal. Je zou dan wel even je mail moeten pm'men, want dan weet ik waar ik het naartoe kan sturen ^^

Dit is iig een link van een optreden dat in het voorjaar is gegeven, waar de vorige zangeres en de leadgitarist nog meespeelden:

http://www.youtube.com/watch?v=qd5meJxzb3A

Let wel op! De zangeres is inmiddels vervangen door een zanger en de leadgitarist is gestopt! ;)


grtz