PDA

View Full Version : Efkus voorstellen



P.lectrum
13 juni 2009, 13:55
Hallo allemaal,

Ik kom mezelf efkus voorstellen als P.Lectrum.
`k ben 30 jaartjes oud en ben beginend gitarist.
Mijn eerste gitaar was/is een ouwe Egmond uit eind 1970 daar heb ik wat kleine dingentjes op geleerd maar door tijd gebrek en wat mankementen aan de gitaar ben ik eer mee gestopt.
Maar het bleef toch kriebelen om ooit eens een goeie gitarist te worden.
Ik ben met die Egmond naar de gitaar winkel gegaan om em te laten knappen hun rade mij dat af vanwege de nostalgie die dat ding had en het zou niet goedkoop gaan worden.
Dan maar een nieuwe kopen met versterker.
Nu bespeel ik een Spear T200Q met een line 6 Spider III Amp.
Sinds vorig jaar December ben ik les gaan volgen :lp: wat me goed afgaat heb alleen nog errug veul te leren.

Mijn muziek smaak is Cradle of Filth,Pantera,Iron Maiden,Black Sabbath,My Dying Bride...... en zo nog meer.:rockon::punk:

Bij deze zou ik zeggen tot de volgende, tips ed zijn altijd welkom.

Cheers,
P.lectrum.

PS: Graspop anyone?

Harry
16 juni 2009, 09:53
hoi en welkom!! Die Egmond heeft waarschijnlijk een plekkie aan de muur gekregen?

McVenco
16 juni 2009, 15:37
Ik ben met die Egmond naar de gitaar winkel gegaan om em te laten knappen hun rade mij dat af vanwege de nostalgie die dat ding had en het zou niet goedkoop gaan worden.

Was dat heel toevallig begin januari van dit jaar bij Van Gorp in Roosendaal? Ik heb daar toen wat gitaarspul gekocht en er stonden een dame en heer naast me aan de balie met precies een zelfde verhaal: er kwam een oude (electrische hollowbody) gitaar uit een hoes (heb geen merk gezien, zou best een Egmond geweest kunnen) met o.a. kapotte slagplaat, losliggende tailpiece zonder brug, pickups die los hingen e.d. en eenzelfde reactie van de winkelmedewerker.


Oh ja, en welkom!

JeroenSchaaf
16 juni 2009, 15:41
Welkom Hiero!:cheerup:

P.lectrum
16 juni 2009, 21:12
Harry, idd die heeft een mooi plekje aan de muur gekregen.
Ik geloof nawat foto`s bekeken te hebben die ergens op het net rond zwerven dat ik het type Egmond Thunder heb misschien zegt je dat iets.

En MCvenco helaas dat was niet daar in Roosendaal.