PDA

View Full Version : Nieuw promofilmpje



Mr.Bluesbreaker
13 juni 2009, 11:33
Deel sound, deel video. Heb een nieuw videoclipje in elkaar gedraaid voor mijn band.
Ik had een stuk of 30 hele korte, maar hoge kwaliteits filmpjes van een optreden.
Daarnaast lagen er nog 24 sporen opnames van een ander optreden die goed te mixen waren, en ik had nog wat leuke foto's. Onsamenhangend geheel bewerkt tot:

http://www.youtube.com/watch?v=2yZNRmh15r4

Wat vinden jullie ervan?

Gert-Jan
13 juni 2009, 11:57
Proud Mary................Let me entertain you...............


Ik ben een beetje allergisch geworden voor die liedjes......ik snap het feest der herkenning wel enzo......maar tering ...is er nou echt niet iets originelers te bedenken??

Wel een hoop publiek!

Ik vind de zangeres een beetje over the top zingen.....erg gemaakt....terwijl ze volgens mij wel redelijk kan blaten ;-) Verder.....ach 13 in een dozijn maar wel ok voor een feestje.

Mr.Bluesbreaker
13 juni 2009, 12:27
Ik speel ook liever iets van Scofield, Miles Davis, Tower of Power of iets anders.
Maar dan gaat toch de zaal bier halen, en met deze dingen krijg je een tent van voor tot achter plat, welkom in de wereld van entertainment.

Had ook nog een hele rits opnames van Stevie Wonder, Phil Collins, Candy Dulfer, Toto die we ook coveren. Toevallig klonken deze nummers het beste onder het beeld.

Goed.....die discussie voer ik wekelijks, maar toch bedankt voor je reactie:)

Gert-Jan
13 juni 2009, 12:41
Ik speel ook liever iets van Scofield, Miles Davis, Tower of Power of iets anders.
Maar dan gaat toch de zaal bier halen, en met deze dingen krijg je een tent van voor tot achter plat, welkom in de wereld van entertainment.

Had ook nog een hele rits opnames van Stevie Wonder, Phil Collins, Candy Dulfer, Toto die we ook coveren. Toevallig klonken deze nummers het beste onder het beeld.

Goed.....die discussie voer ik wekelijks, maar toch bedankt voor je reactie:)

Ik ken die discussie ook wel....heb vroeger in een vergelijkbare (10-mans) formatie gespeeld, met ongeveer hetzelfde repertoire........de allergie zal daar ook wel ontstaan zijn ;-)

Maar juist doordat er zovaak over gesproken wordt en ik uit ervaring weet dat er een hele grote B-keuze is aan repertoire die toch de tent op zijn kop zet maar minder voor de hand ligt, ben ik van mening dat een band van kaliber (en dat zijn jullie denk ik wel) best van de gebaande paden kan stappen.

Mr.Bluesbreaker
13 juni 2009, 12:49
Dat is inderdaad ook de kunst, ik probeer langzamerhand nu de "classics" echt goed klinken in deze band nieuwe arrangementen te maken. Vooral gave intro's met gejatte en compleet omgebouwde thema's, opgefunkte chritsina aguilera of verhardrockte Beyonce.
Daar heb ik helaas nog niks van op audio. Maargoed, voordat het een ander topic wordt:D

kenx
13 juni 2009, 14:14
Mooi promofilmpje man ;)

Mooi afgewerkt!

Rinze
13 juni 2009, 14:39
Ziet er goed uit Eric. Heb een paar andere nummers op YouTube ook even bekeken, klinkt goed.

Mr.Bluesbreaker
13 juni 2009, 14:42
Bedankt jongens. Het mooie is dat ik de oude youtube filmpjes uit 2008 al weer muzikaal een heel stuk minder vind, hoop dat het zo vooruit blijft gaan.