PDA

View Full Version : The Fun Palace (Annihilator) cover



Megadeth22
11 juni 2009, 14:37
Als je van beter geluid houdt check mijn soundclick filetje:
http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=861781&songID=7695880

Of als je een filmpje wilt zien (wel slechter geluid) check het youtube filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=TTRwg4fRk24

(Als hij het niet doet, even refreshen, ik heb 'm pas net geupload)

Geen solo :(

Thiez
11 juni 2009, 15:28
netjes gedaan wel. annihilator heeft toch opzich wel vrij lastige gitaarstukken. maar wel super gaaf. Ik hou echt van de stijl van jeff waters. maar goed werk!

Henri H
11 juni 2009, 16:57
Mooi gedaan inderdaad.
Ik vraag me af: je gebruikt een single coil Strat, maar het klinkt helemaal niet als een Strat. Komt dat puur door die UX1/POD?

Megadeth22
11 juni 2009, 17:14
Mooi gedaan inderdaad.
Ik vraag me af: je gebruikt een single coil Strat, maar het klinkt helemaal niet als een Strat. Komt dat puur door die UX1/POD?
Yes sir. En doordat ik dat toggle-switchje helemaal naar rechts heb staan. Zoveel mogelijk treble erin, en dan zware distortion erop. :ok:

ExplorerNut
11 juni 2009, 19:20
Het verbaasde mij ook om een strat te zien. Ik was al enthousiast over je soundclipje van het intro... dit is te gek!!! Ik ga deze gebruiken als instructievideo :rockon::rockon::rockon:

Megadeth22
11 juni 2009, 19:51
Het verbaasde mij ook om een strat te zien. Ik was al enthousiast over je soundclipje van het intro... dit is te gek!!! Ik ga deze gebruiken als instructievideo :rockon::rockon::rockon:
:D Het youtube geluid is nog net iets te schel, bij soundclick klinkt 't volgens mij beter.

Next up; Alison Hell :rockon:

Henri H
11 juni 2009, 19:56
Yes sir. En doordat ik dat toggle-switchje helemaal naar rechts heb staan. Zoveel mogelijk treble erin, en dan zware distortion erop. :ok:Ach, noem me maar Henri, sir klinkt zo eeehh... laat maar. :D

Met dat toggle switchje bedoel je de 5 standen schakelaar voor de elementen?
Ik vind het best tof klinken, metal uit een :strat:.

Megadeth22
11 juni 2009, 19:59
Ach, noem me maar Henri, sir klinkt zo eeehh... laat maar. :D

Met dat toggle switchje bedoel je de 5 standen schakelaar voor de elementen?
Ik vind het best tof klinken, metal uit een :strat:.
Jep! Ik heb bij mijn strat in principe 'm altijd zo staan (op het brug element). Andere standen geven geen "satisfying metal tones" :crazyhappy:

Ja klopt, morgen komt 'n maat van me langs met zijn nieuwe Jackson met EMG's, ben benieuwd hoe die klinken. :cheerup:

Henri H
11 juni 2009, 20:04
Waarschijnlijk kun je de gain een stuk lager zetten met die EMG's.

arcane
11 juni 2009, 20:06
Ik stond er zelf ook wel verteld van hoe hard je kunt scheuren met een telecaster ingeplugd in een toneport, je kunt er dan gewoon dikke deathmetal mee spelen.

Megadeth22
11 juni 2009, 20:12
Ik stond er zelf ook wel verteld van hoe hard je kunt scheuren met een telecaster ingeplugd in een toneport, je kunt er dan gewoon dikke deathmetal mee spelen.
Moet ik ook maar eens proberen met de tele van mn zusje (Avril Lavigne signature :dontgeti:)
:rockon:

glennshred
12 juni 2009, 11:24
:D Het youtube geluid is nog net iets te schel, bij soundclick klinkt 't volgens mij beter.

Next up; Alison Hell :rockon:


Prachtig gedaan man, geluid is op beide goed vind ik, men complimenten
:rockon:

Alison Hell: waar is de tijd dat ik die plaat nog grijs gedraaid heb
laat maar komen:crazyhappy:

Megadeth22
12 juni 2009, 23:26
Prachtig gedaan man, geluid is op beide goed vind ik, men complimenten
:rockon:

Alison Hell: waar is de tijd dat ik die plaat nog grijs gedraaid heb
laat maar komen:crazyhappy:
Dank :D

Alison Hell is supertof, alleen 1 stukje wordt moeilijk opnemen.. dat snellere bridge'je. Ik kan niet of nauwelijks alternate picken dus dat wordt nog pittig :crazyhappy: