PDA

View Full Version : daar ben ikke dan... :)



alex3305
10 juni 2009, 14:02
Hallo allemaal,

Bij deze zal ik mij even voorstellen, ik ben Alex, 20 jaar en woonachtig in het altijd zonovergoten Oss. Overdag doe ik hierbij een studie informatica op HBO niveau en 's avonds ben ik een hobbyist die zich met van alles en nog wat bezig houdt.

Nu lees ik al even mee op dit forum en heb in de afgelopen paar weken al erg veel kennis opgedaan met betrekking tot de termen van gitaren en gitaarspelen. Zelf speelde ik hiervoor al een aantal jaar Guitar Hero en heb ik ook drie controllers, waarvan twee custom Explorers.

Echter ben ik de vijf knoppen wel wat zat aan het worden en zou ik het graag met meer gaan proberen. Daarom ook de registratie hier, om a) vragen te kunnen te stellen en b) eventueel mee te discussiėren voor zover dat lukt.

Momenteel heb ik dus nog geen equipment maar ben ik wel leuk op zoek. Les Paul's en gitaren met mooie humbuckers spreken mij erg aan qua geluid. Valt denk ik ook mee met mijn muziek smaak wat onder andere uitgaat naar classic rock en progressive rock. Waarbij je moet denken aan bands zoals KISS en Zappa (plays Zappa :)), maar ook aan onze Gouden Oorbellen en ZZ Top bijvoorbeeld.

Wil je nog meer weten, of mij ergens tips over geven, dan mag dat altijd! In ieder geval tot spreeks.

Don Capo
11 juni 2009, 08:22
Hoi Alex! Welkom, en veel plezier op het forum!

Erikt
11 juni 2009, 12:46
Welkom Alex,

Waar studeer je als ik vragen mag? Veel plezier op het forum, en succes met het uitzoeken van je allereerste echte gitaar!