PDA

View Full Version : Gezocht repetitieruimte Heerlen/Maastricht met degelijke gitaarversterkers



JaimeB
9 juni 2009, 21:07
Wij zijn met de band al een tijdje op zoek naar een repetitieruimte vlak bij Heerlen of Maastricht.
Nox in Heerlen zat vol op de dagen dat wij konden
Muziekgieterij in Maastricht viel qua gitaarversterkers vies tegen (kleine Behringer, Roland)
Citycentrum Maastricht gaan we morgen kijken, maar daar kwamen we nu ook achter dat er twee Kuch en knetter solid state 65 watt combo's stonden.
Muziekcollectief vaals, is al iets beter qua backline, maar te ver weg.

Heeft iemand ervaring met muziekcollectief Meerssen?
Ok in Kerkrade? Welke versterkers staan hier?
Andere tips?
Het liefst een ruimte met beetje degelijke buizenversterkers en anders alleen degelijke kabinet waar een top op kan.

Ik ga zeker nog zelf rondbellen, maar alle tips zijn welkom. Alvast bedankt!

AART
10 juni 2009, 12:42
Veel meer dan een (afgeragde) degelijke cab en valvestates oid ga je niet vinden in een oefenruimte denk ik. Meeste oefenruimtes hebben geen zin in buizentops. Veel te veel nitwits die een buientop te makkelijk slopen.

Eigen top meenemen is vaak de enige remedie. Redelijke (marshall) cab hebben veel (goede) oefenruimtes vaak wel.

JaimeB
13 juni 2009, 14:27
Hey,

Ja daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in. Maar in repruimtes (waar ik hiervoor gerepeteerd heb) in 013, mezz, muziekcollectief vaals hadden ze toch een stuk betere versterkers dan bij de 2 plekken in Maastricht waar we nu geprobeerd hebben. (muziekgieterij, citycentrum)
Dus als iemand nog iets degelijks weet in de buurt van Heerlen / Maastricht hoor ik het nog graag.
Idd buizenbak wat te hoge verwachtingen. Maar degelijk cabinet, stack of combo.
En we blijven natuurlijk zelf verder zoeken.

Markbass
16 juni 2009, 11:53
Waarom zou je in een repetitieruimte dure gitaarversterkers willen?

Als je gerei op de planken maar goed is, toch??

futura
18 juni 2009, 00:23
Muziekgieterij in Maastricht viel qua gitaarversterkers vies tegen (kleine Behringer, Roland)!

vreemd ik ben ook wel eens naar muziekgieterij gaan repeteren en kheb elke keer een marshall gekregen, volgens mij een jcm 900 en dat ging toch goed :strat:
in de muziekgieterij staat volgens mij idd zo een roland jazz versterker:dontgeti:

iig volgens mij kan je in rekem ( 20 van maastricht JH De Brik afhuren maar daar moet je weer vanalles regelen met de gemeente en jongerecentrums en heel gedoe , daar staan ook volgens mij 2 marshall mg dingen en das ook neit super