PDA

View Full Version : Mayones Regius 7 PRO mijn nieuwe aanwinst :D



bobwijtsma
9 juni 2009, 00:50
Ik ben nu voor 2 jaar Mayones endorser en ben trotse eigenaar van binnenkort mijn 3e Regius gitaar. Ik vroeg mij af of er nog andere mensen zijn die ook in het bezit zijn van Mayones gitaren en aanwezig hier op het forum.

Ik ben echt helemaal lyrisch over de gitaren en het is echt absoluut het beste wat ik ooit heb gehad.

Voor degene die niet weten wat Mayones is, neem eens een kijkje op:

www.mayones.com

Ik hoop snel wat foto's te kunnen plaatsen van mijn nieuwe aanwinst :)

Grtz

TimmU
9 juni 2009, 02:30
ai ai ai, riekt naar spam ,maar alsnog. Xystus, gaaf bandje. Heb ik geloof ik nog wel eens gezien al voorprogramma ergens!

macwilliams
9 juni 2009, 06:35
Poe hee wat een enthausiastme, alsof je reklame maakt..
Enniewee kongratjoeleesjunz.

:)

wiltin
9 juni 2009, 07:39
Hey Bobberd,

Zijn idd gave gitaartjes ik geil er al op sederd de eerste dag dat ik er een zag.
In dit: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=113652&highlight=mayones topic is er al uitgebreid over gesproken, daar staat ook een review.

see you soon .

Rock Bottom
9 juni 2009, 10:51
Een vriend van mij heeft ook al een endorsement van hun te pakken.
Zeker lekkere gitaarttjes voor metal al mag hij voor mij ook wel een virtuoso regelen.

Kaïn
9 juni 2009, 11:20
Kerel, heb je inmiddels aandelen ;)?

Flikkert niet hoor, congratz met je nieuwe plank. Waar zijn de foootooo's!

marc_o
9 juni 2009, 11:23
Ah, kijk eens aan.
Vriend van me is de importeur, Brian, en natuurlijk Paul timmeren hard aan de weg en hebben nu ook Celestion in hun pakket...

proficiat, het zijn echt mooie gitaren en laat dat gejank hier over Spam lekker van je schouders glijden, het is puur jaloezie.

macwilliams
9 juni 2009, 12:19
En met overdrive?

Fenndangoband
9 juni 2009, 12:31
Onze andere gitarist van de band heeft een Mayones Setius... heb er al meermaals op gespeeld ... ik vind het zalige gitaren (als ik uit die ene ervaring mag afleiden dat ieder type van Mayones zo goed (beter) klinkt)... ze spelen bijna van zichzelf... ik denk dat de shredders onder jullie hiermee wel tevreden kunnen zijn :cooler:... ook de sound vind ik in ieder geval bij onze muziek zeer goed passen... van uitgesproken verfijnd tot lekker lomp en vuil. Het is niet mijn persoonlijke smaak (modelgewijs) maar ik zou er in ieder geval niet vies van zijn om zo eentje aan mijn collectie toe te voegen ;).

marc_o
9 juni 2009, 12:35
En met overdrive?


Hahaha, vet!

Ace 1.15.19
9 juni 2009, 12:36
De merknaam klinkt in ieder geval als iets wat wij hier in Brabant op de friet doen.

KamikazaGuitar
9 juni 2009, 12:41
De merknaam klinkt in ieder geval als iets wat wij hier in Brabant op de friet doen.

Ook het eerste waar ik aan dacht :cheerup:

Rock Bottom
10 juni 2009, 13:48
gelukkig eten we boven de rivieren PATAT.

en volgens mij heeft het forum aids:

Systeembericht
Your submission could not be processed because you have logged in since the previous page was loaded.

Please push the back button and reload the

en dat een keer of 10

sjaak1990
10 juni 2009, 16:28
Ik heb op de Setius lizard en GTM gespeeld. Ik verwachte er superveel van. Mooie specs voor mij, mooi dik stuk hout en een mooie prijs en ook nog eens met de hand gebouwd. Het viel me ongelofelijk vies tegen, speelde stroef en klonk niet lekker open. Één van de grootste gitaar tegenvallers ooit voor mij!

gorgasm
10 juni 2009, 17:31
endorsement?
maat van me kon ook "endorsed" worden, kreeg ie zoveel %korting.
Dat vind ik niet endorsed! zo staan er enorm veel op zijn site.

1x op gespeeld. slecht kan ik ze niet noemen, leuke gitaar was het ja. Maar dan liever schecter.

wie wel endorsed is door mayones is pi.
Wojtek pilitschouwski ofzo

Riky
10 juni 2009, 17:42
die Virtuoso 2 vind ik wel wat hebben... De rest is niet mijn ding. Zien er opzich wel netjes uit.

marc_o
11 juni 2009, 16:13
endorsement?
maat van me kon ook "endorsed" worden, kreeg ie zoveel %korting.
Dat vind ik niet endorsed! zo staan er enorm veel op zijn site.

1x op gespeeld. slecht kan ik ze niet noemen, leuke gitaar was het ja. Maar dan liever schecter.

wie wel endorsed is door mayones is pi.
Wojtek pilitschouwski ofzo


Mensen stellen zich gewoonweg teveel voor van een endorsement. Zelfs de topmusici in nederland krijgen echt niet zomaar vanalles hoor, weet ik van zeer dichtbij te melden. Staat vanalles tegenover, zoals clinics, foto's, reclame, noem maar op....en dan nog zullen ze een deel moeten betalen.

Mayones maakt naar mijn mening erg mooie gitaren, en natuurlijk moet e.e.a. worden afgesteld, zodat ie beter speelt, maar het moet natuurlijk wel net je ding zijn....