PDA

View Full Version : Bestellen Ceriatone



VanMeekeren
8 juni 2009, 16:21
Heren, dames,

Ik heb onlangs over een Ceriatone Overtone Special gespeelt, en ben eigenlijk meteen hooked.

Nu zou ik graag zo'n bak bestellen uit Maleisië. Ik ben al vanaf 15.00 aan het zoeken hiero, maar kan eigenlijk niks relevants vinden over het bestellen zelf, zeg maar.

Op de site van Ceriatone staat dat je gewoon even een mailtje moet sturen e.d.; Maar hoe werkt het met betaling? Moet dat met een credit card?

gr,
Van Meekeren

Nielsje
8 juni 2009, 16:23
Stuur een mailtje met je vragen, zou ik zeggen...
Daar al aan gedacht?

^smurf
8 juni 2009, 18:37
betaling kan ook gewoon met een internationale overschrijving

master99
8 juni 2009, 18:47
Ceriatone wordt gerunt door Nik Azam. Een heel geschikte kerel. Mails worden altijd vriendelijk en snel door hem beantwoord. Dus gewoon een mail sturen.

sebastiaan88
8 juni 2009, 18:51
Zeker weten, vandaag mailen is vandaag antwoord mits het uitkomt qua tijdverschil...
Goeie gast zelfs als je niets koopt..
Potverdikkeme je bent me voor, ik wil mn collectie ook uitbreiden met een OVERTONE ik denk alleen aan de HRM versie

GRTZ en laat zien en horen als je wat heb;)

BTW waar heb je op de overtone special kunnen spelen?

VanMeekeren
8 juni 2009, 23:06
Ik heb hem kunnen bespelen via via bij iemand die ik had horen spelen in een kroegje. Deze man speelde de sterren van de hemel met een TONE waar ik steil van achterover sloeg toen hij begon.

Ik ben een gesprek met hem aangegaan en heb voor enige dagen later een afspraak met hem gemaakt voor een 'bakkie pleur' en zijn Ceriatone.

Sowieso de looks van het ding al! Schiterrend!!

Van Meekeren

PS.: Ik heb Nik Azam een email gestuurd betreffende de zaken die mij nog onduidelijk waren.

Mitch
8 juni 2009, 23:12
Ik zag toevallig gisteren op de site van Vernet Amps dat hij ook zijn (ongetwijfeld) getweakte versie van de Ceriatone HRM gaat voeren. Is misschien een idee als je het internationale gedoe niet zo ziet zitten.