PDA

View Full Version : Wie gaat er deze week nog naar Keulen (musicstore)?



Quasar
7 juni 2009, 12:37
weet iemand een goed adres als alternatief voor een Jack and Danny, die je bij musicstore kan kopen, voor een SX of LCity telecaster van om en nabij dezelfde prijs. In Groningen kon ik niets vinden in deze prijsklasse. Ja wil wel graag een tele van blank hout.

Bericht kan verwijderd worden, ondertussen een besteld


thanx

:cooler:

bagheera
7 juni 2009, 15:37
kun je zelf niet gaan, of je zou ze kunnen laten opsturen voor een low budget axe is dat nog niet zo gewaagd hoor.
Betalen onder rembours of visa up front

Quasar
7 juni 2009, 17:20
komt er helaas niet meer van, tis nogal een eind vanaf Groningen. En helaas kan je Jack and Danny's nergens anders krijgen schijnbaar. Maar goed, een alternatief voor deze low budget?

bagheera
7 juni 2009, 17:56
komt er helaas niet meer van, tis nogal een eind vanaf Groningen. En helaas kan je Jack and Danny's nergens anders krijgen schijnbaar. Maar goed, een alternatief voor deze low budget?

laat het toch gewoon afkomen.

Ze brengen het ook gewoon naar je thuis hoor

je kiest op de site je maakt uit hoe je gaat betalen en 2dagen later heb je ze dus morgen kopen woensdag voor je deur perfect toch

Quasar
7 juni 2009, 18:08
zo snel? hmm nice. kan dan nog wel idd

Geoffrey
7 juni 2009, 18:11
komt er helaas niet meer van, tis nogal een eind vanaf Groningen. En helaas kan je Jack and Danny's nergens anders krijgen schijnbaar. Maar goed, een alternatief voor deze low budget?

Dan koop je nog liever een alternatief dan de gitaar die je wil..? :dontgeti:

De oplossing:
http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewRequisition-View

Quasar
7 juni 2009, 20:00
Dan koop ik nog liever een ander vakantie gitaartje dan 3 weken zonder te zitten :grouphug:
maar niet getreurt ik heb hem ondertussen via musicstore besteld :sssh: