PDA

View Full Version : Mini-intro Purple Haze (Nieuwe pod studio ux1)



Megadeth22
5 juni 2009, 16:08
http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=861781&songID=7675901

Sowiso moeten er nieuwe snaren op mijn gitaar mja.
heb nu twee of drie dagen een nieuwe ux1 en kan eindelijk betere geluidjes opnemen! Deze toon heb ik snel inmekaar gefixed en ook snel opgenomen, hoe klinkt 'ie? :D

edit: Ik doe alleen gitaar, bas en drums zijn van een backing track

Nemo
5 juni 2009, 17:55
Goede opname kwaliteit, alleen mis ik iets. Ik weet niet wat, misschien iets van reverb

ExplorerNut
5 juni 2009, 19:26
Goede opname kwaliteit, alleen mis ik iets. Ik weet niet wat, misschien iets van reverb

... en ballen! Het is net of je dit op heel laag volume hebt gespeeld om je vrouw/vriendin/ouders (wat dan ook ;)) niet wakker te maken. Ik zeg open die knop en het mag wat ruiger!!!

Wel heel netjes gespeeld hoor trouwens, begrijp me niet verkeerd.

ps. met een naam als Megadeth had ik zowiezo wat meer gain en distortion verwacht :rockon::???:

Megadeth22
5 juni 2009, 23:45
... en ballen! Het is net of je dit op heel laag volume hebt gespeeld om je vrouw/vriendin/ouders (wat dan ook ;)) niet wakker te maken. Ik zeg open die knop en het mag wat ruiger!!!

Wel heel netjes gespeeld hoor trouwens, begrijp me niet verkeerd.

ps. met een naam als Megadeth had ik zowiezo wat meer gain en distortion verwacht :rockon::???:
Dit is puur nog een testje want ik heb mijn POD echt drie dagen geleden aangeschaft, maar bedankt!

Nou die meer gain komt er zeker nog, ik denk aan een Annihilator covertje of iets in die zin :blast:
:cheerup:

Nekojiru
6 juni 2009, 12:54
Je spel is goed maar je sound idd niet zo. Je moet zien te zorgen dat je de sound creeert alsof er 4 marshalls op een rij staan met de volume knoppen op 10. Nauwelijks te doen natuurlijk maar met wat reverb kom je al een heel eind denk ik. En meer fuzz gain natuurlijk, als je voor Jimi gaat! :P