PDA

View Full Version : Voodoo Lab Ground Control icm Vetta II vraagje?!



DeBôdy
4 juni 2009, 15:51
Op dit moment heb ik live nog alle pedalen voor me liggen en moet ik soms wel 3 pedalen indrukken om van sound te switchen. Ik zit dus te twijfelen om een voodoo lab ground control aan te gaan schaffen icm de voodoo lab GCX.
Ik haal nu de delay uit m'n Line 6 DL4 en de modulatie uit m'n Line 6 MM4.
Maar als ik de ground control wil gaan gebruiken, kan ik deze pedalen niet meer volledig gebruiken (alleen het kanaal dat op dat moment aan staat) oftewel zonde. Ik zoek dus een oplossing om dit probleem op te kunnen lossen.
live speel ik over een buizenbak, maar opnames heb ik gedaan met een Line 6 Vetta II. Nu kan ik wel bijvoorbeeld een G-Major aanschaffen en daar alle delays/modulaties uit gaan halen, maar mijn vraag was of ik bijvoorbeeld ook mijn Line 6 Vetta II kan gebruiken en daar alleen de effecten uit te halen zodat ik dus niet apart nog is een G-Major moet aanschaffen?!

Oftewel werkt het om te spelen over de sound van m'n buizenbak, de effecten te halen uit de Vetta II en te kunnen switchen via een Voodoo Lab Ground Control?!?!

DeBôdy
4 juni 2009, 19:45
Of heeft er iemand misschien een andere mogelijkheid wat geschikt voor mij zou kunnen zijn?!