PDA

View Full Version : Beter laat dan nooit



joskedentweede
3 juni 2009, 21:57
Ok dit is misschien raar,

Ik zit al een tijdje op dit forum en probeer hier en daar mijn steentje bij te dragen. Ik heb me echter nooit deftig aan jullie voorgesteld en hoop dat met deze een beetje goed te maken :makeup: al is het maar voor mezelf!

Ik ben dus Jonathan, geboren en getogen in Antwerpen.
Ik speel ondertussen toch al bijna 3 jaar en ben bezeten geraakt door gitaar spelen, het ontbreken aan talent wordt ondersteund door doorzettingsvermogen, ik zal het zo stellen.
Voor ik gitaar ging spelen, was ik bezeten van voetbal, nog steeds een beetje hoor, maar ik heb de indruk dat gitaar en voetbal niet zo vaak samen gaan.

Ik denk wel dat jullie mijn gitaren al heb gezien, ik heb een Telecaster, een Strat en een Heartfield Talon.
Ik luister naar veel muziek, maar als ik drie bands moet kiezen zal het waarschijnlijk Pink Floyd, Led Zeppelin en Bruce Springsteen zijn, maar ik hoor echt heel veel bands graag. Ik ben enkel niet zo te vinden voor metal, maar ik vind jullie allemaal erg toffe gozers hoor ;)

Zo, nu hoop ik dat ik me fatsoenlijk heb voorgesteld.

Jonathan

Superstick
4 juni 2009, 09:25
Welkom! (Al ben je er eigenlijk al veel langer dan ik).
En ook ik ben gek van voetbal én gitaarspelen! En helaas in beide geen natuurtalent, maar dat mag de pret niet drukken!
Maar idd wel een moeilijke combinatie, de meeste voetballers luisteren naar Jan Smit, André Hazes en techno (althans, hier in mijn streek).

joskedentweede
4 juni 2009, 12:08
Hier voegen ze er meestal nog wat R 'n B aan toe en lijken ze allemaal op Ronaldo...

Superstick
4 juni 2009, 12:20
Hier voegen ze er meestal nog wat R 'n B aan toe en lijken ze allemaal op Ronaldo...
Qua haar bedoel je denk ik? Het is mij al vaker opgevallen, dat de Belgische jongens vaak meer aandacht aan hun haar besteden dan de Hollanders. Veel Gelkoppies gezien daar!

joskedentweede
4 juni 2009, 12:40
Ja, dat bedoel ik :D

Squier02
4 juni 2009, 22:37
Ik luister naar veel muziek, maar als ik drie bands moet kiezen zal het waarschijnlijk Pink Floyd, Led Zeppelin en Bruce Springsteen zijn

Dus je was zaterdag ook van de partij? :seriousf:

joskedentweede
5 juni 2009, 15:01
Dus je was zaterdag ook van de partij? :seriousf:

Jammer genoeg niet, ik heb examens en mocht niet gaan van mijn ouders, maar ik heb hem wel gezien in het Sportpaleis, en dit jaar waarschijnlijk weer ;)
Jij wel dan?

Squier02
5 juni 2009, 17:10
Jazeker, en het was fantastisch! :hippie:

joskedentweede
5 juni 2009, 17:22
Ja ik heb de reviews gelezen, ben echt jaloers nu!