PDA

View Full Version : acoustic ballad



killerman36
3 juni 2009, 14:03
Hallo,
een liedje dat onze lead singer heeft geschreven.
Alle meningen welkom!

alvast bedankt

http://www.youtube.com/watch?v=uIHsplf6JV8&feature=channel_page

WICKED
3 juni 2009, 15:01
klinkt goed! the banana stripes haha ik wou dat ik daar opgekomen was;) vette naam!

killerman36
4 juni 2009, 18:22
Dank u!
We waren eigenlijk van plan om de naam te veranderen maar banana stripes blijft toch het beste wat we hebben dus mss toch maar zo laten.

Nog commentaren op het liedje? dan vooral op de zang en het liedje zelf want hij speelt nog niet zo lang gitaar, en de akoestische klinkt ook niet echt fantastisch dus daar is zeker nog verbetering mogelijk!

Alvast bedankt

ExplorerNut
5 juni 2009, 19:35
Ik vind het op zich een aardig nummer alleen vrij ééntonig, steeds zelfde ritme zelfde noten. En er wordt war houterig gezongen. Ik zeg, een gitarist lekker laten spelen (liefst samen met een hele band) en de zanger lekker los gaan op het zingen.

Niet geheel mijn stijl maar ik denk dat het tijdens samenspel wel 100x beter kan klinken.

killerman36
6 juni 2009, 11:55
Ja het is inderdaad vrij standaard nu, ik ben dan ook al een tijdje bezig met extra stukken te schrijven, zo zal er een breakdown bijkomen met een distorte gitaar in een volledig ander ritme dan de rest van het liedje.en een extra gitaar die aparte noten en eentje die octaven speelt bijkomen over de bridge die er nu al is.
Ik denk dat dit het liedje dan ook wel zal verbeteren