PDA

View Full Version : Nieuwe Taylor 314 ce



bouf
3 juni 2009, 00:32
Hallo,

ik ben in het bezit van een Guild GAD 50, lefty. Nu zou ik liever een gitaar hebben met een cutaway omdat dit toch wel alles wat makkelijker maakt voor mij.

Ik heb mijn oog laten vallen op een Taylor 314ce. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe zou het zitten met het kwalitietsverschil ten opzichte van mijn Guild. Deze laatste zou ik dan hoogstwaarschijnlijk verkopen.

Let me know!:noob:

Eko
3 juni 2009, 07:37
Laten we zeggen dat je er qua geluid niet op achteruit zult gaan. De Taylors zijn zeer goed gebouwd en volledig masief vanaf dat model. Ook de electronica is meer dan uitstekend voor elkaar. De Guild GAD`s zijn gewoon in China gebouwd de Taylors in USA voor zover ik weet.

Acousticaster
3 juni 2009, 11:28
Laten we zeggen dat je er qua geluid niet op achteruit zult gaan. De Taylors zijn zeer goed gebouwd en volledig masief vanaf dat model. Ook de electronica is meer dan uitstekend voor elkaar. De Guild GAD`s zijn gewoon in China gebouwd de Taylors in USA voor zover ik weet.

Niet dat dat laatste ene bal uit hoeft te maken uiteraard. Daarnaast zijn over ik weet de Guilds ook volledig massief dus ook daar geen verschil. Het verschil in klank is er zeker wel (en een cutaway kan het idd allemaal iets eenvoudiger bespeelbaar maken), dus dat is puur een matter of choice.