PDA

View Full Version : London City Speakerkast gezocht



jomme
25 maart 2003, 10:32
Hoi,
Heb nieuwe lampen in mn London City 100 watter gestoken en zoek nu een speakerkast om dat ding te doen schreeuwen... iemand zo'n kast te koop? Welke andere kast zou mij een goeie klank kunnen geven?

Thanx,
G

Harry
25 maart 2003, 12:09
Op 2003-03-25 10:32, schreef jomme:
Hoi,
Heb nieuwe lampen in mn London City 100 watter gestoken en zoek nu een speakerkast om dat ding te doen schreeuwen... iemand zo'n kast te koop? Welke andere kast zou mij een goeie klank kunnen geven?

Thanx,
G


Marshall, Koch, Vox, Kittyhawk....
er zijn genoeg mogelijkheden, die London City kom je ook niet elke dag tegen.

andy
25 maart 2003, 12:55
eerder weinig reakties gekregen???
Een marshall buik of platte kast zijn net zo goed of zelfs beter dan die london city"s. Ik spreek uit ervaring, want ik heb ze allebei. Of gaat het je om die oude 30 watt speakers van celestion??? Dan wordt het moeilijker. Ken wel mensen die de LC boxen hebben, maar die willen ze niet kwijt.

jomme
25 maart 2003, 13:05
Zou natuurlijk eerder een London City box willen al is het mij meer om de esthetische kant dan voor de klank...
In Nederland zijn die dingen blijkbaar nog regelmatig in omploop maar in Belgie wordt het moeilijk om er nog ene te vinden...

lars
25 maart 2003, 13:58
voor een goed bod doe ik de mijne eventueel wel van de hand, stuur maar een privebericht als je interesse hebt.

mvg lars

SteavisSmokin
26 maart 2003, 13:30
Voor advertenties aub gitaarmarkt gebruiken.