PDA

View Full Version : Even voorstellen



Vonniej
2 juni 2009, 14:11
Hallo allemaal!

Ik heb geleerd dat het van goede manieren getuigt, als jezelf even voorstellen als je ergens voor het eerst komt, dus vandaar even dit topic. Mijn naam is Yvonne, ik ben 23 jaar oud en woonachtig in Bergen op Zoom. Ik ben momenteel werkzaam bij Black & Decker als Internal Sales Coordinator, en vanaf september ga ik het onderwijs in als docente Engels.
Vorige week heb ik mijn eerste gitaar gekocht, een Spaans klassieke gitaar om eens te kijken of ik het wat vind. Hoewel ik al jaren zing en dans, had ik nog nooit zelf een instrument bespeeld. Tot nu toe vind ik het erg leuk (en de pijn in mijn vingers neem ik maar even voor lief ;) ) en hopelijk kan ik binnenkort les nemen want ik heb al wel door dat zelf aanklooien toch best lastig is.
Ik heb al gezien dat dit forum een onuitputtelijke bron van kennis is voor een beginner zoals ik, waar ik ongetwijfeld goed gebruik van ga maken.

Muzieknono
2 juni 2009, 14:43
Welkom, dat je maar veel plezier mag beleven aan je nieuwe hobby.
Mvgr. Dirk Jan :B

brinmein
7 juni 2009, 13:48
je kunt les nemen en/of een goed boek kopen.
zelf heb ik veel profijt gehad van Speel Rock en Blues van Loek van de Knaap.:gitarist:

Spinebreaker
7 juni 2009, 13:54
Welkom op Gitaarnet!

Ik denk dat je het beste een boek kunt kopen, want dan kun je oefenen wanneer je tijd hebt, aangezien je les gaat geven, waar ook nakijkwerk enzo bij zit.