PDA

View Full Version : Muse 14-11 Ahoy



Wausser
1 juni 2009, 23:59
Voorverkoop start de 13e, ga er zeker heen :blast:

http://www.muse.mu/

Bl44t44p
2 juni 2009, 00:05
Gek genoeg is mijn Muse liefde na mijn trip naar Wembley Stadium een klein beetje ingezakt maar zal met de nieuwe plaat wel goedkomen. Ik ga sowieso :)

Spitfire
2 juni 2009, 00:24
Is deze tour voor hun nieuwe plaat? Ik heb namelijk niet zo'n zin nóg een keer al die Black Holes nummers te horen ;)

Bl44t44p
2 juni 2009, 00:28
Is deze tour voor hun nieuwe plaat? Ik heb namelijk niet zo'n zin nóg een keer al die Black Holes nummers te horen ;)

Hij heet The Resistance tour dus ja, voor nieuwe plaat.

Herman
2 juni 2009, 09:55
AAAAAAAAAAAH EINDELIJK!! Ik ga SOWIESO heen.


Edit:
Hoe zit dat met de kaartjes? Op 1 site schijn ik ze te kunnen reserveren maar is dat een officiele site? En mochten deze op zijn, zijn er dan nog wel kaartjes te krijgen de 13e? Ook vind ik op bv eventim niks over de kaartjes. Zullen ze maar bij 1 site te krijgen zijn?

Tim..
2 juni 2009, 19:15
Eindelijk!:blast:

moet..kaartjes..hebben:crazyhappy:

Bl44t44p
3 juni 2009, 00:18
AAAAAAAAAAAH EINDELIJK!! Ik ga SOWIESO heen.


Edit:
Hoe zit dat met de kaartjes? Op 1 site schijn ik ze te kunnen reserveren maar is dat een officiele site? En mochten deze op zijn, zijn er dan nog wel kaartjes te krijgen de 13e? Ook vind ik op bv eventim niks over de kaartjes. Zullen ze maar bij 1 site te krijgen zijn?


Ik heb al meer gelezen over bureaus die nu al kaartjes schijnen aan te bieden... ik zou er niet intrappen want de officiele kaartverkoop loopt enkel en alleen via Livenation/Eventim. Anders zit je straks weer met een ongeldig gemaakt kaartje ofzo :)

Herman
3 juni 2009, 09:21
Eventim it is... nu als de donder nog iemand vinden die fijn met mij mee gaat, alleen iedereen vind 90euro te duur. :dontgeti:

Wausser
3 juni 2009, 11:02
Eventim it is... nu als de donder nog iemand vinden die fijn met mij mee gaat, alleen iedereen vind 90euro te duur. :dontgeti:


WAT?

90 euro?

Waar staat dat?



EDIT:
De kaarten zijn 37-43 euro

Herman
3 juni 2009, 17:06
Dat 90euro vond ik dus ergens via een site (door google gesponsord, dus het leek me eerst wel "veilig").

Maar eventim geeft nog geen prijzen vrij, weet je zeker dat die kaarten ook voor ahoy zo duur zijn? Want we hadden wel al uitgevogeld dat ze in Antwerpen dat geld moeten kosten.

Wausser
3 juni 2009, 17:07
Dat 90euro vond ik dus ergens via een site (door google gesponsord, dus het leek me eerst wel "veilig").

Maar eventim geeft nog geen prijzen vrij, weet je zeker dat die kaarten ook voor ahoy zo duur zijn? Want we hadden wel al uitgevogeld dat ze in Antwerpen dat geld moeten kosten.


Staat op de livenation site

Mr Xen0
3 juni 2009, 17:33
Kaarten zijn rond de 40 euro, staat op de site die is aangegeven door Muse.

En grmbl, ik ben de dag van kaartverkoop aan het werk.. M'n vriendin gaat het voor me proberen maar die heeft een langzame laptop.

Als ik dit mis wordt ik depressief.

Wausser
3 juni 2009, 22:59
I quote....



zaterdag 14-11-2009
Deuren: 19:00 Aanvang: 20:00
Kaarten Van €37 - €43 (exclusief servicekosten)

Ahoy
* Ahoy-weg 10
* 3084 BA, Rotterdam, Nederland,

Herman
3 juni 2009, 23:05
Thanks, lijkt me duidelijk dan! ;)

Sorry voor het paniekzaaien hier..:soinnocent:

De 13e dan mooi op tijd van m'n nest af om die kaarten te fixen! En dat terwijl we de avond ervoor moeten spelen met de band.:dontgeti:

Bl44t44p
4 juni 2009, 01:00
Of je houdt muse.mu in de gaten voor de presale (11-12 juni) link, verschijnt volgende week.

Wausser
11 juni 2009, 17:09
Of je houdt muse.mu in de gaten voor de presale (11-12 juni) link, verschijnt volgende week.

Dank tickets zijn binnen

Bl44t44p
11 juni 2009, 18:14
Hier ook :) was wel effe stressen, maar dat zal zaterdag nog wel 100x erger worden (als de Livenation website niet meteen al op z'n bek gaat).

Herman
11 juni 2009, 18:25
Ooh man.. zijn die pre-sale tickets nog te krijgen? Ik kon het al niet vinden.. of moet je je dan aanmelden voor iets oid?


Anders sowieso om stipt 10 uur beginnen met bestellen.

*edit: Nevermind.. en kút de sta kaartjes zijn al uit verkocht? Zal daar nog aan te komen zijn?

Mr Xen0
11 juni 2009, 18:40
Hier ook :) was wel effe stressen, maar dat zal zaterdag nog wel 100x erger worden (als de Livenation website niet meteen al op z'n bek gaat).

Zaterdag is het Muse + Depeche Mode.. Livenation gaat het zwaar krijgen.

Maar, alsof mij dat ook maar iets boeit, ik heb 2 tickets weten te bemachtigen, staplaatsen wel te verstaan.

Oh jongens, ik ben net een blije kleuter.

Bl44t44p
11 juni 2009, 19:11
Ooh man.. zijn die pre-sale tickets nog te krijgen? Ik kon het al niet vinden.. of moet je je dan aanmelden voor iets oid?


Anders sowieso om stipt 10 uur beginnen met bestellen.

*edit: Nevermind.. en kút de sta kaartjes zijn al uit verkocht? Zal daar nog aan te komen zijn?


Fan presale betreft meestal iets van 10% van totaal aantal kaarten (evenredig verdeeld over alle vakken + veldkaarten). Leek er echter nu wel op dat het meer dan 10% was maar dat terzijde.

En veel succes zaterdag, want zoals Mr Xen0 al zegt gaat Livenation het zwaar krijgen. Probeer het eventueel tegelijkertijd ook telefonisch en zorg ervoor dat je al een Livenation én Eventim account hebt aangemaakt.

Herman
12 juni 2009, 14:02
Hmmm, zoals ik het nu zie verkoopt eventim die kaarten niet. Ik probeer het inderdaad iig via Livenation, en bellen is inderdaad ook een goede optie! Thanks!

DJ_HOEK
12 juni 2009, 17:08
begin een goed getrainde F5-vinger te krijgen... dus hopen dat het net zo goed gaat zaterdag als vanochtend bij rammstein:) MOET ze zien:crazyhappy:

Bl44t44p
12 juni 2009, 22:55
Hmmm, zoals ik het nu zie verkoopt eventim die kaarten niet. Ik probeer het inderdaad iig via Livenation, en bellen is inderdaad ook een goede optie! Thanks!

Op www.eventim.nl komen ze ook gewoon hoor, is één pot nat ;) Als je een transactie bij Livenation doet dan loopt die in principe ook via eventim.nl (en je Eventim account).

Herman
13 juni 2009, 10:02
Hahah Fuck yeah!!

Ik heb m'n kaarten ook! Ik kom er verbazingwekkend genoeg vrijwel direct door heen!


AAAH eindelijk Muse live zien!

Steeff
13 juni 2009, 10:16
Bah, denk dat ik het ga missen. Kreeg foutmeldingen toen ik ze wilde reserveren. Reserveringsfout ofzo..

Zitten heb ik geen zin in, dat vind het geld niet waard, en staplaatsen lijken nu uitverkocht.. Jammer :( Had ze graag willen zien.

JvD.
13 juni 2009, 10:28
ik zit al sinds 10:00 te F5'en op eventim en echt al 16 keer een kaartje maar: foutmlding! =[

zo zonde.

Steeff
13 juni 2009, 10:36
Zelfde hier... Wat verlang ik terug naar die goeie ouwe dagen waarin je gewoon naar een ticketbox kon, en dat gold 'wie eerst komt, die eerst maalt'. Dit is gewoon kut zo. Dan liever overnachten met een tentje voor de ticketbox, dan heb je iig nog wat.

Erg balen.

JvD.
13 juni 2009, 10:42
ik moet hier een beetje van huilen =S

Steeff
13 juni 2009, 10:49
Ik vind het ook ehhr, 'uitermate teleurstellend'. Dit is geloof ik de 3e keer dat het me niet lukt om bij begin voorverkoop online kaarten te krijgen. Jammeerrrr :(

Zo, en nu koffie.

-geert-
13 juni 2009, 10:59
same here , ook nog steeds niets

JvD.
13 juni 2009, 11:00
ik blijf steeds wel een ticket krijgen maar wel foutmelding =[

-geert-
13 juni 2009, 11:02
af ent oe geeft ie nog aan staanplaats, maar idd, die foutmelding

Steeff
13 juni 2009, 16:43
Weet iemand trouwens een plek waar je hierover kan klagen? Heb wat rondgezocht maar zonder succes..

Ik vind dit eigenlijk maar schandalig. Ja, zij verkopen hun tickets en net als eerst zijn nu alsnog 4000 mensen blij met staplekken, maar de manier waarop deugt gewoon niet. Ik heb, net als vele andere mensen, graag om 5 uur willen opstaan om in de rij te gaan staan. In plaats van 'wie eerst komt, die eerst maalt' gaat het nu puur op geluk (wie het hardst F5 kan drukken). En zorg in elk geval dat het online kán werken, met andere woorden, los die idiote foutmeldingen op.

Ik heb AC/DC gemist hierdoor, Metallica, en nu ook Muse. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik Muse minder erg vind van AC/DC (Muse komt waarschijnlijk nog wel eens, dan weer een kans. Met AC/DC weet je het niet, oudjes..), maar toch, kom op, dit zuigt ballen!

Aan die woekerpraktijken doe ik sowieso niet mee, dan moedig je ze alleen maar aan om meer in te kopen.. Met andere woorden: ik baal echt flink.

JvD.
13 juni 2009, 17:01
Same here! en het debielste is. als ze gewoon om 10:00 aan het loket verkopen staat er niet eens een rij!

bij tool niet toen ze met hun nieuwe plaat kwamen en met muse vlak na hun laatste album stonden we met z'n 3en bij de fame. en nu het online kan word het een soort van kans spel. het ergste is dat ze het niet gewoon zeggen als het uitverkocht is. "tijdelijk" staat er. dan blijf je f5 drukken.
ik heb me vanmiddag schandalig gedragen aan hun telefoon lijn. maar de telefoon menneer was het alleen maar met mij eens.

ik heb verdomme 2,5 uur lang F5 gedrukt! pas daarna waren de veld kaarten op. ik heb 22keer een kaartje kunnen kopen en elke keer een foutmelding.

muh!

Bl44t44p
13 juni 2009, 17:58
Tja, als je dit topic even goed had bekeken had je donderdagmiddag zonder problemen veld- of zitplaatsen kunnen kopen...

Steeff
13 juni 2009, 19:44
True, maar dan zuigt dit systeem nog wel. Ik las pas gistermiddag over dit concert (ben net terug van vakantie), en de pre-sale was toen al afgelopen/uitverkocht. Ik vind dus niet dat het mijn eigen schuld is dat ik het heb gemist. Dan was het niet zo'n probleem, 'eigen schuld, dikke bult', maar dit is gewoon een idiote vorm van 'onmacht' (hoewel het dan ook wel weer érg dramatisch klinkt..)

Arts
13 juni 2009, 20:42
pff , je moet marktplaats eens checken..
Waarschijnlijk wordt de helft van alle gekochte kaarten doorverkocht.. belachelijk gewoon.

armageddon
14 juni 2009, 08:38
Ach, ik had om 10:01 netjes kaartjes (4x). De dag ervoor met Rammstein ook (7x, vriend kreeg ze niet te pakken). Je moet gewoon weten hoe je het systeem aan moet pakken. Van tevoren zoveel mogelijk stappen elimineren.

Systeem werkt prima, alleen niet voor de normale huis-tuin-en-keuken-computeraar.

Daarnaast ben ik ook voor het postkantoor hoor, het systeem kan wat slimmer, maar het is ontzettend moeilijk te ontwerpen. Je hebt namelijk 99,9% van je up-tijd enorme overcapaciteit en dan opeens komen er in een paar minten 50 000 man op je site oid.

Over dat 'tijdelijk onbeschikbaar': Dat is heel logisch. Heel veel mensen claimen meteen die kaarten en dan worden ze 10 min gereserveerd, totdat iemand betaald en dan zijn ze weg. Ik heb eergister om 11 uur nog makkelijk kaarten gekregen voor Rammstein (2x omdat een vriend geen internet meer had).

Steeff
14 juni 2009, 14:40
Ik zou mezelf eigenlijk geen normale huis-tuin-en-keuken-computeraar noemen. Daarnaast moet het ook voor de normale huis-tuin-en-keuken-computeraar gewoon goed werken. Niet elke muziekfan heeft een universitaire informatica PhD op zak (niet dat dat zou helpen). (ps: ikzelf ook niet, maar ik ben 18 en opgegroeid met computers, en dan niet alleen maar de games..).

En die foutmelding is makkelijk te verklaren, dat wel. Maar het zou niet mogen. Zij bieden op dat moment kaarten aan, die ik dan "kan" kopen, en als ik ze wil kopen, dan ben ik opeens te laat. Dat is fout. Sowieso het feit dat het een foutmelding is, een 'reserveringsfout'. Geef dan aan dat ik te laat was ofzo. Hoe dan ook: een ouderwetse wachtrij werkt niet, en een online wachtrij is sowieso lomp (wie het eerst zn computer aanzet..).

Wat had ik trouwens van tevoren nog kunnen doen dan? Ik had een account, ik was ingelogd, ik was ruim voor 10 uur op die site. Het enige wat ik nog meer had kunnen doen is een kop koffie drinken om nog sneller F5 (of in mijn geval command+R) in te drukken.

En dat het ontzettend moeilijk te ontwerpen is: ja, natuurlijk. Ik begrijp best dat ze tijdelijk enorme servercapaciteiten nodig hebben die ze normaal niet nodig hebben en dat ze die niet tijdelijk kunnen huren ofzo. Maar dat is hún probleem, en daar maken ze ons probleem van.

Het systeem werkt voor Livenation en Eventim prima: zij krijgen hun kaarten verkocht tegen minder kosten dan met postkantoren (en toch blijven ze dikke servicekosten vragen..) Voor de muziekfans is het echter bagger. Daarom wil ik ergens een klacht in dienen, maar waar dat kan, is ook niet te vinden.

Aan de ene kant ga ik natuurlijk vrij ver alleen maar omdat ik wat pech heb gehad, maar begrijp dat dit het derde concert is dat ik mis en dat ik gewoon onwijs baal terwijl het een paar jaar geleden niet hoefde.

JelmerOnGuitar
14 juni 2009, 21:02
Godsamme, same here..

Heb het van 9:50 tot 11:15 geprobeerd. Zonder succes. Daarna moest ik werken en huppateee, uitverkocht.. Daar ga je..

Superkut.

Ik ga via-via proberen aan een kaart te komen zonder bankroet te worden:P..

armageddon
14 juni 2009, 23:25
Ach, ik weet in ieder geval hoe ik het systeem het beste kan benutten, dus ik ben altijd wel verzekerd van kaartjes :hippie:

JvD.
15 juni 2009, 08:03
Ach, ik had om 10:01 netjes kaartjes (4x). De dag ervoor met Rammstein ook (7x, vriend kreeg ze niet te pakken). Je moet gewoon weten hoe je het systeem aan moet pakken. Van tevoren zoveel mogelijk stappen elimineren.

Systeem werkt prima, alleen niet voor de normale huis-tuin-en-keuken-computeraar.

Daarnaast ben ik ook voor het postkantoor hoor, het systeem kan wat slimmer, maar het is ontzettend moeilijk te ontwerpen. Je hebt namelijk 99,9% van je up-tijd enorme overcapaciteit en dan opeens komen er in een paar minten 50 000 man op je site oid.

Over dat 'tijdelijk onbeschikbaar': Dat is heel logisch. Heel veel mensen claimen meteen die kaarten en dan worden ze 10 min gereserveerd, totdat iemand betaald en dan zijn ze weg. Ik heb eergister om 11 uur nog makkelijk kaarten gekregen voor Rammstein (2x omdat een vriend geen internet meer had).

mja, ik verbaas me ook over deze uitspraak. ik had ook om 11:00 nog een rammstein kaartje maar zelfs eventim(aan de telefoon toen ik ging bitchen over muse) zegt dat dat geluk was. ze geven toe dat het allemaal gebaseerd is op geluk.
wat kun je dan allemaal doen om het systeem naar je hand te zetten?
ik vrees dat jij gewoon twee keer geluk hebt gehad en jij je in de toekomst nog wel een keer zo bekocht zult voelen =S

Herman
15 juni 2009, 13:58
Hmmm, ik hoop niet dat ik mensen blij maak met een dood vogeltje, maar ik keek net en zag dat er nog sta-plaatsen te krijgen waren voor de 1e ring oid? Ik krijg later inderdaad ook de foutmelding, maar misschien is dan toch niet niet álles weg.

Edit: Nevermind, inmiddels alles weer op "niet beschikbaar".

Mr Xen0
16 juni 2009, 17:38
Gewoon van te voren alle accounts aanmaken, je gegevens klaarhebben. De sites alvast in tabbladen voor laden, hoef je alleen te refreshen.

OF je doe het helemaal slim, en gaat gewoon kopen in de pre-sale. :soinnocent:

Steeff
16 juni 2009, 18:24
Dat helpt niet tegen foutmeldingen.

armageddon
16 juni 2009, 18:40
mja, ik verbaas me ook over deze uitspraak. ik had ook om 11:00 nog een rammstein kaartje maar zelfs eventim(aan de telefoon toen ik ging bitchen over muse) zegt dat dat geluk was. ze geven toe dat het allemaal gebaseerd is op geluk.
wat kun je dan allemaal doen om het systeem naar je hand te zetten?
ik vrees dat jij gewoon twee keer geluk hebt gehad en jij je in de toekomst nog wel een keer zo bekocht zult voelen =S

Neuh. Gewoon de eerste stappen voorzijn. Had voor Pearl Jam ook makkelijk kaarten. Ben dan ook wel redelijk bekend met IT-systemen. Denk je nou echt dat die telefonisten enig benul van IT hebben? Nee hoor, die zijn er gewoon om mensen gerust te stellen dat het geluk is en als het geluk is betekent het dat zij nergens verantwoordelijk voor hoeven te zijn.

Steeff
16 juni 2009, 19:34
Lekker boeiend of ze nou verstand van ICT of niet hebben? Ook voor de gewone debiel moeten kaarten verkrijgbaar zijn. En ook ik was die eerste stappen voor, toch kreeg ik foutmeldingen. Dat lijkt me er dus niets mee te maken hebben.

Slaat natuurlijk nergens op dat (alle) telefonisten 'nergens benul van hebben en alleen iets zeggen om er vanaf te zijn'. Juist die mensen zijn ook een visitekaartje voor Livenation en het lijkt me niet dat die nou 100% onder een steen leven, zo wel: nog een reden om te klagen bij Livenation.

armageddon
16 juni 2009, 23:51
Nee, daarom zijn ze ook telefonist, en niet een belangrijk persoon.

Steeff
17 juni 2009, 18:58
Dus alleen belangrijke personen weten hoe het systeem werkt? Ik heb er geloof ik ook wel aardig inzicht in, en jij doet op z'n minst lijken alsof. Zijn wij dan ook belangrijke personen? Onzin.

En ik vind het ook een beetje neerkijken op die mensen. Alle telefonisten zijn dom ofzo? Hoeveel studenten bijvoorbeeld werken wel niet voor telefooncentrales, zijn die ook dom? Beetje kortzichtig, vind je niet?

Ik geef toe dat ik geen telefonist aan de lijn heb gehad, maar ik geloof er niet in dat telefonisten per definitie (zoals jij stelt) geen idee hebben waar ze het over hebben. Ja, ze zullen er tussen zitten, dat wel.

Farether
17 juni 2009, 19:10
Ik heb ook geen kaarten kunnen krijgen en vind het echt een waardeloos systeem.
Zelf moest ik zaterdag vanaf 8 uur werken maar mijn vriendin zat vanaf 9:45 achter de pc om kaarten te krijgen, account etc had ze allemaal al dus daar ligt het niet aan. Na 2 uur lang proberen had ze nog steeds geen kaarten kunnen krijgen. Ze moeten gewoon weer de kaartverkoop ook in de winkels houden, die kunnen wel altijd in het systeem hoe druk het ook is.
Die 1ering staanplaatsen had ik ook gezien idd maar ik zat toen nog heel erg te twijfelen of je daar uberhaupt wel iets kon zien.
Die kaarten zijn trouwens nog zeker een uur, of misschien wel 2 beschikbaar geweest toen.

armageddon
17 juni 2009, 21:09
Dus alleen belangrijke personen weten hoe het systeem werkt? Ik heb er geloof ik ook wel aardig inzicht in, en jij doet op z'n minst lijken alsof. Zijn wij dan ook belangrijke personen? Onzin.

En ik vind het ook een beetje neerkijken op die mensen. Alle telefonisten zijn dom ofzo? Hoeveel studenten bijvoorbeeld werken wel niet voor telefooncentrales, zijn die ook dom? Beetje kortzichtig, vind je niet?

Ik geef toe dat ik geen telefonist aan de lijn heb gehad, maar ik geloof er niet in dat telefonisten per definitie (zoals jij stelt) geen idee hebben waar ze het over hebben. Ja, ze zullen er tussen zitten, dat wel.

Piep niet zo, als je weet hoe het systeem werkt had je wel kaartjes gehad. Ik bedoel natuurlijk belangrijke personen bij de telefooncentrale. Daarnaast, telefoondiensten worden uitbesteed. Helemaal klachtenlijnen. Daarom weten ze geen flikker, ook al zijn het studenten (waar ook heel veel domme van zijn).

Ook al kan je goed met computers zijn, dan nog zie je dat mensen het fout doen. Het belangrijkste is dat je NOOIT op je back-knop van je browser moet drukken. En niet kloten met dat kutte iDeal, dat werkt niet bij zulke aantallen. Gewoon Creditcard gebruiken.

Daarnaast, de ticketservice machines in de winkels lieten het ook afweten als het ECHT druk was. Dan vertrouw ik liever op mijn eigen kunde dan op zo'n snol achter de balie die mij ringkaarten geeft voor Rammstein in 2002 terwijl ik toch echt veldplaatsen vroeg.

vincent136
17 juni 2009, 22:53
Goed, iemand die goed opgelet heeft wist dat er donderdag al een pre-sale was. Daar heb ik mooi 2 kaartjes gekocht :)

JvD.
17 juni 2009, 23:49
wat een gelul zeg allemaal. duidelijk is er een valend systeem en een groep mensen die dat fijn vinden omdat ze heel erg uit de hoogte doen over hun kennis van dit systeem.
we zijn echt geen ict debielen hier, dus deel die kennis of sluit dit verloren topic.

armageddon
18 juni 2009, 09:20
haha :seriousf:

Nou, ik vind het gewoon geweldig dat er altijd gekankerd word op het systeem van LiveNation, maar ik (en wat mensen die ik ken) echt ALTIJD kaarten hebben. Dan ga je je toch wat afvragen. No problem hoor. Meer kaarten voor mij :)

Steeff
18 juni 2009, 09:55
Ach, dan is het een kwestie van tijd voordat jij eens niet je kaartjes krijgt.

Succes ermee, dit is mijn laatste reply hier. Discussiëren met iemand die z'n kop in het zand steekt heeft niet zoveel zin.

armageddon
18 juni 2009, 14:07
Stel je toch niet zo aan man, ik zit je gewoon een beetje te stangen.

FruscianteFan
18 juni 2009, 14:22
Stel je toch niet zo aan man, ik zit je gewoon een beetje te stangen.
Enig idee hoe het overkomt als je je zo verschrikkelijk arrogant opstelt, terwijl er net mensen een optreden van hun favoriete artiest moeten missen?

Maar goed, het werkt gewoon niet. Waarom niet? Omdat je blijkbaar meer inzicht moet hebben in het systeem dan de telefonisten van het systeem zelf, en er zijn er niet zoveel die dat hebben. Voor Moby had ik me ook keurig ingelogd enzo, geen enkele keer op de terugknop gedrukt (da's simpel: er staat uitdrukkelijk vermeld dat je niet terug moet), maar het lukt niet. Het maakte niet uit waarmee ik zou betalen, want zover kwam ik niet (ik heb nu eenmaal geen supersnelle verbinding). Bovendien slaat het het toch nergens op dat ze aanbieden dat je met iDeal kunt betalen als dat niet werkt?

Het punt is: of je kaartjes kunt krijgen voor een concert zou geen wedstrijd moeten zijn wie het meeste weet van computers, wie de snelste verbinding heeft en wie een creditcard heeft.

Laat mij maar lekker zaterdag ochtend om 7 uur op de fiets zitten om drie kwartier later op het centraal station te zitten wachten voor het GWK, als ik bang ben dat het uitverkoopt voor ik een kaartje heb.

armageddon
18 juni 2009, 15:01
Als het hun favoriete artiest was geweest hadden ze misschien naar de fan-presale moeten gaan :hippie:

Herman
18 juni 2009, 15:54
Dude, ik sluit me toch aan bij de rest. Niet iedereen wist van de pre-sale of te laat. Ik was om 7uur op die pre-sale en toen waren er al geen stakaarten meer. En niet iedereen heeft de mogelijkheid om elk tijdstip van de dag maar achter de PC te zitten. Maakt dat dat Muse niet meer m'n favoriete band is?

Maargoed, ik zal er over op houden. Ben allang blij dat ik een van de weinigen ben die er kennelijk wel door heen kwam zaterdag, want ik heb vandaag mn kaartjes in huis gekregen. :)

Wausser
18 juni 2009, 16:29
Dude, ik sluit me toch aan bij de rest. Niet iedereen wist van de pre-sale of te laat. Ik was om 7uur op die pre-sale en toen waren er al geen stakaarten meer. En niet iedereen heeft de mogelijkheid om elk tijdstip van de dag maar achter de PC te zitten. Maakt dat dat Muse niet meer m'n favoriete band is?

Maargoed, ik zal er over op houden. Ben allang blij dat ik een van de weinigen ben die er kennelijk wel door heen kwam zaterdag, want ik heb vandaag mn kaartjes in huis gekregen. :)

Dikke +1


Heb gelukkig wel in de pre-sale kaartjes kunnen bemachtigen(dank Bl44t44p :ok:)

Bl44t44p
18 juni 2009, 17:03
Als het hun favoriete artiest was geweest hadden ze misschien naar de fan-presale moeten gaan :hippie:

Je doet wel erg kinderachtig nu. Je kunt je wel zo arrogant blijven opstellen maar je hele argumentatie raakt kant noch wal. Verder sluit ik me aan bij FruscianteFan en Herman, halen me de woorden uit de mond :)

Bassbitch
18 juni 2009, 17:22
Kalm aan hè jongens..

armageddon
18 juni 2009, 19:06
jongens toch :noob:

ik kom al 8 maanden niet meer op dit forum, maar heb er lang genoeg rondgehangen om wel een beetje te snappen hoe het hier werkt. Ben zelfs een aantal keren naar meetings geweest en de mensen die mij kennen weten dat ik niet arrogant ben. Ik wilde gewoon een beetje jennen / trollen, aangezien dat op GN redelijk vaak gebeurt ;) Maar blijkbaar kwam het niet over

Vind het gewoon typisch dat er echt altijd gezeken wordt op LiveNation terwijl ik, en nog meer mensen die ik ken, er nooit problemen mee hebben. Dan ga ik echt denken wat iedereen fout doet.

Voor de mensen hier het receptje van mij, want ik ben de kwaadste peer niet:
- log om 9:45 oid in op eventim.nl en zoek naar je artiest.
- zorg dat je vervolgens in het scherm zit waar staat of er tickets te koop zijn
- ga om 9:59 op F5 rammen totdat er staat dat er tickets zijn (d.w.z. elke 10 sec, niet als een malloot, want dan zit je te DoSsen / spammen).
- druk meteen op tickets
- kies meteen het aantal en soort
- druk op betalen

nu zit je in de eerste 'wave' en je zit voor de LiveNation mensen (en dat is heeeel belangrijk). Nu betalen met CreditCard, omdat dat niet afhankelijk is van nog een extra makkelijk over te belasten systeem.

Nu heb je om 10:01 kaartjes!
Dit werkte voor mij voor AC/DC, Pearl Jam, Rammstein en Muse :cheerup::grouphug:

Arts
19 juli 2009, 12:56
http://www.mousehold.com/unitedstates.mp3

Hier kan je al 5/6 van nieuw nummer van Muse luisteren.
Sommigen delen zijn echt exact Queen.

Bl44t44p
19 juli 2009, 14:37
Vooral die We Are The Champions break idd. Maargoed, Matt = nieuwe Freddy Mercury :D ?

Verder werkelijk geniaal nummer.

Wausser
20 juli 2009, 13:20
Klinkt goed, maar die break lijkt inderdaad op Queen

Herman
20 juli 2009, 17:13
Tot dusver vind ik het wel vet geloof ik, maar inderdaad ligt Queen er wel heel dik boven op. Ik hoop dat het laatste stuk lekker beuken gaat ala Knights of Cydonia..

Bl44t44p
20 juli 2009, 17:40
Tot dusver vind ik het wel vet geloof ik, maar inderdaad ligt Queen er wel heel dik boven op. Ik hoop dat het laatste stuk lekker beuken gaat ala Knights of Cydonia..


Niet echt dus, al is het wel een heel bijzonder einde :)

Herman
21 juli 2009, 11:50
Het is inderdaad anders dan ik verwachtte, maar ik vind het wel vet! Er komt als het goed is nog een soort van "outro" aan..

Herman
4 augustus 2009, 12:25
http://www.youtube.com/watch?v=fbBLhvd4ubE

Oeh.. wederom toch wel eventjes héél erg wennen. Vind metname dat foute keyboardje nog wel even slikken. Het nummer wordt wat verderop wel beter imo, maar het is wel weer behoorlijk anders.

Dingen die mij te binnen schieten: Marilyn Manson, Depeche Mode, misschien sommige stukken van Black Holes & Revolations..

Bl44t44p
4 augustus 2009, 13:20
Ik vind juist dat synthmelodietje gaaf. Wat me niet aanstaat is die eindeloze variatieloze herhaling van hetzelfde loopje.. dat vind ik echt een gemiste kans. Maargoed, het klinkt als Muse, het is simpel, catchy, iedereen kan meezingen... oftewel: de perfecte single.

En inderdaad beetje verder gegaan op dat electro gedoe van SMBH/Starlight. In ieder geval al twee heel diverse nummers, dat is toch best positief voor een nieuwe plaat?

Bl44t44p
7 september 2009, 21:30
Inmiddels staat YouTube vol met live videos van de nieuwe nummers die gespeeld zijn op hun Teignmouth (hometown) gig afgelopen vrijdag. Op dit kanaal (http://www.youtube.com/watch?v=9SAVl4qAD4o&feature=player_profilepage) vind je de nieuwe liedjes in behoorlijk goede kwaliteit.

En inmiddels heeft ook Undisclosed Desires zijn weg naar de radio (Zane Lowe) gevonden :)
http://www.youtube.com/watch?v=ItPH4Jf_-wU

Wederom even wennen, maar ik vind deze ook weer heel erg goed :) :)

Squier4ever
7 september 2009, 21:37
Ben erg benieuwd naar de nieuwe plaat! Helaas geen kaartjes voor Ahoy en Köln zit er voor mij ook niet in. Zijn nog wel kaartjes voor btw (tip!)

Herman
8 september 2009, 18:32
Vind dat nieuwe nummer érg wennen.. ben er nog niet echt kapot van.

Zag ook al een filmpje dat Belamy op een keytar speelde.. ook wel lekker fout! :D

Voor de rest heb ik ook al wat van die nieuwe filmpjes bekeken, en ondanks dat de kwaliteit niet even goed is altijd, zit er sowieso erg goed spul tussen!

Ik kijk weer uit naar het nieuwe album naar een korte tijd van wantrouwen!

Bl44t44p
9 september 2009, 00:23
Album is integraal gelekt trouwens (paar shops hebben hem te vroeg verkocht), te vinden via de bekende wegen.

Moet zeggen dat er echt wat meesterwerken tussenzitten, maar ook wat mindere dingen. Morgen eens goed luisteren met een uitgerust oor!

MjS
9 september 2009, 16:28
Album is integraal gelekt trouwens (paar shops hebben hem te vroeg verkocht), te vinden via de bekende wegen.

Moet zeggen dat er echt wat meesterwerken tussenzitten, maar ook wat mindere dingen. Morgen eens goed luisteren met een uitgerust oor!

Bedankt voor de tip! Heb de versie met making-of DVD al in de preorder staan, maar was wel erg nieuwsgierig door de 30-sec previews. Tot gisteren kon ik niks vinden maar vanochtend was het inderdaad raak. Lekker album zeg! Bij vlagen briljant, alleen de laatste 4 nummers moet ik nog een paar keer in alle rust opnieuw luisteren. En je moet natuurlijk wel open staan voor al die conspiracy-theories die je om de oren vliegen.

Wel mooi klote dat al die rotzooi al is uitverkocht. Keulen is toch te ver (laat staan dat mijn Duits daar geschikt voor is ;))...

Herman
9 september 2009, 16:39
Wat ik tot dusver gehoord heb vind ik zelfs steeds beter worden.. alleen vind ik undisclosed desires toch wel wat tegen vallen.. dat gaat me net iets te ver in het zoeken naar "iets nieuws".

Bl44t44p
10 september 2009, 17:01
Nou, here we go! Ik gebruik geen spoiler tags of iets omdat het album vandaag ook (gestreamd) via officiele kanalen is te beluisteren.

1. Uprising
Deze opener is 100% single proof, simpel maar zo effectief. De Starlight en Time is Running Out van deze cd. In de eerste instantie vond ik hem veel te straightforward en poppy, maar ik kan er toch echt niet omheen dat het gewoon een heel erg fijn nummer is. Zal live ook een fijne meezinger/meeklapper worden, en daar is eigenlijk ook helemaal niets mis mee. Gaaf ook dat die refreintjes steeds heftiger en breder worden. Geen epische opener als Take a Bow of Apocalypse Please, maar wel een prima binnenkomer.

2. Resistance
Dat is weer Muse zoals ik het ken :) Spacey achtergrondsfeertje met synthesizers en schiterende zang in de coupletten, een fantastisch Queen-achtig prechorus en een waanzinnig refrein dat voor eeuwig blijft hangen. Vooralsnog voor mij de topper van dit album. Sicke outro ook waar die gitaarmelodie met de zanglijn gecombineerd wordt tot een muzikaal gezien briljante mengelmoes.

3. Undisclosed Desires
You either love it or hate it: de stijl van dit nummer. Veel Depeche Mode en beetje poppy R&B-achtig. Ik vind het echter nog steeds zo Muse klinken dat ik er simpelweg enorm van kan genieten. Veel beter dan Supermassive Black Hole destijds (als uitschieter van Black Holes & Revelations). Catchy zanglijnen en een breed instrumentarium, topper!

4. United States of Eurasia (+Collateral Damage)
Het eerste nieuwe materiaal wat de wereld te horen kreeg, en ik begin het nu nog steeds meer te waarderen. Het Queen - We Are The Champions stukje en de "Eur-asia" outro trek ik nog steeds waanzinnig slecht, maar de rest: wauw :P De klassieke invloeden zijn beter uitgewerkt dan in welk ander Muse nummer dan ook. De Chopin cover (Collateral Damage) aan het einde brengt de rust weer wat terug, ondanks de tegenstrijdige oorlogsgeluiden van straaljagers en raketten (lijkt me?).

5. Guiding Light
Met een straaljager woosh Guiding Light in, een langzamere stadion ballad zoals Invincible. Dat nummer kon me nooit echt boeien en voor deze geldt hetzelfde eigenlijk. Weinig nieuws onder de zon, op die epische gitaarsolo na dan.

6. Unnatural Selection
Lekker ouderwetse (Showbiz/OoS) Muse "raggen" riff met zware gitaar en bas, en na een rustiger stuk weer op prachtige wijze terug naar het refrein. Bevat wat leuke elemten en verrassingen, eigenlijk gewoon "Muse zoals het hoort". Typisch ook om een bescheiden orgel-intro met zo'n zware riff te combineren, beetje zoals New Born.

7. MK Ultra
Spacey, bijna onnavolgbare synthmelodie in de intro gevolgd door een couplet en refrein dat naar een geweldige climax toewerkt, die echter pas de tweede keer komt. Wederom een bekend Muse truukje om het eerste "net niet" refrein te laten volgen door een rustigere bridge en daarna weer vol gas verder te gaan. Werkelijk geniaal refrein (let ook eens op de zang), voor mij ook een van de toppers.

8. I Belong to You (+Mon Cœur S'ouvre à ta Voix)
Oeps, even wennen. Piano boogie met een "wiew" in de intro die me even mijn wenkbrauwen deed fronsen. Doet me denken aan soort van combinatie van Dark Shines en Instant Messenger/Jimmy Kane. Middenstuk met een stukje in het Frans, origineel en gewaagd is het in ieder geval. Vooral met dat sprookjes/klassiek-achtige stuk erna vind ik het nummer gaandeweg wel beter worden, maar of het nou echt zo goed op dit album past, ik weet het niet. De grootste verrassing zit wat mij betreft in de solo: een onwijs duffe maar o zo leuk klinkende basklarinet! Geniaal :D, hoe komen ze er toch op?!

9. Exogenesis: Symphony Part 1 (Overture)
En dan zijn we aanbeland bij de symfonie, waar Matt al een paar jaar aan zou hebben gewerkt. Na een opbouw komt er een zware, slepende melodie van strijkers en zang in waarbij ik het gevoel krijg alsof de wereld vergaat. Zoals Blackout maar dan een factor 10 zwaarder. Kippenvel. Matt lijkt ook weer een gooi te doen naar zijn hoogste noten ooit, het klinkt in ieder geval als het maximale van zijn kopstem. Dat Muse in staat was om zoiets te doen wist ik wel, maar dat ze het ook echt durven... wauw :)

10. Exogenesis: Symphony Part 2 (Cross Pollination)
Dan deel twee. Pianomelodie met een herkenbare melodie zanglijn, klinkt wat meer als een "song". De referenties aan Space Dementia zijn niet mis, en misschien is dit nog wel beter dan dat... vind deze alleen wat minder in de hele symfonie passen, enkel door de intro en outro van piano is er een soort van verband, de rest klinkt eigenlijk gewoon als een opzichzelfstaand liedje.

11. Exogenesis: Symphony Part 3 (Redemption)
Klassieke piano intro met een opbouw naar een verlichtend gedeelte met zang, wat me een ontzettend "we zijn er"-gevoel geeft. Niet zo gek ook gezien de titel "Redemption". Toch vind ik het niet echt een hele goede afsluiter, ik had meer op een knaller als Knights of Cydonia gehoopt. In die zin valt de symfonie me ook wel enigzins tegen, het is natuurlijk wel heel erg knap om zoiets als een 'band' te maken, maar ik mis iets groots en bombastisch erin.

Al met al vind ik het weer een erg goede plaat. Niet alles is even geslaagd, maar er zitten voor mij genoeg zowel vernieuwende als vertrouwde Muse-elementen in om er heel veel naar te gaan luisteren en 14 november in Ahoy weer volop te gaan genieten :)

Herman
17 september 2009, 18:07
AAAAAAAAAAAAH... Biffy Clyro support alle Europase data!!

Nu zie ik dus zo'n beetje m'n twee favoriete bands op 1 avond! :D:D

Mr Xen0
28 september 2009, 23:35
AAAAAAAAAAAAH... Biffy Clyro support alle Europase data!!

Nu zie ik dus zo'n beetje m'n twee favoriete bands op 1 avond! :D:D

Had het gelezen, gelijk de band wat gaan exploren, en ik moet zeggen Biffy Clyro is wel een toffe band!

Dus dat is alleen maar mooi, kan ik ook nog eens van het voorprogramma genieten.

CardioClash
30 oktober 2009, 14:30
Dat wordt een leuke dag, de 14de :)

Muse + Biffy Clyro :blast:

humbucker
3 november 2009, 21:05
Heb ze gisteren in Antwerpen gezien! Toevallig eigenlijk, want ik ken de band helemaal niet. Maar ze zetten wel een straffe show neer. Prima! Z'n geld wel waard in ieder geval!!

Herman
14 november 2009, 13:41
Yeah, vanavond is het zo ver! :D Ik ga me nog even douchen, en dan gaan we zometeen weg. Jammer genoeg is het wel een tering eind rijden (uurtje of 3/3.5?) maar het gaat het zeker waard worden! :D

Voor de rest die ook gaat: Veel plezier!

allochthomas
14 november 2009, 14:45
nog een kaartje weten te bemachtigen via iemand van de stundenten vereniging. mijn dag kan niet meer stuk:crazyhappy:

rickert
14 november 2009, 18:12
Mijn collega belt net dat als ik rond 1900 bij Ahoy ben ik mee naar binnen mag:ok: Even wat dingen afzeggen en dan gaan we:rockon:!!!

allochthomas
14 november 2009, 23:41
de tering wat een vette show was dat zeg!

rickert
14 november 2009, 23:49
Zeker, Muse is koel! Zowel voor ogen als oren!

Wausser
15 november 2009, 10:48
Ja echt een topavond gehad :rockon:

JelmerOnGuitar
15 november 2009, 13:16
Teeeeeeeeeeeering, what de fuck hey.. Wat een show!

Ik werd idd het meest verbaast door het podium en de visuals. Die waren werkelijk prachtig. Ik vond het erg mooi hoe de beelden van de spelende mannen werden geblend met computervisuals of gewoon werden bewerkt.. Supervet dat de visuals gewoon op die dikke vette boxen zat.. Ik vond het qua show de beste show die ik ooit gezien heb.

Qua band, AWESOME!! Jezus wat speelden ze ook fucking goed. Niet normaal. Dikke kippenvel momenten. Vooral bij Map of the Problematique.. Geweldig! Setlist was echt prima in orde als je het mij vraagt..

Sowieso de beste show die ik ooit gezien heb.

ps. Qua nummers, let niet op de volgorde:

Uprising
The resistance
New born
Map of the problematique
Supermassive blackhole
Knights of cydonia
Time is running out
Hysteria
Stockholm syndrome
Starlight
Plug in baby
Exogenesis part 1
MK Ultra
Undisclosed desires
Unnatural selection
Feeling good

Wausser
15 november 2009, 13:20
Set list klikkerdeklikkerdeklik (http://www.setlist.fm/setlist/muse/2009/ahoy-rotterdam-netherlands-5bd737b4.html)

-geert-
15 november 2009, 15:08
Op het laatste moment belde de drummer van mn bandje me op dat ie zich niet zo lekker voelde.. en of ik zn kaartje voor Muse wou :crazyhappy:. Was echt supervet. Wat een show..heel gaaf gedaan idd die videobeelden. Knights of Cydonia met dat intro was ook geniaal !!

Bl44t44p
16 november 2009, 01:24
Ultieme show inderdaad weer :) Na Wembley Stadium het vetste wat ik ooit van Muse heb gezien (van de 4 keer). Decor, licht en visuals waren werkelijk SICK, zo gaaf :|

Enig minpuntje: publiek. Stel zoutzakken halverwege de arena die me raar aankeken als ik begon te springen, erg schraal :s

JelmerOnGuitar
16 november 2009, 13:10
Hahaha jah klopt.. Over springen gesproken, de hele vloer van Ahoy deinsde op en neer als dr werd gesprongen:P, ging best wel wild eigenlijk:D..

Herman
16 november 2009, 14:16
Ik vond het een super vette show! Na wat overwegingen durf ik het zelfs wel de vetste show die ik ooit heb gezien te noemen! Die opening met diee visuals waren inderdaad echt helemaal te gek, en die pilaren waren ook super! Het is niet alleen de band die te gek is, en ook echt super goed speelt, het is de complete show oko er om heen!

Ik had alleen wat meer "losse" riffs verwacht achter bv New Born of Map of the problematique aan.. dan stond ik klaar om helemaal los te gaan op zo'n lomp harde riff en dan kwam ie niet :P.

Voor de rest, alleen maar complimenten eigenlijk. Ook die jam van Chris en Dom was super, en het stuk met die mond harmonica voor Knights of Cydonia aan was ook echt súper! Ook super vet ook hoe je met een aantal duizend man dezelfde dingen mee staat te schreeuwen of het zelfde riffje mee staat te blehren (met als hoogtepunt Plug in Baby, fuck.. toen ging het toch wel even goed los).

Qua setlijst, had iets meer oud werk wel tof gevonden, maar ik ging er al niet echt van uit (er is niks van Showbizz gespeelt, en ik had ook wel heeeel erg gehoopt op Citizen Erased). Het enige nummer wat imo niet écht overeind bleef live was Undisclosed Desires.

Het voorprogramma vond ik trouwens ook echt te gek, heel irritant dat bijna niemand het leek te kennen. Ik stond er in m'n eentje uit volle borst alle nummers mee te blehren met Biffy Clyro! :D Wel jamemr dat het geluid zo slecht was, maar die mannen zetten ook gewoon vol overtuiging een goeie rock show neer! Leuk ook hoe in alle enthausiasme de zanger z'n versterker omver liep! :D Gelukkig zie ik ze volgende maand in de melkweg, lijkt me een geschikter podium voor die lui, en daar gelukkig los gaan met biffy fans!

Verder viel Ahoy me als toko wel een beetje tegen, metname dat aan het eind alle barren gesloten waren op 1 na, waar je voor 3,50(!!!) een karig bekertje sinasappelsap op kon halen. Na 4uur geen drinken had ki wel heel erg zin gehad in een biertje. Ook de muziek die gedraait werd bij het wachten op Muse was waardeloos, je zou denken dat je het een beetje in de stijl houd van de act die die avond speelt!

Totaal: Super vette avond gehad, en heerlijk los gegaan.. eindeljik Muse eens gezien, en ik ga de volgende keer zeker weer!

-geert-
16 november 2009, 17:17
Ook de muziek die gedraait werd bij het wachten op Muse was waardeloos, je zou denken dat je het een beetje in de stijl houd van de act die die avond speelt!

Mee eens ja, slechte muziekkeuze in de pauze.. en die unox lucht bij de ingang van de arena was ook NIET BEST :o. Ik weet trouwens niet of je in de zaal stond, maar daar liepen in ieder geval van die bierverkopers rond met een vat bier op hun rug.. dus 4 uur geen pils had dan niet gehoeven :D.

Die bass/drum solo was idd vet gedaan.. die drummer had echt gave fills enzo.

Herman
16 november 2009, 17:20
Stond in de zaal, maar op een plek waar ze nauwelijks kwamen. Stond redelijk ver voorin, en daar heb ik er 1 gezien op een behoorlijke afstand nog van ons..

-geert-
16 november 2009, 17:33
Das wel poep dan ja. Vaag ook dat ze die barren meteen dichtgooien, scheelt ze toch een hoop verkoop zou je zeggen..

Wausser
16 november 2009, 18:05
Verkopen ze überhaupt bier in Ahoy dan?


:chicken:

Tankman
16 november 2009, 18:11
Verkopen ze überhaupt bier in Ahoy dan?


:chicken:

Hoe wil je anders een menigte Metallica fans (afgelopen 30 maart) in bedwang houden? Ze hebben helaas wel heineken, dat vind ik weer minder.

Wat muziekeuze betreft, dat ligt aan het Muse-personeel, die draaien namelijk de muziek tussen de bandjes.

Met Metallica was er een mixtapeje met Korn, Slipknot, Disturbed etc derop.

Bij Dream Theater was er een heel fout mixtapeje met allemaal symphonische versies van Dream Theater nummers og foute covers. Zo werd As I Am gedraaid, maar dan gezongen door een meisje, en alleen op een akoestisch gitaar gespeeld.

Bl44t44p
16 november 2009, 21:47
Dat die bars meteen dicht waren was inderdaad goed waardeloos... die MJR TOM's waren ook al vrji snel leeg na afloop en die zag je ook niet meer terug :s ze kunnen beter de bars in de zaal na afloop nog een halfuurtje open laten, met die winst kan de bierprijs dan ook meteen wat omlaag in plaats van die belachelijke 2,75 euro!

Wausser
17 november 2009, 16:13
Ze hebben helaas wel heineken, dat vind ik weer minder.


Daar ging het mij ook om :sssh:

Mr Xen0
17 november 2009, 21:51
Het voorprogramma vond ik trouwens ook echt te gek, heel irritant dat bijna niemand het leek te kennen. Ik stond er in m'n eentje uit volle borst alle nummers mee te blehren met Biffy Clyro! :D Wel jamemr dat het geluid zo slecht was, maar die mannen zetten ook gewoon vol overtuiging een goeie rock show neer! Leuk ook hoe in alle enthausiasme de zanger z'n versterker omver liep! :D Gelukkig zie ik ze volgende maand in de melkweg, lijkt me een geschikter podium voor die lui, en daar gelukkig los gaan met biffy fans!

Verder viel Ahoy me als toko wel een beetje tegen, metname dat aan het eind alle barren gesloten waren op 1 na, waar je voor 3,50(!!!) een karig bekertje sinasappelsap op kon halen. Na 4uur geen drinken had ki wel heel erg zin gehad in een biertje. Ook de muziek die gedraait werd bij het wachten op Muse was waardeloos, je zou denken dat je het een beetje in de stijl houd van de act die die avond speelt!

Totaal: Super vette avond gehad, en heerlijk los gegaan.. eindeljik Muse eens gezien, en ik ga de volgende keer zeker weer!

Had je naast mij en m'n vriendin moeten staan! Liepen ook heerlijk mee te bleren vooraan. Inderdaad had ik het zelfde probleem met aan het einde het drinken, en die sinaasappelsap was ook nog eens zo zuur als ik weet niet wat!

Gelukkig hadden we in de auto nog een fles drinken liggen..

Bl44t44p
18 november 2009, 15:03
Of ze nou Nederlandse festivals aan doen of niet: ik ga ze 11 september wéér zien in Wembley Stadium :D kaartjes sinds vanochtend in de pocket :) !

Herman
18 november 2009, 19:10
Ik las op youtube ook al iemand roepen dat ze waarschijnlijk op Lowlands of Pinkpop staan.. Heeft iemand anders al geruchten gehoord?

@ Blaataap, Nice! Het lijkt me super vet om ze daar live te mogen zien! Metname geld is alleen een beetje een probleem..

Bl44t44p
18 november 2009, 21:06
Ik heb geen geruchten gehoord maar beide festivals zijn goed mogelijk als je gewoon logisch nadenkt :) Lowlands 2006 en Pinkpop 2007 voor het laatst. Ik vrees alleen dat Pinkpop wat meer kans heeft aangezien die altijd bereid zijn belachelijk veel geld in één band te steken :(