PDA

View Full Version : Bareknuckle pickups voor metal?



Sinner1980
1 juni 2009, 22:07
Even een vraag voor een maat van me...

Ik ben er zelf al uit wat voor pickups er in mn les paul komen maar een vriend van me nog niet. Hij wil graag Bareknuckle pickups in zn gitaar hebben naar zijn zeggen en hij heeft het over de Miracle Man of de Warpig maar er zijn nog zat andere pups zag ik net al op hun site.

Zoals de topic al zegt speelt de man met name hard rock en metal.
Ik was weer even benieuwd naar jullie ervaringen en als jullie eventuele aanraders hebben zijn die natuurlijk weer welkom, meer als zelfs...

Hij heeft een les paul classic (Gibson, duh) en high output en harmonics zijn the name of the game...

Suggeties? Ervaringen?

Be my guest...:rockon:

Menneskedyr
1 juni 2009, 22:32
Ik heb zelf geen ervaring met deze pick-ups, maar ik heb er veel goeds over gehoord. Vooral over de Cold Sweat als brug pickup.

Sinner1980
1 juni 2009, 22:42
Ik heb net een mail van Tim van Bareknuckle ontvangen (overigens nog nooit zo'n snel antwoord gehad, ongelofelijk! Customer service is top!!).
Hij adviseert een set Miracle Man's en deed er meteen een sound sample bij van de Miracle man's in zijn les paul...ongelofelijk...erg bruut.
Ik ga bijna zelf twijfelen om ze in mn les paul te gooien wat een bak vet geluid zeg...

Orpheo
1 juni 2009, 23:03
miracle man of painkiller. de painkiller heeft iets meer mids en laag dan de MM. de warpig is echt too much voor een LP.