PDA

View Full Version : hey hey



zerox
30 mei 2009, 16:09
hey ik ben zerox

leeftijd : 20
Woonplaats : mierlo
Hobby`s :: ik leef voor mn gitaar :D:D:D enzo :P

vrienden altijd welcome voeg me toe op msn is ook goed :P

grtzz:blast:

bagheera
30 mei 2009, 19:57
welkom,

wat speel je, hoe lang al, en waarmee speel je?
heb je een goed fototoestel want dat ga je hier nodig hebben ;)

kornrapcore
1 juni 2009, 16:33
om even alle reacties te beantwoorden:

Ik heb een goed fototoestel(Me vader dan)

ik vind me metalzone een fijn pedaal, maar dan kan iemand die veel langer speelt anders over denken. ik speel maar een paar jaar gitaar en heb nog niet veel verstand van effecten, apparatuur en dergelijke.

Ik ben iets meer dan een jaar geleden van deze forum lid geworden maar was toen vrijwel niet actief. Ik hield toen erg van korn, in het genre nu-metal of rapcore. vandaar de naam rapcore. Nu hou ik van meer agressieve en steverige muziek, met voorkeur trash :blast:

ik speel drie jaar, en heb de muziek geërft van me ma die ook gitaar speelt(Alleen flamenco). het eerste anderhalf jaar heb ik op me begginerset ibanez snel maar vond dit niet hard genoeg. toen heb ik me stuff ge-upgrad tot wat ik nu heb.

En ik heb trouwens twee takamines, een classice en een semi western die al tig jaar oud zijn en vroeger van me ma geweest zijn.

en trouwens ik heb foto's gemaakt van me gibson en een paar andere dingen. weet iemand hoe ik die op deze forum moet zetten.

hopelijk heb ik hiermee genoeg info gegeven:metal:

kornrapcore
1 juni 2009, 16:37
xerox heb mijn reactie verkeerd gepplaatst. Ben ook nog nieuw hier. alsnog welkom op het forum