PDA

View Full Version : Nightrain solo



Sjaak09
30 mei 2009, 12:20
Wat vinden jullie ervan?

http://www.box.net/shared/8sjp2k0n5p

ExplorerNut
31 mei 2009, 08:15
Vond het niet heel slecht maar heel goed ook niet. Ik weet niet wat ik er mee moet. Het begint leuk maar het sterft een beetje af op het einde (rommelig). Wat meer info van jou kant is mischien geen overbodige luxe (alles zelf gemaakt? Hoe lang je speelt etc.). Vind ik altijd wel leuk om te weten.

Speeddemon
1 juni 2009, 18:45
Wat hij zei...

Ik ken 't origineel erg goed en dan klinkt dit nog wat rommelig.
Als je nou maar een jaar of twee ofzo speelt, dan verandert het de zaak, maar als je 5-6+ jaar gitaar speelt, dan zou het wel iets(je) beter kunnen.
Probeer iets meer rust in de solo te stoppen en let goed op de timing van Slash. Hak de solo desnoods in stukjes, oefen 'm 100x met een phrase-trainer (transposer 2.0 gratis downloaden! ) en dan kun je snel verder komen.

Ik heb 2 jaar geleden auditie gedaan bij een band, waarbij ik Ozzy's Bark at the Moon wilde doen. Niet de makkelijkste solo, maar heb me er 2 weken lang in gebeten, met als gevolg dat ik 'm nagenoeg noot-voor-noot kan naspelen (afgezien van de laatste snelle runs... :mad: :( )

Riky
2 juni 2009, 13:57
nah sorry. Kon me niet echt behagen. Vond je geluid niet strak genoeg. Veel teveel gain. Beetje gevoel loos nootje voor nootje gespeeld en teveel foutje. Je komt ook net niet aan het juiste tempo.