PDA

View Full Version : Gitaarles (Metal) gezocht in omgeving Ede



dennis333
30 mei 2009, 12:00
Hoi!

Mijn naam is Dennis ben 21 jaar en heb net een elektrisch gitaar gekocht + versterker en pedal. Na jaren lang aan de zij lijn te hebben gestaan ( lees muziek te hebben geluisterd :P ) wil ik het nu zelf toch wel leren. Heb vervoer dus kan eventueel verplaatsen een stukje als het moet. Maar het liefst wel in Ede.

Greets,

Staon
30 mei 2009, 12:28
Tip: begin akoestisch, en niet met metal, dat maakt je later een betere en veelzijdigere gitarist (qua techniek en vingerzettingen etc). Maar dat is natuurlijk logisch ;)

Bloodline
30 mei 2009, 23:44
Tip: begin akoestisch, en niet met metal, dat maakt je later een betere en veelzijdigere gitarist (qua techniek en vingerzettingen etc). Maar dat is natuurlijk logisch ;)

Metal is het meest veelzijdige genre in de muziek.
Alles is mogelijk :). Begin gewoon met spelen wat je mooi vindt raad ik je aan, als je van metal houdt en niet van akoestisch is er geen reden om daarmee te beginnen.

Het moet in 1ste instantie leuk zijn uiteraard.

Trocar
31 mei 2009, 00:35
Los van voor/tegen, welles/nietes argumenten: hij heeft al een elektrische gitaar gekocht. Ik denk dat alle adviezen wat dat betreft wat laat zijn ;)

dennis333
31 mei 2009, 11:28
De meeste gasten die ik ken en die les hebben gehad zijn allemaal begonnen met metal te leren spelen :) Want volgens hun leraar was het precies wat Bloodline zei dat ze moeten spelen wat ze mooi vinden. En akoestisch doet me niet zo veel :) Maar bedankt voor jullie reacties (tips )

Thundermane
31 mei 2009, 11:34
Het hangt er maar net van af van wie je het leert. Ik had destijds een "echte" leraar maar die leerde mij in feite dingen die ik mijzelf ook wel kan aanleren, hooguit dat die heeft gelet op hoe ik mijn vingers hield of whatever, maar ja daar ging ik dus binnen een maand of anderhalf weg.
Later krijg ik gewoon advies van medegitaristen, vooral van de andere gitarist waar ik nu mee in de band zit. Hij heeft dan weer van mij pinchharmonics en natural harmonics geleerd enz. Vaak kun je al veel opsteken van medegitaristen.
Maarja, ik raad aan om in eerste instantie fftjes les te nemen bij een echte leraar, blijkt in een keer dat je zo zit van: Goh dat kan ik mezelf ook wel leren, of door vrienden, wees dan niet bang om weg te gaan zou ik zeggen. :p
Er zijn genoeg top notch pro's die autodidact zijn.
Ga in elk geval maar aan je vrienden/mede-gitaristen vragen of ze je wat kunnen leren!
Desnoods kan ik je (niet binnenkort) ook wel wat leren als Wijk bij Duurstede niet te ver voor je is? :p

Gitaarles Ede Metal
3 mei 2012, 18:14
Check mijn facebook eens, ik ben de persoon die je zoekt!

Gitaarles Ede Metal en Rock
Wil jij ook die vette rifs en snelle solo’s spelen? Leer gitaar spelen met je favoriete nummers, ondersteund met digitale tabulatuur en custom made oefeningen. Metal lead en rhythm met de Troy Stetina methode: akkoorden, scales, sweep picking, legato tapping, praktische theorie en noten lezen en vooral veel vette riffs en solo's. Ook meer dan 20 van mijn eigen nummers komen aan bod. Tijden in overleg, 15,- voor een half uur PRIVELES.

www.facebook.com/GitaarlesEdeMetalEnRock
Mike_oude_geerdink@hotmail.com

Leraar Mike Oude Geerdink (’82) is klassiek en metal gitarist sinds 1997, heeft met zijn band Netherstorm drie cd’s uitgebracht en speelt in de death-metalformatie Victimizer. Hij is in het bezit van diverse instructiebekwaamheidscertificaten.