PDA

View Full Version : Suggestie - verbetering Lid van de maand



Claudjahbab
30 mei 2009, 09:08
Is het geen goed idee om een lid van de maand te maken.
Dan maak je een klein onderdeeltje, en een Moderator of Admin post daar degene in die lid van de maand is geworden, de titel ervan is de maand.

Leden mogen hier wel op reageren, maar aan het einde van de maand wordt het topic gesloten.

Zoiets bijvoorbeeld?

-xxx-
Claudia

Rinze
30 mei 2009, 10:53
Hmm. Met deze topictitel is het wachten op dubieuze grappen :ok:

Maar waardoor of waarom zou iemand dan LvdM worden?

Bolder
30 mei 2009, 11:52
Ja... meeste posts ofzo? het aardigste zijn? leukste spullen gekocht?

Claudjahbab
30 mei 2009, 12:24
Meest behulpzaam, minste regels overtreden, in het algemeen beste gedrag, iemand die er uit springt ;)

hoofd
30 mei 2009, 12:41
Dan lijkt het me leuker om een 'slechtste lid van de maand' te maken! :ok:

Rinze
30 mei 2009, 13:01
Dan lijkt het me leuker om een 'slechtste lid van de maand' te maken! :ok:

Je bedoelt dat je ook graag een kans maakt :soinnocent:




hoewel je het zo maar eens af zou kunnen leggen tegen Joey :soinnocent::soinnocent::soinnocent:

Makor1966
30 mei 2009, 13:02
Dan lijkt het me leuker om een 'slechtste lid van de maand' te maken! :ok:

Daar zijn al voorzieningen voor.. ban geheten.

Kaboemba
30 mei 2009, 13:17
Wat een goed plan :???: :seriousf:

En uiteraard hoort daar een ere-rondje bij, pek, veren en een squier in de reet.
Ik ben helemaal voor.

Tho
30 mei 2009, 22:38
Leuk idee maar het gaat averechts werken. Ik voel me bij het idee alleen al baldadig worden.

budje
30 mei 2009, 23:02
wat een onzin:seriousf: dan ga ik een stuk minder lief worden!

Mufftin
31 mei 2009, 00:39
of dat die dan een gratis digitech pedaal krijgt ;)

pannekoek
31 mei 2009, 02:12
lijkt me ook geen goed idee, kan frustrerend werken als er mensen zijn die iets te gemotiveerd een mod willen uithangen of extra gaan posten om meer aandacht te krijgen:soinnocent: (ik noem geen namen)

Joey Handsome
31 mei 2009, 18:14
Je bedoelt dat je ook graag een kans maakt :soinnocent:




hoewel je het zo maar eens af zou kunnen leggen tegen Joey :soinnocent::soinnocent::soinnocent:

Tja, iemand moet leven in de brouwerij brengen hier hè. :ok:

Geoffrey
1 juni 2009, 12:29
Maar hier mogen toch helemaal geen foto's gepost worden van ons lid..?
Dus hoe ga je dan kiezen..?

budje
1 juni 2009, 12:31
ik ga maar gewoon een vies woord posten, dan val ik alvast af...

Poep!!!

Steeff
1 juni 2009, 20:27
Op z'n best kan ik dan een post van de maand voorstellen, van de meest behulpzame of grappigste post ofzo. Maar dan nog, 'en wat dan nog'? Krijgt ie dan een krat bier cq fles wijn ? :p

Geoffrey
1 juni 2009, 20:32
Op z'n best kan ik dan een post van de maand voorstellen, van de meest behulpzame of grappigste post ofzo. Maar dan nog, 'en wat dan nog'? Krijgt ie dan een krat bier cq fles wijn ? :p

Gratis lidmaatschap voor één jaar..?

Steeff
1 juni 2009, 21:05
Nee, een maand natuurlijk. Banner-vrij dan ook op z'n minst ;-)

bagheera
1 juni 2009, 23:41
Het lid van de maand mag een maand modereren!
:supercool:

olaftheholy
2 juni 2009, 10:44
Dan lijkt het me leuker om een 'slechtste lid van de maand' te maken! :ok:


En dan doe ik mee! volgens mij maak ik een dikke kans ;o)

Riky
2 juni 2009, 14:44
En dan doe ik mee! volgens mij maak ik een dikke kans ;o)

je krijgt mijn stem:cheerup:

waarom?


omdat het kan

zeiler
2 juni 2009, 15:17
Ik ruik wat McDonalds...

Employee of the Month :)! Komt je foto op de muur te hangen enzo ;)! Wat me wel opvalt is dat bij de meeste Mc's hier in Nederland die posters opvallend leeg zijn :D!

Claudjahbab
4 juni 2009, 22:50
:P Hahaha, inderdaad :P
Nog nooit bij na gedacht, maar de frieten van de MCdonalds zijn wel héél lekker, perfect voor hart en vaat ziektes :D
Mja, nu weer ontopic, ik heb veel sites gezien waar dit idee is toegepast, en daar waren geen problemen, dat waren fora van rond de 1500 leden ;)
EN geloof me, die hadden genoeg problemen met de leden, maar dat niet ;)
-xxx-
Claudia

hugo123
4 juni 2009, 23:51
Misschien voorbeelden dan kunnen mensen zien wat je bedoelt, ookal hebben we hier wel wat meer gebruikers van het forum.

Claudjahbab
5 juni 2009, 08:55
Nou, het is de bedoeling dat er een onderdeeljte wordt gemaakt, net zoals Akoustische gitaren etc. Hierin wordt elke maand een lid van de maand gekozen door de Admin en misschien het team, dat weet ik niet.
Iedere maand post de Admin daar een nieuw topic, met het lid erin, en de naam van het topic is de huidige maand. Leden kunnen dat lid dan feliciteren in dat topic. Wat ze krijgen? Een vermelding, dat is bij die sites altijd genoeg geweest.

-xxx-
Claudia

Kim Wilson
5 juni 2009, 09:39
Ghehe, door de Admin. Dat zal dan wel het lid van het lustrum worden. :D

Joey Handsome
5 juni 2009, 10:29
Ja, dat wordt helemaal niets.

Rinze
5 juni 2009, 11:28
Ja, dat wordt helemaal niets.

Nou Joey, een beetje positiever mag ook wel :hippie:

JimiDylan
5 juni 2009, 13:08
lijkt me ook geen goed idee, kan frustrerend werken als er mensen zijn die iets te gemotiveerd een mod willen uithangen of extra gaan posten om meer aandacht te krijgen:soinnocent: (ik noem geen namen)
Jij bent echt ouder geworden pannekoek!! (serieus compliment ;) )

Harry
5 juni 2009, 17:57
dan nog zijn ze kansloos, omdat ik zoiets constant win.

vulvasonic
5 juni 2009, 19:27
dan nog zijn ze kansloos, omdat ik zoiets constant win.

Leg dan eens voor de lol jouw lid maar eens langs de mijne, dan zullen we nog wel eens zien wie er constant gaat winnen!
:soinnocent:

Don Capo
5 juni 2009, 20:23
Nou ja zeg, wat heb ik nou ineens in mijn handtekening staan!!!!

vulvasonic
5 juni 2009, 20:30
:seriousf: .............................

macwilliams
6 juni 2009, 16:07
Nou nou wat een ophef allemaal .:seriousf:

Rinze
6 juni 2009, 16:10
Euhhh.. MacWilliams, je hebt in je sig óf "Führer" verkeerd geschreven, óf je hebt "vorher" verkeerd geschreven. Ik gok het eerste :roll::soinnocent:

Mitch
7 juni 2009, 00:43
On topic jongens, reageer anders gewoon niet of regel het per PB. Het is hier Off Topic niet.

Mephistocles
9 juni 2009, 11:15
Hee ideetje. Ik denk niet dat liefste persoon van de maand haalbaar is. Waarom niet zoiets als "beste quote"?

Of elke maand een verkiezing?

Hoogste posts/ban ratio?
Beste quote?
Grappigste plaatje/filmje?
Beste aankoop?
Beste advies?
...

Nee, er schiet me iets beters binnen: Elke maand wordt één subforum in 't zonnetje gezet met een bijbehorende verkiezing.

Jan Akoestische gitaren
Feb Elektrische gitaren
Maa Basgitaren
Apr Versterkers
Mei Effectpedalen / Rackgear / overige randapparatuur
Jun Zelfbouw / Werkbank
Jul Speeltechnieken / theorie
Aug Overige subfora
Sep Sounds
Okt Rocktober: Miss/Mister Gitaarnet-verkiezing (krijgt een jaar lang een kroontje als avatar, de enige met een avatar dus)
Nov Off topic
Dec Stel jezelf voor!

Riky
9 juni 2009, 11:57
dan krijg je dat mensen post uitstellen tot de goede maand, zodat ze meer kan maken om iets te "winnen."

Mijn mening: het forum is een plek waar mensen ouwehoeren, daar hoeft geen competitie aan vast te zitten...

budje
9 juni 2009, 12:33
dan krijg je dat mensen post uitstellen tot de goede maand, zodat ze meer kan maken om iets te "winnen."

Mijn mening: het forum is een plek waar mensen ouwehoeren, daar hoeft geen competitie aan vast te zitten...

bewaar dat maar voor de mooiste gitaar van het jaar, wie kan er het mooist over een backingtrack spelen...

enzovoorts :blast:

Riky
9 juni 2009, 13:02
bewaar dat maar voor de mooiste gitaar van het jaar, wie kan er het mooist over een backingtrack spelen...

enzovoorts :blast:

dat hoeft van mij ook niet... Heb er ook niks op tegen hoor, maar het hoeft van mij niet.

budje
9 juni 2009, 13:03
dat hoeft van mij ook niet... Heb er ook niks op tegen hoor, maar het hoeft van mij niet.

t bestaat al ;) en ik doe ook niet mee

Riky
9 juni 2009, 13:04
t bestaat al ;) en ik doe ook niet mee

dat weet ik.