PDA

View Full Version : vox nighttrain



tillens
30 mei 2009, 00:17
iemand de vox al geprobeerd?

DeadHerring
30 mei 2009, 00:18
nog niet geprobeerd, maar al heel positieve dingen over gehoord... jammer dat ie niet in combo is... zeker op mijn to try list

mario88
30 mei 2009, 13:06
Vorige week geprobeerd... Dat ding s gewoon echt lekker als je het mij vraagt.
Enige nadeel is dat die geen fx loop heeft.
Maar met het geluid kun je gewoon vrij veel, vooral in gegelijking met de orange tiny terror.
Maar hij heeft vooral ook een goede clean en lekkere crunch.
Heb alleen geen pedalen er nog voor geprobeerd, maar dat komt over ene paar weken als geld heb. Ga k hem meteen mee nemen zo als het er nu uit ziet.

tillens
30 mei 2009, 13:17
waar zijn ze uit proberen, behalve bij de frietbak?
prijs is wel heel aantrekkelijk hoor!

mario88
30 mei 2009, 14:18
Ik had hem bij rock palace in den haag geprobeert, was eerst even naar de feedback geweest maar das toch echt ene balle tent aan t worde..
Maar toevallig stond die er toen, maar ben ook al 2 keer eerder geweest dat die er niet was, als je hem daar wil proberen kan je beter even belle en zo.
En in Leiden bij Just Music hebbe ze hem ook staan.

Nico2
30 mei 2009, 18:11
Lijkt me wel een interessant dingetje voor als eerste buizen versterker. Ik moet hem maar eens gaan proberen. Ik heb vaker gehoord dat feedback zo hard achteruit gaat, wat is er dan precies mis? Ik kom er zelf niet zo vaak, maar het is wel lekker dichtbij :p

TimmU
30 mei 2009, 18:32
Ja, de Vox Nighttrain, tof ding. tijdje geleden bij de Music maniacs uit de verpakking getoverd. Genieten hoor, op een bogner 4x12 in de winkel vol open. Goeie amp zeg! Lekker dynamisch, schoont ontzettend lekker op ,en cruncht ook als een gek. Clean was lekker vol en romig. Topdingetje!