PDA

View Full Version : ibanez of stratocaster of jackson???



Nocki
24 maart 2003, 20:34
hoi.

Ik zou graag een goede gitaar erbij hebben met een goed geluid. ik heb een gibson lp maar voor sommige nummers zou ik een twangy geluidje nodig hebben.
helaas een strat ligt me niet echt maar sommige ibanezjes weer wel.
welke gitaar heeft er een leuk singlecoil geluid maar ook een leuk scheur geluidje.
het gaat erom om funk, blues, rock, en cleane dingetjes mee te kunnen doen maar ook weleeens om te scheuren. die steve vai gitaren vind ik wel interesant maar ik heb ern og geen ervaring mee.

welke gtaar hiervoor???

Nocki

MrClean
24 maart 2003, 20:44
alle gitaren wel, als je de E-snaar maar vervangt door een nickle-wounded aarshaar

marc_o
24 maart 2003, 21:24
Op 2003-03-24 20:34, schreef Nocki:
hoi.

Ik zou graag een goede gitaar erbij hebben met een goed geluid. ik heb een gibson lp maar voor sommige nummers zou ik een twangy geluidje nodig hebben.
helaas een strat ligt me niet echt maar sommige ibanezjes weer wel.
welke gitaar heeft er een leuk singlecoil geluid maar ook een leuk scheur geluidje.
het gaat erom om funk, blues, rock, en cleane dingetjes mee te kunnen doen maar ook weleeens om te scheuren. die steve vai gitaren vind ik wel interesant maar ik heb ern og geen ervaring mee.

welke gtaar hiervoor???

Nocki

ik heb nog wel een paar Musicmans voor je te koop, je woont toch dichtbij nu de tunnel er is.
In welke band zit/zat jij trouwens, ben wel bekend in Terneuzen..

F00L
24 maart 2003, 21:44
Grappig, ik ben eigenlijk op zoek naar exact hetzelfde, ik zat zelf meer aan een LP of een Fender strat te denken

Ik word zo hitsig van een mooie LP custom... maar ze zijn niet linkshandig te krijgen geloof ik? En ze zijn erg duur...

Nocki, een Fender strat is volgens mij een gitaar waar je behoorlijk aan moet wennen, misschien moet je gewoon een weekje een strat lenen van een vriend en daarna nog eens oordelen, de sound vind ik persoonlijk heel behoorlijk :smile: