PDA

View Full Version : raar probleem line 6 pod x3 live



pannekoek
29 mei 2009, 14:58
hey mensen, ik heb een heel vreemd probleem.

op 1 of andere manier staat bij m'n line 6 pod x3 live de patch line 6 threadplate, altijd op tone 2 :dontgeti:


maar dan op ELKE patch en kanaal, ik weet niet hoe het daar gekomen is, maar gister was het nog niet.
als ik dat dan verander in bijvoorbeeld een *marshall plexi* dan gebeurd dat bij al mijn patches!

dan staat dus op elke patch bij tone 2 marshall plexi. heel vreemd dus!

iedere verandering die ik in tone 2 aanbreng word over het hele apparaat aangebracht.
tone 2 is dus onbruikbaar, en daarmee is mijn hele sound niet meer wat het hoort te zijn.

hoe los ik dit op ? :dontgeti:

pannekoek
31 mei 2009, 01:31
niemand? :(

harrie-beton
31 mei 2009, 02:03
Vreemd. Heb je ook een backup van je patches? Ik zou dan namelijk een firmware reset uitvoeren van de x3. Daarna je patches terugzetten en kijken of het nog zo is.

pannekoek
31 mei 2009, 08:50
Vreemd. Heb je ook een backup van je patches? Ik zou dan namelijk een firmware reset uitvoeren van de x3. Daarna je patches terugzetten en kijken of het nog zo is.



nee ik heb geen backup van m'n patches, ik wist in de eerste instantie niet hoe je dat moest doen en nu zijn m'n patches (zonder tone 2) helemaal verneukt.

als het werkt, zal ik vandaag alsnog proberen het hele apparaat te resetten, en dan opnieuwe beginnen met m'n sound te maken :chicken:

raar probleem :mad:

vettavillenl
31 mei 2009, 10:49
Mogelijk heb je Tone 2 op lock gezet waardoor deze altijd 'ongewijzigd' blijft. Haal de lock er vanaf en je kunt weer verder..

pannekoek
31 mei 2009, 21:39
Mogelijk heb je Tone 2 op lock gezet waardoor deze altijd 'ongewijzigd' blijft. Haal de lock er vanaf en je kunt weer verder..


dat was t !

hardstikke bedankt!!!!!

harrie-beton
1 juni 2009, 09:09
Die functie kende ik niet. Goed werk Vettaville.

EDIT: als je patches weer in orde zijn, even een backup maken op je computer. Dat gaat via de Monkey!