PDA

View Full Version : what's up with the IC300BK???



kokteejl
24 maart 2003, 19:19
hey ik heb nu eindelijk die gitaar gevonden waarmee de gitarist van s.o.a.d. mee speelt (kijk hierboven) en de link :

http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=IC300
--->(sorry als ie ni gaat ofzo)

Iemand ervaring hiermee? hij ziet er keifel uit :smile:

Negative K3 fan
24 maart 2003, 19:21
het is al een wat ouder model, die gast van muse heeft er ook wel eens op gespeeld, volgens mij verder neit echt superspeciaal ofzo.

Soulflyhigh
24 maart 2003, 19:30
Daron Malakian speelt hier al z'n hele SOAD periode mee. Ik vind het wel een vet ding. Ik zou er alleen ander pickups in zetten en dan zou zebra wel cool zijn :smile:

Rock on! Soulflyhigh

MrClean
24 maart 2003, 19:32
ik zou er ook anderes pu's inproppen, maar kijk wel uit dat je geen brakke dingen erin zet, dat had ik zelf ook een keer. Ik kocht nieuwe pickups maar die klonken vrij brak, dus ik terug naar de winkel. Die vent haalt de pickup eruit en legt um op een schaamlip,
geen effect, toen kreeg ik mijn geld terug

Stitch
24 maart 2003, 19:43
legt um op een schaamlip,
geen effect, toen kreeg ik mijn geld terug


klinkt interessant, de anatomie van een vrouw is wonderbaarlijk maar schaamlippen en pickups???

daron_kurt
24 maart 2003, 19:44
let wel! de daron van soad heeft wel een custom made, met die rare kleurtjes, dus andere pu's waarschijnlijk ook...dat weet ik niet zeker, maar hij gebruikt verder ook andere custom modelen, waarvan ik alleen weet dat dat voornamelijk baritone gitaren zijn, t zijn wel icemans, maar dan met 2 volume en 2 tone knoppen...over pu's weet ik verder niks.

Braindead
24 maart 2003, 19:45
Waar was dat?
Ik heb ook nog wel een pickup liggen,
Gratis peepshow is nooit weg!

kokteejl
24 maart 2003, 19:48
hehe...hoe vrouwen jullie gedachten toch...ach jah......maar de vraag was: al iemand op gespeeld? of klinkt al die ibanez-zever hetzelfde :razz:??
toch bedankt voor de reacties joh

Ic3gl0vE
24 maart 2003, 23:08
het origienel iceman model is van die knul van Kiss en das een washburn dacht ik zo.

Static-M
24 maart 2003, 23:51
Daron gebruikt idd baritone-versies maar ik was onder de impressie dat ie de boel zelf beschilderde.

Tenminste sommige dan. Die met dat grid ed. obviously niet

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Static-M op 2003-03-24 23:52 ]</font>

Wouter J
24 maart 2003, 23:57
Op 2003-03-24 19:44, schreef daron_kurt:
let wel! de daron van soad heeft wel een custom made, met die rare kleurtjes, dus andere pu's waarschijnlijk ook...dat weet ik niet zeker, maar hij gebruikt verder ook andere custom modelen, waarvan ik alleen weet dat dat voornamelijk baritone gitaren zijn, t zijn wel icemans, maar dan met 2 volume en 2 tone knoppen...over pu's weet ik verder niks.


De gitaren van Daron zijn inderdaad custom modellen en hij voorziet ze van Gibson rt 700 pickups.

Voor wie meer wilt weten over de Iceman en zijn broers de Greco Mirage en de Ibanez Paul Stanley check this out.

http://216.250.245.172/iceman.html

http://vintageibanez.tripod.com/iceman.html

michielv
25 maart 2003, 08:59
Op 2003-03-24 23:08, schreef Ic3gl0vE:
het origienel iceman model is van die knul van Kiss en das een washburn dacht ik zo.


Nope, de originele Iceman was gewoon een Ibanez. Paul Stanley heeft die gitaar zo'n beetje tot zijn huismerk gemaakt maar de gitaar was er al voor kiss ermee aan de haal ging.

BLOK182
25 maart 2003, 10:49
Die van Daron zal ook wel een stuk betere kwaliteit zijn.