PDA

View Full Version : Repetitieruimte Almere of omstreken



Liquid_Metal
27 mei 2009, 22:52
Een viermans metalband (dus hard!) zoekt een oefenruimte voor 1x in de week. Het liefst spelen we op eigen gear en laten we het staan. Het delen van de ruimte met een andere band is misschien een optie aangezien we toch maar 1 (heel soms 2) keer in de week spelen.

Tias
3 juni 2009, 21:48
Je zou is moeten kijken bij smith sounds service.
Daar kan je altijd wel oefenen.
Ennem in muziekwijk is ook wat geloof ik.

Maar zelf oefen ik thuis met me bandje.
Dus ik weet et ook nie.

Liquid_Metal
3 juni 2009, 21:58
Grappig dat je Smit noemt, want ik heb net vanmiddag een afspraak met hem gemaakt :D.
Ik had ze al een paar weken terug gevonden maar toen was ik nog aan het rouwen om de oude studio. Van de week heb ik besloten dat we gewoon iets moeten hebben want de tijd schrijdt voort.
Als de hele band akkoord gaat (ik wacht alleen nog op de drummer maar voorzie geen moeilijkheden) beginnen we volgende week vrijdag.

In muziekwijk zit ook iets? Dat zou praktischer zijn, maar weet je ook wat dat is? Als het De Glasbak is: die hebben geen plek :P.

Tias
4 juni 2009, 10:44
Ik heb geen flauw idee.
Een vriend van me speelde daar af en toe.
Khad de site, maar die ben ik nu kwijt.
Even google op muziekstudio almere ofzo.

Maar wat is je band dan? Ken ik het:P?

Liquid_Metal
4 juni 2009, 13:47
We hebben het afgelopen jaar geen gigs gehad, met uitzondering van koninginnedag in Dronten, dus je kunt ons eigenlijk niet kennen. Band heet Epic Mind en we hebben een soort van website: www.myspace.com/epicmindband.

Tias
15 juni 2009, 21:23
Gracias segnor

Liquid_Metal
6 augustus 2009, 23:06
Eventjes een bump dan maar. Misschien zijn er nu mensen die wat weten.

MattB
10 augustus 2009, 20:22
Ik weet dat er in het centrum ook een gebouw is waar je geloof ik een ruimte kan huren, ik zal even op zoek gaan. Ik had ooit eens gereageerd op een advertentie van een band en die wouden daar gaan oefenen, maar ze hadden al een andere gitartist ten tijde van mijn reply :noob:

Liquid_Metal
10 augustus 2009, 23:12
O dat zou wel superfijn zijn! :D

In Amsterdam schijnt een gast te zijn die een pand bezit dat hij aan muzikanten verhuurt. Zegt een kennis van me, die contact met 'm op gaat nemen. 150 euro per maand voor een kale ruimte, waar je je eigen spul mag neerzetten (wat voor mij absoluut een pré is).

MattB
17 augustus 2009, 01:31
Ik heb het nog even opgezocht, de ruimte waar zij gingen spelen heeft niet de mogelijkheid om je spullen achter te laten en het was een open "repeteer" dag o.i.d.

Er zou ook nog iets moeten zitten vlakbij CS in Amsterdam waar je wel spullen achter kan laten.

Chocola
17 augustus 2009, 11:40
Ik heb het nog even opgezocht, de ruimte waar zij gingen spelen heeft niet de mogelijkheid om je spullen achter te laten en het was een open "repeteer" dag o.i.d.

Er zou ook nog iets moeten zitten vlakbij CS in Amsterdam waar je wel spullen achter kan laten.

In het Spui heb je veel van dit soort pandjes, ben hier zelf ook regelmatig in geweest. De gebouwen zien er niet uit, maar het voldoet aan de eisen van een gitaarspeler :p.